Logest - czy kroras z pan stosowala?

1. Data: 2000-08-31 08:41:18

Temat: Logest - czy kroras z pan stosowala?
Od: "asco" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ginekolog mojej dziewczyny przepisal jej Logest (21 tebletek hormonalnych).
Zaczela zazywac w 1 dniu miesiaczki. Minely juz dwa tygodnie ale dalej ma
plamienie i okropnie bola ja piersi. Czy to normalne (lekarz dal jej 3
miesiace na "zaklimatyzowanie sie" do nowego specyfiku w organizmie)? No ja
dziekuje jak ma cierpiec przez 3 miechy...

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

2. Data: 2000-08-31 15:52:51

Temat: Re: Logest - czy kroras z pan stosowala?
Od: <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miesiace na "zaklimatyzowanie sie" do nowego specyfiku w organizmie)? No ja
>dziekuje jak ma cierpiec przez 3 miechy...
no bez przesady:)Jak przeczytalam ulotke swoich tabletek to mi sie wlosy na
glowie zjerzyly ,ze ja to wszystko bede przechodzila:)przez pierwsze
opakowanie mialam podobne objawy i czulam sie fatalnie.jak zaczelam brac
drugie i nastepne wszystko minelo jak reka odjal.Bez paniki!!!!Wszystko
bedzie o.k!!!
A.

3. Data: 2000-08-31 17:45:08

Od: "sleepygirl" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:nbvr5.2830$l...@n...tpnet.pl...

> [...]
> opakowanie mialam podobne objawy i czulam sie fatalnie.jak zaczelam brac
> drugie i nastepne wszystko minelo jak reka odjal.Bez paniki!!!!Wszystko

Mi ginekolog przepisał Cilest . Zaczęłam brac i zadnych skutkow ubocznych ,
nawet schudlam. Jak dla mnie Cilest jest super. Dodam ze to pierwsze moje
tabletki. Pozdrawiam
S.

4. Data: 2000-08-31 21:34:32

Temat: Odp: Logest - czy kroras z pan stosowala?
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a nie moze brac innych pigulek?
ja bezobjawowo przeszlam Marvelon i Mercilon

5. Data: 2000-08-31 22:09:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazda z Was jest inna...
gdybyscie sie zamienily tabletkami to bardzo mozliwe ze wasze opowiesci nie
byly by takie optymistyczne...
opowiadanie ze ja bralam to i to i bylo super a ja bralam tamto i do D jest
pozbawione sensu...
pierwsze 3 miesiace sa potrzebne na ustawienie organizmu do pracy z nowymi
dawkami hormonow...
czasami nie sa potrzebne az 3... a czasem potrzeba wiecej..

--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Użytkownik Ewa <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:IbAr5.3708$l...@n...tpnet.pl...

6. Data: 2000-09-01 11:13:03

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> wrote in message

> [...]
> dawkami hormonow...
> czasami nie sa potrzebne az 3... a czasem potrzeba wiecej..

Odsylam na strone http://www.mp.pl/antykoncepcja/p_wlasc.htm

---
Pozdrawiam
Ania

dna moczanowa
pomocy- zabojczy stres
Radiolog
Genetyczne uwarunkowania diety w aspekcie ewolucji.
Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki