Mój powrót i krioterapia rajstop

1. Data: 2003-02-13 18:23:55

Temat: Mój powrót i krioterapia rajstop
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam po 2-miesięcznej przerwie. Zauważyłam, że w międzyczasie pojawiła się
nowa Monika, więc - żeby historia Kaś się nie powtórzyła - dokładam
'odróżnik'.
A teraz pytanie. Zakupiłam ostatnio sporą ilość dobrych rajstop i
usłyszałam, że należy je przechowywać w .....(!) zamrażarce, aby - podobno
- zwiększyć ich trwałość. Czy słyszał ktoś coś podobnego?
Monika

1. Data: 2003-02-13 20:33:38

Temat: Odp: Mój powrót i krioterapia rajstop
Od: "monia" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika "mitek" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:2...@k...dom.pl...
> A teraz pytanie. Zakupiłam ostatnio sporą ilość dobrych rajstop i
> usłyszałam, że należy je przechowywać w .....(!) zamrażarce, aby - podobno
> - zwiększyć ich trwałość. Czy słyszał ktoś coś podobnego?

Ja slyszalam i probowałam, ale specjalnej różncy nie zauwazyłam.

1. Data: 2003-02-13 20:48:29

Temat: Re: Mój powrót i krioterapia rajstop
Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usłyszałam, że należy je przechowywać w .....(!) zamrażarce, aby - podobno
> - zwiększyć ich trwałość. Czy słyszał ktoś coś podobnego?

Wiesz ja też o tym słyszałam jednak nie wiem dlaczego tak się robi i nie
ukrywam ze sama tego nie stosuję

ASia

1. Data: 2003-02-15 14:47:16

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usłyszałam, że należy je przechowywać w .....(!) zamrażarce, aby - podobno
> - zwiększyć ich trwałość. Czy słyszał ktoś coś podobnego?

Slyszal i probowal. mrozone trzaskaja tak samo szybko jak nie mrozone.
=====
annaM

Krem pod oczy? I inna sprawa zgadkowa!
Piegi