Marcin Pawłowski

1. Data: 2004-11-21 15:51:07

Temat: Marcin Pawłowski
Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie mi przykro że umarł....
Czy ktoś z was wie na jakiego nowotwora chorowal?

2. Data: 2004-11-21 16:43:14

Temat: Re: Marcin Pawłowski
Od: "ZYper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artigiana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Strasznie mi przykro że umarł....
> Czy ktoś z was wie na jakiego nowotwora chorowal?

a czy teraz to ważne ?

3. Data: 2004-11-21 16:49:15

Od: "Adam Łuckoś" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artigiana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Strasznie mi przykro że umarł....
> Czy ktoś z was wie na jakiego nowotwora chorowal?

miał raka jaj

4. Data: 2004-11-21 17:55:05

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest nie na miejscu panie A.Ł

5. Data: 2004-11-21 18:43:08

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z was wie na jakiego nowotwora chorowal?

A co Cię to obchodzi?

pzdr
LN

6. Data: 2004-11-21 21:21:12

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Też sie zastanawiałam czego to był nowotwór.
Jest to dla mnie bardzo przygnębiające i ze względu na pana Pawłowskiego, jak
również dlatego ,że mój znajomy choruje na to samo a ma dopiero 18 lat.
Za niedługo będzie miał pierwszą chemię...

7. Data: 2004-11-21 21:33:57

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też sie zastanawiałam czego to był nowotwór.
Zastanawianie się nad tym nie ma najmniejszego sensu.

> [...]
> również dlatego ,że mój znajomy choruje na to samo a ma dopiero 18 lat.
> Za niedługo będzie miał pierwszą chemię...
Wobec tego bądź z nim w trudnych chwilach, rozmawiaj, podtrzymaj, rób to co
najważniejsze dla Niego w tym momencie...

pzdr
LN

8. Data: 2004-11-21 22:04:40

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bialaczka.

9. Data: 2004-11-21 22:11:00

Temat: Odp: Marcin Pawłowski
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> miał raka jaj
>
> AŁ
Jestes prostakiem i chamem, a to ze nie potrafisz uszanowac smierci tak
profesjonalnego dziennikarza jakim był M Pawłowski, to tylko swiadczy o
twoim ilorazie inteligencji i braku taktu oraz ksztyny dobrego wychowania,
ty tępy idioto. Szczerze ci współczuję....kretynizmu-->i jego krystalicznej
formy.

Looca

10. Data: 2004-11-22 08:14:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> również dlatego ,że mój znajomy choruje na to samo a ma dopiero 18 lat.
> Za niedługo będzie miał pierwszą chemię...

Polecem wpisać w google hasło "Truth about cancer" i poszperać głębiej czy
rzeczywiście chemioterapia jest w czymś pomocna przy leczeniu raka.
Choćby http://creativehealth.netfirms.com/index.htm#top
O wiele lepiej sprawdzają sie kuracje naturalne, np. oparte na sokach
warzywno-owocowych, które mają na celu odbudowę naturalnych sił organizmu, a
nie działania na zasadzie puszczania krwi. Chemioterapia tylko wyniszcza
organizm i osłabia go na tyle, że nawet jeśli nowotwór zostanie zniszczony,
to organizm obrywa także do tego stopnia, że po paru latach często występują
nawroty. Polecam artykuł na temat raka we wrześniowo-pażdziernikowym
Nexusie. Powody dla których wciąż stosuje się tak nieskuteczne metody jak
chemioterapia są oczywiste, a mianowicie chemia kosztuje dużo i firmy na
niej zarabiają, a np. ziółek z których lekarze się śmieją, choć kompletnie
sie nie znają w tym temacie, nie da się opatentować i czerpać z nich dużych
profitów.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Laryngolog w Poznaniu - zapalenie zatok