zdejmowanie akryli!

1. Data: 2003-04-29 06:44:07

Temat: zdejmowanie akryli!
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam jak najszybciej zdjąć akrylki?
zaznaczam zalezy mi na czasie musze zdjąć stare i zalozyć nowe w 3 godzinki, a
jestesm początkującą, po kursie.
bea

1. Data: 2003-04-29 07:56:42

Temat: Re: zdejmowanie akryli!
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał

> Witam jak najszybciej zdjąć akrylki?
> zaznaczam zalezy mi na czasie musze zdjąć stare i zalozyć
nowe w 3 godzinki, a
> jestesm początkującą, po kursie.

obskubać ;-)
delikatnie podważać cążkami i ciąć.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-29 10:43:42

Od: "Beti" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam jak najszybciej zdjąć akrylki?
> zaznaczam zalezy mi na czasie musze zdjąć stare i zalozyć nowe w 3
godzinki, a
> jestesm początkującą, po kursie.
> bea

Witam!tez sie tym zajmuje ale nieco dluzej od Ciebie.
Mozna kupic specjalny plyn do usuwania tipsow,ale osobiscie
go nie polecam i sama tez nie uzywam poniewaz jest to czysty ACETON:(
szkoda plytki paznokcia,wiec pozostaje tylko tradycyjne spilowanie akrylu:(
Jak bedziesz miala jeszcze jakies pytania to zapraszam.
Pozdrawiam serdecznie
BETI ze Szczecina

1. Data: 2003-04-29 13:03:21

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witaj,
a ja myslałam, iż wlasnie aceton bez zbytniego pilowania to najlepszy sposób,
możan podobno dodać trochę olejku i moczyc i piłować, ale myślałam iż sa jakies
nowe sposoby, spilowanie calych starych akryli trochę czasu zajmuje, kurcze,
poza tym kupiłam akryl timmy tailor, ale przyznam, iż bardzo szybko schnie, i
nie wiem od czego zaczac czy od tzw. uśmieszków cy od końcówki, cieżko mi także
nałożyć odrazu dużą końcówkę to znaczy długą, jest tych pytań sporo, ale coz
uczę sie dziś zakladam obcej osobie i strasznie się boję , formy mi się
odklejają i strasznie mnie to wkurza!!!
chyba pojade po nowe formy po pracy:)

1. Data: 2003-04-29 13:47:07

Od: "Beti" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> nowe sposoby, spilowanie calych starych akryli trochę czasu zajmuje,

niestety znam ten bol...

> poza tym kupiłam akryl timmy tailor, ale przyznam, iż bardzo szybko
schnie, i
> nie wiem od czego zaczac czy od tzw. uśmieszków cy od końcówki,

jezeli chodzi o mnie to nie lubie akryli ktore za szybko wysychaja przy
nakladaniu na forme bo zawsze mozna jeszcze ksztalty zmieniac ...ja nakladam
od usmieszkow i ciagne koncowke(tym akrylem bielszym) a pozniej od dolu
cienka warstwe klade do usmieszkow zeby wypelnic(rozowym albo
przezroczystym),na koniec calosc pociagam zeby wyrownac(tez tym rozowym lub
przezroczystym)

> cieżko mi także
> nałożyć odrazu dużą końcówkę to znaczy długą,

musisz miec bardziej mokry pedzelek i dluzej przytrzymac w pudrze
wtedy kulka jest wieksza i latwo z niej uformowac dluzsza koncowke

jest tych pytań sporo, ale coz
> uczę sie dziś zakladam obcej osobie i strasznie się boję ,

mialam tak samo ale da sie przezyc uda sie!!!

> formy mi się
> odklejają i strasznie mnie to wkurza!!!
> chyba pojade po nowe formy po pracy:)

mnie do tej pory to wkurza!!! na szczescie czesciej klientki
chca przedluzac na tipsie (ladniejszy ksztalt jest niz na formie bo sa juz
wyprofilowane)i krocej sie zaklada.

Napisz skad jestes bo ja ze Szczecina.Zajmujesz sie tez zdobieniem
artystycznym?
Poszukuje takich farbek akrylowych,ale ciezko je u nas dostac.jeden sklep
plastyczny je sciaga na zamowienie...a latam tam od prawie 3 miesiecy i
ciagle ich nie maja:(

Pozdrawiam serdecznie
BETI

1. Data: 2003-04-29 13:55:32

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

na razie nie zajmuje sie zbytno zdobieniem, od 8 miesieczy uczę sie w szkole
kosmetycznej i ostatnio zrobilam kur, idzie mi calkiem nieźle, mam maszynke do
wypiłowywania pod spodem paznokcia firmy BAUSCH, uczę się, nakladać akryl, i
nie jestem przekonana do tipsów,
pozdrawiam do jutra
bea

1. Data: 2003-04-29 14:23:59

Od: "Beti" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
maszynke do
> wypiłowywania pod spodem paznokcia firmy BAUSCH, uczę się, nakladać akryl,

Mozesz napisac cos wiecej o tej maszynce?Ile takie cudo kosztuje
i gdzie mozna je kupic.

Pa
BETI

1. Data: 2003-04-29 17:35:17

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

maszynkę kupiłam na targach ale zajzyj na stonkę www.silog.pl
tam sa urządzenia do maniciure i pediuciure firma w kotrej ja kupilam nazywa
sie BAUSCH i kosztuje 400zł jest to urządzenie do pediciure i maniciure.
i jest naprawdę niezłe:))
bea

1. Data: 2003-04-29 18:46:58

Od: "Beti" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nazywa
> sie BAUSCH i kosztuje 400zł jest to urządzenie do pediciure i maniciure.

Dzieki zajze na ta stronke.
Jak bedziesz miala jeszcze jakies pytania to sluze pomoca:)
BETI

Numer podkładu
faceci
doradzcie cos do zmywania makijazu oczu