NIE DYSKUTUJMY Z DARIUSZEM vel JACKIEM

11. Data: 2001-10-19 11:31:53

Temat: Re: Dareczku Ty wstetny masochisto
Od: "Horche Ramirez" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zadalem Ci pytanie:

po co wciaz piszesz na ta grupe skoro
nikt - doslownie nikt Cie nie lubi?

Czy to jakas forma masochizmu? Sprawia Ci przyjemnosc jak ludzie bluzgaja na
Ciebie? Przyznaj sie - kreci Cie to wstretny perwercie? ;))

Nie bylo zadnej reakcji - moze trafilem w sedno sprawy?

Poza tym czy caly Twoj potencjal intelektualny polega na tym, zeby przepisac
cos co dana osoba Ci zarzuca i podmienic swoje imie na jego? Nic innego nie
moze wyjsc spod twoich roztrzesionych, spoconych paluszkow, ktore uderzaja w
klawiature? Nic innego nie jest w stanie wykombinowac Twoj maly mozdzek nie
skazony mysleniem? Pewnie siedziesz caly czas rozpalony przed monitorem i
nie mozesz sie doczekac na nastepna obelge jaka Cie uracza poirytowani
uzytkownicy usenetu. Jestem juz prawie w 100% pewien, ze wlasnie z tego
czerpiesz przyjemnosc. Musze przyznac, ze jestes naprawde nedzna karykatura
normalnego czlowieka, ktora predzej czy pozniej powinna sie zaczac leczyc.
To, ze Ty w ten sposob zaspokajasz jakies swoje ciemne potrzeby nie tlumaczy
zatruwania zycia setkom innych osob. Mam nadzieje, ze wszedzie gdziekolwiek
sie pojawisz bedziesz ignorowany i moze wtedy znudzi Ci sie to co robisz.

12. Data: 2001-10-19 11:39:43

Temat: Odp: NIE DYSKUTUJMY Z DARIUSZEM vel JACKIEM
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę was zajrzyjcie na tą stronę www.plsocseks.net , wejdźcie do
działu lider buzdygan i przeczytajcie wszystko od deski do deski. Czy to się
nie wydaje wam znajome? Czy to nie Dariusz jest tym Buzdyganem? Ten Arnold
Byzdygan (tak go nazwali) wchodzi na każdą grupę i wygłasza swoje teorie.
Naprawdę warto poswięcic troche czasu na przeczytanie tych informacji -
smiechu bedzie - gwarantuję.

13. Data: 2001-10-19 11:41:41

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja po przeczytaniu tego uważam ze to na 1000000000000000000% jest Buzdygan.
Napiszcie co o tym myslicie. Koniecznie!!!!!!!

14. Data: 2001-10-19 11:45:11

Temat: Do wszystkich , którzy chcą się dowiedzieć o Darku
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdźcie na stronę www.plsocseks.net do działu lider buzdygan i
przeczytajcie te informacje od deski do deski!!!!!!!!!Ta strona powstała
specjalnie O Darku (autorzy nazwali go Buzdyganem), który wygłaqsza swe
teorie na KAŻDEJ, ale to KAZDEJ grupie!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie cjhcę wiele
mówic , ale naprawdę poswięcćie trochę czasu i poczytajcie o
"najwspanialszym" i "najmądrzejszym" człowieku jakim jest Buzdygan.Napiszcie
co o tym myslicie!!

15. Data: 2001-10-19 12:54:05

Temat: Re: Odp: NIE DYSKUTUJMY Z Kasiagorbi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile ci placa za te glupie komentarze ?

16. Data: 2001-10-19 12:55:06

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynocha spermerze , idz sie reklamowac w toalecie.

17. Data: 2001-10-19 12:56:17

Temat: Re: Do wszystkich , którzy chcą się dowiedzieć o Kasiagorbi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynos sie spermerze z reklama do toalety.

18. Data: 2001-10-19 13:11:01

Temat: Re: NIE DYSKUTUJMY Z Greggem
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gregg napisał:

> Witam
>
> Użytkownik "Kasiagorbi":
> Buzdygan.
>
> Nawet tylko 100% nie ma w ogóle w przyrodzie.

Musicie tutaj spamowac i reklamowac czyjs websajt ?

19. Data: 2001-10-19 13:13:11

Temat: Re: NIE DYSKUTUJMY Z DARIUSZEM vel JACKIEM
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Kasiagorbi":

--
pozdr
Gregg

20. Data: 2001-10-19 14:00:57

Od: "Widz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horche Ramirez" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gdziekolwiek
> sie pojawisz bedziesz ignorowany i moze wtedy znudzi Ci sie to co robisz.

No i co Dareczku nie odpowiesz?

Witaminy rozpuszczalne w tluszczach
Sposób na trądzik ?
### Uprzejmie prosze o przetlumaczenie z laciny ###
EEG u dziecka 3,7/12l
zyrtec raz jeszcze