Numer podkładu

1. Data: 2003-04-28 23:06:50

Temat: Numer podkładu
Od: "Justyna" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

posiadam próbkę podkładu Margaret Astor Perfect Balance nr 101, chcialam
sprawdzić na Allegro czy takowe podkłady posiadają......a tam tylko 01,06,05
itd.Czy ja może o czymś nie wiem?
Czy ktos wie jaki to może byc numer, bo specyfik mi bardzo pasuje.

Pozdro
Justyna

---

1. Data: 2003-04-29 06:17:42

Temat: Re: Numer podkładu
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <J...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
01,06,05
> itd.Czy ja może o czymś nie wiem?
> Czy ktos wie jaki to może byc numer, bo specyfik mi bardzo pasuje.

Witaj
ja tylko chcę ostrzec że podkład moze już Ci się tak nie podobać jak kupisz
całe opakowanie.Kolezanka właśnie narzekala że probka byla świetna ale
zupelnie inna niż kosmetyk w pudelku :(
Przepraszam że kawalek nie na temat.
Pozdrawiam:)
Ania

1. Data: 2003-04-29 09:52:06

Temat: Odp: Numer podkładu
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tylko chcę ostrzec że podkład moze już Ci się tak nie podobać jak
kupisz
> całe opakowanie.Kolezanka właśnie narzekala że probka byla świetna ale
> zupelnie inna niż kosmetyk w pudelku :(

A to by się zgadzało..niestety..
próbka była fantastyczna!
kupiłam całe opakowanie za ponad 5 dych.
nie moge powiedzieć żebym była niezadowolona, bo podkład jest ok, taki dośc
oryginalny - w środku wymieszane różne kolory. ale o ile pamiętam, próbka
była po prostu fantastyczna...dużo lepsza na pewno niż całość.
ciekawe, że do wyrobu próbek uzywają innych składników niz do
opakowań...ciekawe...i niezbyt etyczne;)
pozdrawiam
kroofka

acha, mój podklad ma numer 102 i jest chyba taki sam kolorystycznie jak w
probce. w sklepie byly do wyboru chyba 101, 102 i 103...
K.

faceci
doradzcie cos do zmywania makijazu oczu
Pomocy!!!!:(((((