Na grupie.

1. Data: 2001-09-21 04:49:55

Temat: Na grupie.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie jamnik sie pojawil
i rumoru wiele sprawil
Na kobiety pisze bluzgi
Nie dostanie nawet rozgi.
Pisze teksty w gronie grupy,
ale wszystkie sa do d... .

Pozdrawiam, Homer

1. Data: 2001-09-21 05:49:57

Temat: Re: Na grupie.
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na grupie jamnik sie pojawil
> i rumoru wiele sprawil
> Na kobiety pisze bluzgi
> Nie dostanie nawet rozgi.
> Pisze teksty w gronie grupy,
> ale wszystkie sa do d... .
>
>     Pozdrawiam, Homer

Właściwie to już sama nie wiem co mam o tym sądzić, ale może powinnam go
przeprosić ze zabardzo na niego "najechałam"... może on nie jest wcale taki
zły...

Pozdrawiam Wika

1. Data: 2001-09-21 06:40:54

Temat: Odp: Na grupie.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie bylbym taki przekonany i zawiedziony, gdyz wydaje mi sie, ze jesli ktos
pisze takie bzdury i w taki sposob, to nie jest raczej zrownowazony
umyslowo. Istnieje jeszcze jedna mozliwosc, ze facet doznal powaznej
przykrosci od kobiet i w ogole od ludzi i teraz jedyna jego forma zemsty
jest wypisywanie roznych fanaberii.
Pozdrawiam, Homer.
Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-21 11:29:38

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyslowo. Istnieje jeszcze jedna mozliwosc, ze facet doznal powaznej
> przykrosci od kobiet i w ogole od ludzi i teraz jedyna jego forma zemsty
Hehe...
wiesz analogiczne mozna chyba napisac o czlowieku ktory pisze dwa wierszyki
na temat tego jamnika :)
pozdrawiam, Yoshi

PS.
Ale sie ludzie nim przejmujecie, wystarczy nie klikac na jego posty i nie
ma problema :)

1. Data: 2001-09-21 13:45:44

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na grupie jamnik sie pojawil
> i rumoru wiele sprawil
> Na kobiety pisze bluzgi
> Nie dostanie nawet rozgi.
> Pisze teksty w gronie grupy,
> ale wszystkie sa do d... .
>
> Pozdrawiam, Homer

Yrdam setsej ty ela ikeizd. Tsej ein ot ot adaili. Usazc einm an junram
ein.? Ijcenytrepni elyt eibot w daks.

Poz
dra
wiam
Jam
nik

1. Data: 2001-09-21 18:31:21

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dziekiza uswiadomienie, ale mysle, ze nie czytajac jego postow i nie
odpowiadajac na nie daje sie przyzwolenie na obrazanie ludzi i pisanie
idiotyzmow. A myslalem, ze grupa psycho jest normalna.
Homer
Użytkownik Yoshi <x...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9of8ar$nk1$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 2001-09-21 20:33:18

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiadajac na nie daje sie przyzwolenie na obrazanie ludzi i pisanie
> idiotyzmow. A myslalem, ze grupa psycho jest normalna.
ja sie uwazam za normalną :)))

1. Data: 2001-09-21 20:48:51

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> ja sie uwazam za normalną :)))

ja zas nie :)

Yoshi :))

1. Data: 2001-09-21 20:51:45

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9og12d$cg4$...@n...onet.pl...
> [...]
> odpowiadajac na nie daje sie przyzwolenie na obrazanie ludzi i pisanie
> idiotyzmow. A myslalem, ze grupa psycho jest normalna.

Ok, wiec pytanie - czy czytujesz wszystkie gazety jakie sa wydawane w naszym
fajnym kraju i czy ogladasz wszystkie programy, w ktorych ktos wyraza twoim
zdaniem niewlasciwe poglady, a nastepnie czy w kazdym przypadku wysylasz
listy ze sprostowaniami, informujesz lokalne media, ze dana gazeta pisze
bzdury ?
Mamy wolnosc pogladow i kazdy moze byc takim czubem, jak tylko mu odpowiada
( byle by nie narzucal swoich pogladow innym, czego jamnik nie robi )

to tyla, pozdrawiam (jak zwykle), lekko spiacy Yoshi ;)

1. Data: 2001-09-22 01:20:21

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja to zrozumialem!@!@
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

U lekarza.
mam mord w oczach!eTaTa!!!
Dlaczego tam jest tak pusto?