OT gdzie sie podzial Sokrates?

1. Data: 2003-02-04 14:31:14

Temat: OT gdzie sie podzial Sokrates?
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje mi jego kwiecistego stylu a Wam?
pzdr
agi

2. Data: 2003-02-04 15:10:22

Temat: Re: OT gdzie sie podzial Sokrates?
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Brakuje mi jego kwiecistego stylu a Wam?

Też!

puchaty

3. Data: 2003-02-04 15:13:59

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Też!

Ty akurat masz podobny styl... :)
pzdr
agi

4. Data: 2003-02-04 15:36:29

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Brakuje mi jego kwiecistego stylu a Wam?
> pzdr
> agi

cos mnie sie majaczy gdzies kiedyś, że się zegnał na jakiś czas, ale moze
cos mylę bo u mnie od czasu ciązy krucho z pamięcią :-)))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

5. Data: 2003-02-04 16:31:01

Temat: Odp: OT gdzie sie podzial Sokrates?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1ompr$hql$...@a...news.tpi.pl...

> cos mnie sie majaczy gdzies kiedyś, że się zegnał na jakiś czas, ale
moze
> cos mylę bo u mnie od czasu ciązy krucho z pamięcią :-)))))))

Chyba masz dobra pamiec, Magdo!
ZTCP, pojechal na urlop zimowy z rodzina.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

6. Data: 2003-02-04 16:36:27

Temat: Uzupelnienie ;-) Odp: OT gdzie sie podzial Sokrates?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *madzik* <b...@b...op.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b1oq2i$3kg$...@n...onet.pl...

> Chyba masz dobra pamiec, Magdo!
> ZTCP, pojechal na urlop zimowy z rodzina.

Aha, i jeszcze gra w "Morrowind" ;-)))))

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

Dylemat - zazdrość a zaufanie
Rozwiniecie skrotu TZ
Boje sie -powrót do dawnego postu ze stycznia :(
Uzdrowiska, sanatoria na Słowacji - gdzie ?
jak przekonać niedojrzałego mężczyznę...