OT mapa Wrocławia

1. Data: 2003-04-15 12:28:38

Temat: OT mapa Wrocławia
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję pilnie mapy Wrocławia. _Całego_ miasta, nie jego
kawałków, w jakimś gifie, który da się zapisać na dysku, a potem
oglądać offline zoomując. :-) Coś jak mapa papierowa, którą będę
miała, ale dopiero za 2 tygodnie. :( Na razie znalazłam mapę
ciepłowniczą, jest niezła, ale nie ma na niej nazw ulic, a to mi
jest niezbędne. :(

Większość portali wrocławkich mi się w ogóle nie wczytuje. Nie
działa też www.wroclaw.plan.pl czy jakoś tak, ale tam chyba
zresztą nie ma mapy, są tylko wycinki. :(

Jeśli ktoś wie, gdzie taką mapkę można znaleźć, to baaardzo
proszę o namiary. Albo poproszę o mapkę na skrzynkę. :-)

Mam jeszcze pytanie - czy istnieje jakiś portal, w którym na
mapce miasta zaznaczone byłyby miejsca dostępne dla ON? Za 2
miesiące przeprowadzam się do Wrocławia, a zupełnie go nie znam.
Jaka okolica jest najbardziej przyjazna dla ON? Idealne byłoby
miejsce z parkiem i przychodnią blisko.

Pozdrawiam ciepło,
Scally

2. Data: 2003-04-15 13:32:19

Temat: Odp: OT mapa Wrocławia
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

> Poszukuję pilnie mapy Wrocławia. _Całego_ miasta, nie jego
> kawałków, w jakimś gifie, który da się zapisać na dysku, a potem
> oglądać offline zoomując. :-)

Zobacz tu:

http://plan.naszemiasto.pl/plan_1_7026.html
http://plan.pl/wroclaw/mapa/index.php
http://www.nashedo.terramail.pl/mapa.html
http://www.pilot.pl/miasto/wroclaw/

Pozdrawiam
Frank

3. Data: 2003-04-15 14:17:10

Temat: Re: Odp: OT mapa Wrocławia
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank pisze w news:b7h20b$1dg$1@localhost.my.domain

> http://plan.naszemiasto.pl/plan_1_7026.html
> http://plan.pl/wroclaw/mapa/index.php
> http://www.nashedo.terramail.pl/mapa.html
> http://www.pilot.pl/miasto/wroclaw/

Dzięki, tam już patrzyłam... W ogóle patrzyłam wszystkie linki w
google'u na pierwszych 4-5 stronach i poza mapą ciepłowniczą nic
nie znalazłam. :((

Nawet na encarcie n-e ma mapy. :(

--
Pozdrowieństwa,
Scally

fax
Witaj
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
gdzie montuja osprzet inwalidzki do VW?
wakacje ??