Kupuję winogrona

1. Data: 2003-05-22 11:07:51

Temat: Kupuję winogrona
Od: "Porucznik Borewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam
Byłem w sklepie i są tam różne odmiany winorośli, po konsultacji na
www.winogrona.org wybrałem do kupna takie: Iza Zaliwska, Beta, Reform, Nero,
Einset S, Svensen red, Prism.
Nie wybrałem natomiast Konkord amerykański, Skarb Panonii
Zastanawiam się nad Aurora.

Proszę mistrza winogronowego Pana Janusza (choć nie tylko) o opinię nad
wyborem.

Jacek
PS. Wcześniej byłem Agent 0700, ale mię się tożsamość zmieniła

2. Data: 2003-05-22 12:29:48

Temat: Re: Kupuję winogrona
Od: "Wojtek K." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Porucznik Borewicz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiam się nad Aurora.
>
> Proszę mistrza winogronowego Pana Janusza (choć nie tylko) o opinię nad

Polecam Izę Zaliwską bo mi ją polecił Janusz, ten smakosz piwa...
Wojtek Kowalczyk

3. Data: 2003-05-22 17:29:19

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nero,
> Einset S, Svensen red, Prism.
> Nie wybrałem natomiast Konkord amerykański, Skarb Panonii

Beta to stara odmiana - nie kupuj. Aurora może być.
Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-05-22 17:58:54

Temat: Odp: Kupuję winogrona
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Porucznik Borewicz <k...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:baiakl$cgq$...@a...news.tpi.pl...
> Witam i pozdrawiam
> Byłem w sklepie i są tam różne odmiany winorośli, po konsultacji na
> www.winogrona.org wybrałem do kupna takie:

Iza Zaliwska, - bardzo dobra, brdzo wczesna, mrozoodporna
Beta, - jedyne walory - mrozoodporność do -40 stopni i bardzo silny wzrost
(do pokrycia np. altany). Kwach.
Reform, - przeciętna, niewiele lepsza od Aurory, a z mniejsza
mrozoodpornością.
Nero, - znakomita odmiana
> Einset S, - najlepsza z dostępnych u nas odmian beznasiennych
Svensen red, - Swenson Red (Elmer) - przeciętna
Prism. - PRIM - bardzo dobra
> Nie wybrałem natomiast Konkord amerykański, Skarb Panonii
I słusznie
> Zastanawiam się nad Aurora.
Z Aurory dobre wino, nie kłopotliwa w uprawie.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2003-05-23 06:59:22

Od: "Porucznik Borewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Beta to stara odmiana - nie kupuj. Aurora może być.
> Pozdrawiam
> PP.

Zastanawiam się nad Aurora, bo pisze, że to przerobowa odmiana, ale jednak
już się nie zastanawiam, tylko kupię.
A Beta? Sz.p. Janusz Cz. napisał, że kwach, ale krzaka kupię.
Jacek

6. Data: 2003-05-23 07:02:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Porucznik Borewicz <k...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bakgog$blv$...@n...news.tpi.pl...

> To dla mnie argument za!!!
> Ale raczej jako do jedzenia a nie przerobowo.
> Nadaje się?
Oczywiście, że tak. Soczyste , słodko-kwaskowate (winne) , orzeźwiające
owoce.

Po co Ci ta Beta???? Jest tyle lepszych odmian.
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-05-23 07:04:28

Od: "Porucznik Borewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-05-23 07:46:13

Od: Unii mówimy: NIE <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co Ci ta Beta???? Jest tyle lepszych odmian.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

W sklepie nie ma!!!
No niech Ci będzie, ale jednego krzaka kupię.
Od wtorku wożę gnój, bo to towar na wagę złota!!!.
Pozdrawiam
Jacek

PS. Ze względu na sytuację społeczno-polityczną byłem zmuszony znowu zmienić
nicka.
Morderca z Siedlec
Agent 0700
Porucznik Borewicz
......... i jeszcze kilka w przeszłości.

Hodowla 'Mniszka Lekarskiego".... :) ?
Slonce zabija mi juki
gdzie kupic tanio lilie wodne w okolicach warszawy ?
Do Czarnowidza
robale w doniczkach