Niemodne kafelki...?

1. Data: 2003-03-24 09:41:47

Temat: Niemodne kafelki...?
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłam sobie kafelki i już widzę, że takie w przyrodzie
nie występują. Chciałabym w łazience mieć kafelki butelkowozielone,
błyszczące (najlepiej z jakąś nierówną fakturą pod szkliwem),
a w sklepach li i jedynie mdłe pastele i marmurki. Czy ktokolwiek
widział takie cudo?

Saddie, zdolna pojechać na drugi koniec Polski, byle się znalazły...
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-03-24 09:55:12

Temat: Re: Niemodne kafelki...?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka wrote:
> Wymyśliłam sobie kafelki i już widzę, że takie w przyrodzie
> nie występują. Chciałabym w łazience mieć kafelki butelkowozielone,
> błyszczące (najlepiej z jakąś nierówną fakturą pod szkliwem),

Dokładnie takie, o nierównej, pofałdowanej powierzchni, szklistopołyskliwe w
ciemnozielonym kolorze widziałem na bartyckiej (w wawie). Ale nie pytaj,
gdzie dokładnie - nie pamiętam :-( Piszę, żebyś nie traciła nadziei, bo
takie płytki są!

J.

1. Data: 2003-03-24 10:07:59

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@a...itpp.pl>, Malgorzata Lewicka wrote:
> [...]
> widział takie cudo?
>
> Saddie, zdolna pojechać na drugi koniec Polski, byle się znalazły...

A poogladaj sobie paradyza: http://www.paradyz.com.pl/_niemiecka/
(podaje link do niemieckiej wersji bo mi pod ns polska nie wchodzi)

Nie wiem czy znajdziesz tam butelkowy (szukaj pod ciemno-zielone) ale na
pewno na pastelowych sie zabawa nie konczy (np oka verde).
Mam tez wrazenie ze widzialem cos w castoramie, ale chyba byly to 10x10.

--
Marcin

1. Data: 2003-03-24 10:15:26

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Jarek P.:
> [...]
> ciemnozielonym kolorze widziałem na bartyckiej (w wawie). Ale nie pytaj,
> gdzie dokładnie - nie pamiętam :-( Piszę, żebyś nie traciła nadziei, bo

Zbawco! A małe czy większe? Takie zupełnie małe, 10x10, widziałam
w Valdi, ale odpadają...

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-03-24 11:47:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka wrote:

> Zbawco!

No az moja naturalnie zgarbiona przed monitorem sylwetka nagle sie
wyprostowala i zmezniala... Dzieki ;-)))

> A małe czy większe? Takie zupełnie małe, 10x10, widziałam
> w Valdi, ale odpadają...

Nie pamietam ich zbyt dokladnie, bo nie takich szukalem, ale zdaje sie ze
duze byly, raczej taki typowy obecnie format 20x30

j.

1. Data: 2003-03-24 12:20:02

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata pisze:

> Zbawco! A małe czy większe? Takie zupełnie małe, 10x10, widziałam
> w Valdi, ale odpadają...

Bo trzeba uzyc dobrego kleju zeby nie odpadaly ;-)

1. Data: 2003-03-24 15:11:08

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> Dokładnie takie, o nierównej, pofałdowanej powierzchni, szklistopołyskliwe
> ciemnozielonym kolorze widziałem na bartyckiej (w wawie).

Potwierdzam, w ostatnia sobote widzialam takie na bartyckiej. Ino cena mnie
odstraszyla - 200 zl za m2 ;(

Joanna

1. Data: 2003-03-25 08:26:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> błyszczące (najlepiej z jakąś nierówną fakturą pod szkliwem),
> a w sklepach li i jedynie mdłe pastele i marmurki. Czy ktokolwiek

http://www.dadoceramica.it/

ale znalezienie czegoś na tej stronie to horror. Anyway, w drukowanym
katalogu sprzed 2-3 lat jest cała taka seria: różne kolory, różne wymiary,
nierówna faktura pod szliwem, lekko nierówne brzegi. Zielone, żółte,
pomarańczowe, szafirowe, coś tam jeszcze.

W Krakowie sprzedaje to KAMIR, ul.Wielicka 61, 30-552, Kraków tel.: 0-12 656
46 00

Kafelki o takiej fakturze robi też IRIS Ceramica, ta kolekcja (Profumi
d'Estate), którą znam, to akurat zestaw niebieski i pomarańczowy, ale coś tam
chyba było butelkowozielonego, tylko bardziej matowe. Może to, DECO się
nazywa:

http://www.irisceramica.com/idee/ambientazioni_list.
php?
id_collezione=245&collezione=245&scenario=11&titolo=
17&id=24&lang=en

Dostać to można w: "Fuga" - Galeria Ceramiki. 31-406 Kraków, Al. 29 Listopada
106, tel. 412-19-75.

JoP

1. Data: 2003-03-25 11:45:05

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukał w wiadomości <b5p3rl$ps$1@inews.gazeta.pl>:

> http://www.dadoceramica.it/
>
> ale znalezienie czegoś na tej stronie to horror.

E tam. klikasz 'Download' i masz serię katalogów w PDFie :)

[jakis czas później]

Ech, co jedne to piękniejsze ale butelkowej zieleni niet.

Widać już nie robią.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-26 15:35:17

Temat: Odp: Niemodne kafelki...?
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@a...itpp.pl...
> [...]
> błyszczące (najlepiej z jakąś nierówną fakturą pod szkliwem),
> a w sklepach li i jedynie mdłe pastele i marmurki. Czy ktokolwiek

Ja :) u siebie w łazience, już mi obrzydły, chcesz? ;)
A poważnie, poszukaj w mniejszych sklepach, my w takim kupiliśmy, kiedy
ostatnio remontowałam część (przebudowywałam wnękę pod prysznic) mieli
jeszcze zapasów parę pudełek sprzed... pięciu lat! ;)))
Czasami, zwłaszcza właśnie ciemne kolory leżą gdzieś po magazynach, bo
większość łazienek w Polsce jest małych, więc jasne kolorki lepiej
idą...
Pozdrawiam, Kianit
ps.: małym zgrzytem dla mnie jest "złota kreska" która ma chyba imitować
wzór żyłek w mar, czy coś, ale przy tej niejednolitej fakturze jest
naprawdę znośne nawet w nowoczesnej łazience i nawet jak dla mnie ;))

TBS a liczniki
wykup mieszkania - co z kaucją?
ceny mieszkan w warszawie...
płyta grzejna - inox?