Nowa - z pewna doza niesmialosci

1. Data: 2003-02-20 10:59:56

Temat: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec...
Postanowilam przerwac faze zycia utajonego (czyt.: kilkumiesiecznego
regularnego czytania grupy) i sie w koncu przywitac i przedstawic. W sumie
korcilo mnie juz od jakiegos czasu, ale strasznie wstydliwa i niesmiala
jestem. Czasami. Tak jakby.
Mam na imie Barbara, 27 lat, ostatnio odkryte zmarszczki wokól oczu (wina
nadmiernie ekspresyjnej mimiki), cere ogolnie mieszana (ostry zespol 'jejku,
ale sie swiece'). Kiedys myslalam, ze przeginam z kosmetykami, ale tutaj
stwierdzilam, ze calkiem normalna jestem. Albo nawet zbyt normalna, bo
czasem za Wami nie nadazam ;)
A, i jestem z Krakowa.
Tyle.
Serdecznosci dla wszystkich.
Barbara

1. Data: 2003-02-20 11:05:28

Temat: Re: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bambi wrote:
> [...]
> ale sie swiece'). Kiedys myslalam, ze przeginam z kosmetykami, ale tutaj
> stwierdzilam, ze calkiem normalna jestem. Albo nawet zbyt normalna, bo

Witaj i baw sie dobrze :-)

Jakie sa twoje ulubione kremy do cery mieszanej?

Pozdrawiam
ISIA

PS. Petycja: Wysoka Komisjo, uprzejmie wnosze, aby chociaz jedna z
kolejnych ujawniajacych sie czytaczek _nie_byla_ z Krakowa ;-)

1. Data: 2003-02-20 11:06:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bambi" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tutaj
> stwierdzilam, ze calkiem normalna jestem. Albo nawet zbyt normalna, bo

No i prosze:) Rozrasta sie grono krakowskie, niedlugo chyba rzeczywiscie
bedzie nas najwiecej.
To porzuc swoja niesmialosc, przyjdz koniecznie na ktores spotkanko:)
Porownamy nasze zmarszczki i stopien swiecenia sie :)))

Buziaki

Kaska

1. Data: 2003-02-20 11:07:29

Temat: Odp: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z 3m!
Kasia

1. Data: 2003-02-20 11:08:52

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale sie swiece'). Kiedys myslalam, ze przeginam z kosmetykami, ale tutaj
> stwierdzilam, ze calkiem normalna jestem. Albo nawet zbyt normalna, bo

witam pozdrawiam cieplutko
Mania

A tak pozatym dziewczyny kto tu jest z wawy??

1. Data: 2003-02-20 11:21:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Basia (moja Mama ma tak na imię:))
Super że jesteś z Krakowa, zapraszamy na spotkanko!

Hanuś/Kaśka

1. Data: 2003-02-20 11:45:23

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od samego początku istnienia tej grupy jestem jej czytelniczką i nawet kilka
razy zabrałam glos, ale nie przedstawiłam się tak ładnie jak tu Koleżanka, a
więc niniejszym to czynie. Wiek mój już słuszny, bo 35 lat (chyba jedna ze
starszych), cera tłusta z problemami (w miarę ujarzmiona) łazienka pękająca
od kosmetyków (czyli w normie, jak u Was wszystkich ; ) ) a no i oczywiście
jestem z Krakowa !!!

Pozdrawiam serdecznie
Katka

> PS. Petycja: Wysoka Komisjo, uprzejmie wnosze, aby chociaz jedna z
> kolejnych ujawniajacych sie czytaczek _nie_byla_ z Krakowa ;-)

Niestety petycja została odrzucona ; ))).

1. Data: 2003-02-20 11:59:09

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katka wrote:
> Witam!
Ja rowniez :-)

> Niestety petycja została odrzucona ; ))).

Jeszcze nie wszystko stracone... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-20 12:03:55

Od: "Katka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie wszystko stracone... ;-)

Jasne, w końcu i Krakowianki muszą się wyczerpać ; ))).

Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-02-20 12:05:37

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katka <k...@p...fm> napisał(a):

>łazienka pękająca
> od kosmetyków (czyli w normie, jak u Was wszystkich ; ) )

A moj maz mysli, ze jestem lekko "zwichnieta" ;)))

Dunia

Treatment wax - kupiłam
Co mi wczoraj wpadlo w lapy :) - takie sobie wynurzenia
guam - gdzie ?????
[KRK] fitness
Skuteczne leki na Kurzajki_Brodawki