Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy

1. Data: 2004-02-23 12:18:56

Temat: Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ogrodnik <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Posiadam > odpowiednie narzędzia mechaniczne, swoje paliwo, trasport itd.
Jestem do twojej > dyspozycji w soboty i niedzielę.
> Chcesz odpocząć i mieć robola. Napisz.

Zawsze broniłem się przed sprowadzeniem mnie do tej roli i dlatego moja
pierwsza żona chciałaby miec robola. Napisz może bardziej szczegółowo jakimi
narzędzimi dysponujesz, a kto wie.... może więcej dam zachęcisz... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-02-23 12:36:28

Temat: Re: Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> [...]
>narzędzimi dysponujesz, a kto wie.... może więcej dam zachęcisz... :-)

I napisz ile kosztuje wykoszenie 3000 m2 pomiedzy drzewkami i krzakami :-)

w roli damy choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-02-23 12:45:30

Temat: Odp: Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4039f3ce$...@n...home.net.pl...

> I napisz ile kosztuje wykoszenie 3000 m2 pomiedzy drzewkami i krzakami :-)

I napisz czy krew Cię zalewa gdy znowu skosisz drzewa... ;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2004-02-23 12:48:36

Od: "Ogrodnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dużo tych drzewek?
gdzie leży działka?

5. Data: 2004-02-23 13:14:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrodnik wrote:

>dużo tych drzewek?
>gdzie leży działka?

Duzo. I krzaki nieduże są, ale wokół maluchów sama wycinam nożycami do
trawy,
żeby były widoczne.

6. Data: 2004-02-23 13:15:50

Temat: Re: Odp: Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

>I napisz czy krew Cię zalewa gdy znowu skosisz drzewa... ;-)

Wtedy to krew by mnie zalała ;-)

7. Data: 2004-02-23 13:30:32

Od: "Ogrodnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim woj. leży działka

8. Data: 2004-02-23 13:47:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrodnik wrote:

>W jakim woj. leży działka

Jak nie podano, to znaczy ze Warszawa :-) A właściwie blisko niej.

9. Data: 2004-02-23 13:59:14

Od: "Ogrodnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całość: pln.250,-

10. Data: 2004-02-23 14:19:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogrodnik wrote:

>Całość: pln.250,-

Dziekuje, zapisuję adres, jeżeli do maja nie kupię porządnej kosiarki,
to się przypomnę

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

ratunku begonia!
Wypozyczalnie narzedzi ogrodowych w Krakowie?
Re: W końcu to zrobiłem!!
Re: Remonty,mieszkan,domow,a daptacje.
NOWY polski program do projektowania ogrodów