Mozliwosci umyslu

1. Data: 2001-08-07 17:49:42

Temat: Mozliwosci umyslu
Od: Turbos <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawilem sie ostatnio czy prawda jest ze niekture ludziki maja
;niesamowicie doskonala i szybka pamiec; i dodatkowo potrafia szybko
fotograficznie czytac.
Podobno bylo nawet przedstawienie, ktre sporo osub widzialo, i na nim
gosc popatrzyl przez sekunde na tablice liczb 25x25 i wszystkie je
zapamietal.
Slyszalem terz o sztucce zwanej fotoczytaniem w ktorej sie najpierw
przeglada sie ksiazke(bez czytania, podswiadomosc ma to niby
zarejestrowac, a puzniej trzeba to tylko "aktywowac". Prawde mowiac mi
to zabardzo niewychodzi.
Podobno nawet ci ludzie byli badani i niewykryto jakis ruznic w budowie
mozgu. Wiec prawdopodobnie kazdy tak powinien potrafic.;-)Jak sadzicie
czy ci ludzie naprawde istnieja czy to tylko taki blef, oszustwo i klamstwo?
Ostatnio widzialem na ufo forum niesamowite wlasciwosci hipnozy, gosc
diagnozowal ludzi dotykajac ich reki i jeszcze prowadzil dialog
publika<>ufole.;-) Podobno hipnoza niejest blefem.
Badal ktos mozliwosci pamieciowe ludzi pod hipnoza? I czy dadza rade
szybko czytac? Czy slyszeliscie cokolwiek o takich badaniach, bo ja nic
oprucz pewnego efektu, a bardzo mnie to interesuje.

1. Data: 2001-08-08 06:35:01

Temat: Re: Mozliwosci umyslu
Od: "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

to tylko kwestia treningu (poszerzania obszaru ostrego widzenia, zwiększania
jednostek postrzegania itd...) - każdy tak może, nie ma w tym nic
nadprzyrodzonego...
zajmują się tym różne szkoły, np. DynaMind, ElMoyra...

PuPa...

1. Data: 2001-08-08 07:40:00

Od: "Martin McKey Ltd." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomM wrote:

> Polecam Tobie troche poczytać. Może wtedy będziesz popełniał mniej błędów
> ortograficznych :)

Jesli chodzi o Turbosa, to jest to raczej niemozliwe.

> Pozdrawiam tomek

Szanowanko!
McKey
FNC Club
Paranaukowiec dyplomowany

1. Data: 2001-08-08 08:34:26

Od: "TomM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-08 10:28:52

Od: "Mike" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TomM" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Polecam Tobie troche poczytać. Może wtedy będziesz popełniał mniej błędów
> ortograficznych :)

O następny mądry się znalazł.Ile razy mozna pisać: zwracanie uwagi na
ortografie Turbosa jest zadaniem bezsensownym porównywalnym z pracą
Syzyfa:)))

1. Data: 2001-08-08 11:19:59

Od: Leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> pisze:

> [...]
>nadprzyrodzonego...
>zajmują się tym różne szkoły, np. DynaMind, ElMoyra...

Ale zeby w 1 sec. 25 x 25 liczb, to nie wierze.

Pozdrawiam, Leh.
--
Bezplatna gazeta: http://www.gazeta.sky.pl
Life indeed can be fun, if you really want to {des'ree}

1. Data: 2001-08-08 12:12:07

Od: "Piotr \"Merlin\" Krajewski" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<cytat>To wszystko herezje. Spalić to ogniem!</cytat>

Tak żekł do mnie jeden ksiadz, jak isez nim pokłociłem

1. Data: 2001-08-08 20:58:50

Temat: Odp: Mozliwosci umyslu
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Turbos
> Witam!
I ja witam choc nie sądzę, byś wrócił po tych dotychczasowych odp.

> Zastanawilem sie ostatnio czy prawda jest ze niekture ludziki maja
> ;niesamowicie doskonala i szybka pamiec; i dodatkowo potrafia szybko
> fotograficznie czytac.

