Odp: Nawiedzony "optymalny"

From: "Mateusz Delarue" <d...@o...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Nawiedzony "optymalny"
Date: Wed, 14 Mar 2001 11:39:37 +0100
Sender: [iwicz friko1.onet.pl]@c16-20.icpnet.pl

Zbyszku, musisz czuc sie winny, skoro szukasz usprawiedliwienia, a obawiam
sie, ze na zewnatrz go nie znajdziesz. Nie sadzisz, ze jako dorosly facet
sam powinienes wiedziec, co uwazasz za sluszne? Jesli wg ciebie dieta
optymalna jest slusznym wyborem, dlaczego wstydzisz sie o tym mowic? (>
Miałem ogromną chęć powiedzieć im o tym, ale jednocześnie nie chciałem się
wygłupić.>)
Poza tym smiem sadzic, ze tego faceta miales gleboko gdzies. Gdyby obchodzil
cie jako "on", nie myslalbys o osmieszeniu siebie i swojej idei. Na czym
wiec polega twoj problem?
I czy 'nawiedzony optymalny" to komplement?

delarue

Użytkownik Zbyszek <Z...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98ncnv$sue$...@n...tpi.pl...