Ponoć to prawda, co mozna samemu sobie zaaplikować i sprawdzić.

> Podobno bylo nawet przedstawienie, ktre sporo osub widzialo, i na nim
> gosc popatrzyl przez sekunde na tablice liczb 25x25 i wszystkie je
> zapamietal.

Taaa... nie widziałem, ale jest taka szansa, skutki też :-)

> [...]
> przeglada sie ksiazke(bez czytania, podswiadomosc ma to niby
> zarejestrowac, a puzniej trzeba to tylko "aktywowac". Prawde mowiac mi

Bo technika nie fotograficzna! A lab który to wywoła? Ciężko na zepsutym sprzęcie
pracować :-))

> [...]
> czy ci ludzie naprawde istnieja czy to tylko taki blef, oszustwo i klamstwo?

Umysł niema ograniczeń, ma je fizyczność lub fizjologia.

> Ostatnio widzialem na ufo forum niesamowite wlasciwosci hipnozy, gosc
> diagnozowal ludzi dotykajac ich reki i jeszcze prowadzil dialog
> publika<>ufole.;-) Podobno hipnoza niejest blefem.

A kto to wie zbadaj! To pierwsze, bo drugie udowodnione.

> Badal ktos mozliwosci pamieciowe ludzi pod hipnoza? I czy dadza rade
> szybko czytac? Czy slyszeliscie cokolwiek o takich badaniach, bo ja nic
> oprucz pewnego efektu, a bardzo mnie to interesuje.

Ale jesli chcesz przeczytać 12 grup dyskusyjnych w ciągu minuty, to zajrzyj najpierw
do gabinetu
psychologa lub psychiatry.
Bo co Ci z przyjęcia tak olbrzymiej dawki info, bez mozliwosci obróbki?

Stara chińska szkoła (parę tysięcy lat, nie od 1997) mówi, dopóki mistrz nie
stwierdzi, że nie ma
Cię czego uczyć, ucz się od mistrza. W komercial to trudne, dlatego cały ten chaos.
Tu przytaczana jest historia ucznia męczonego przez cztery lata przez mistrza jednym
wierszem. Uczeń
ten uciekl, bo był młody i nie mógł znieść tej stałej męki. Bzdurnej wg niego.Jednak
pewnego dnia
zawitał do karczmy prosząc o jedzenie. Karczmarz go olał. Co potrafisz robic dobrze?
No ...no mogę
powiedzieć wiersz. Karczmarz wiedząc, że wielu znawców u niego popija, rzekł.
Jeśli zainteresujesz to towarzystwo toś w domu. Przeczuwał klapę, i łatwe pozbycie
się gościa.Wtedy
młodzieniec powiedział wiersz ćwiczony z mistrzem. Było to tak misterne i tak
mistrzowskie, że
fetom nie było końca. Jeszcze wieli dni później przychodzili Ci sami fachmani, by
posluchać ja mówi.
Podgladnąć.

Ot taka historyjka, jak do niej podejdziemy tak życie będzie nasze wyglądać.

Pozdry i już nie marudze w świecie kosmicznej nauki czytania.

eTaTa

Mam nadzieję, że zrobiłem również odpowiednią ilość ortów, by się mnie czepiano za
nie.

Lecz Ty masz technikę w ręce i korzystaj z niej.
eTaTa

1. Data: 2001-08-08 22:21:07

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leh" <l...@...pl> napisał w
> Ale zeby w 1 sec. 25 x 25 liczb, to nie wierze.

Mozliwe ze mi sie cos pokrecilo moze to byly 4 sekundy i 20x20. Spytaj
martina on przy tym byl.

1. Data: 2001-08-08 22:23:23

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadprzyrodzonego...
> zajmują się tym różne szkoły, np. DynaMind, ElMoyra...

A znasz komus komu sie udalo? Prubowales sam? No i moze cos wiecej tych
szkolach.. jakies linki?

Re: kraina głupców
Re:uczucia dziecka
Problem (oczywiście... ; ))