Blagam - pomozcie !!!

31. Data: 2002-01-17 19:48:23

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata P." <b...@s...net> wrote in message
news:a26aju$gh8$1@news.tpi.pl...
> [...]
>niestety nie moge schudnac a wrecz przeciwnie. >Zaczynajac diete przy
>164 cm wazylam 69 kg teraz po tygodniu 70,5. To dla >mnie
>przerazajace, cale zycie bardzo dbalam by nie przytyc a >teraz....
>Zaczynam juz watpic w te diete. Blagam poradzcie mi >cos. Co jest nie
>tak? W jednych opracowaniach czytam, ze mozna jesc >tyle ile sie chce
>aby tylko zachowac proporcje (i tak wlasnie robie) a w >kalkulatorze
>ktory mam jest napisane, ze dzienna ilosc B T i W nie >moze
>przekraczac okreslonych ilosci wagowych (48g 150g >48g). Wysylam juz

1. z tego co wiem (ja nie mialem tych problemow
- zreszta na wage wszedlem po miesiacu) nalezy zmniejszyc ilosc zjadanego
tluszczu zeby umozliwic organizmowi spalenie wlasnego.

2. troche krotko zeby oceniac

3. a czy dobrze twoj organizm przyjmuje DO ?
wiele osob NA POCZATKU ma problemy z
przyjmowaniem tluszczu i chudnie automatycznie

4. na poczatku powinno byc troche wiecej bialka a mniej weglowodanow BTW
1:3:0,5

18 mies DO

32. Data: 2002-01-17 21:49:01

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!! OT
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:a26jm5$gim$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Jako wielki badacz tematu przypuszczam, ze to tylko mutacja. ;)

Jako wielki badacz tematu powinienes sie poswiecic dla dobra ludzkosci i
przejsc na 2 miesiace na DO
(przez 2 miesiace na pewno nie umrzesz, a przynajmniej przestaniesz klepac
jezorem bez potrzeby )

33. Data: 2002-01-17 22:17:24

Temat: Re: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> wrote in message

> Użytkownik <b...@o...com.au> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:6...@n...onet.pl...
>
> [Znowu się ze mną zgadzasz?!! Własnym oczom nie wierzę ;-))]

Moze to efekty DO ? :-))))))

> to efekt końcowy jest

> [... Ale do mięśni twarzy jeszcze nie doszłam ;-))))

ale godac nimi potraaaafisz :-))) it to calkiem zgrabnie
i bardzo madrze ...

34. Data: 2002-01-17 23:11:27

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata P." <b...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
> 164 cm wazylam 69 kg teraz po tygodniu 70,5. To dla mnie
> przerazajace, cale zycie bardzo dbalam by nie przytyc a teraz....

No właśnie, co to znaczy "całe życie dbałam, żeby nie przytyć"? Dbać można
bardzo różnie. Prawdopodobnie chciałaś powiedzieć: "unikałam tłuszczu w
jedzeniu", "jadłam dużo owoców i warzyw" itp . no ale ja się tylko tak
domyślam... a nie wiem konkretnie.

> Zaczynam juz watpic w te diete.

Już po tygodniu? Przypuszczam, że trochę za mało poznałaś teorii, a to
sprawia, że często będą dopadać Cię wątpliwości i strach, że sobie
szkodzisz. Początki bywają trudne. Jak w każdej innej sytuacji. Zmiana diety
z niskotłuszczowej opartej na węglowodanach, na wysokotłuszczową
niskowęglowodanową, to dla organizmu swoisty szok i na reakcję także
potrzebuje czasu. Dieta działa w o l n i e j niż tabletka, ale w
perspektywie czasu s k u t e c z n i e j. Dobrze jest sobie to uświadomić.
Ja w uświadamianie wgryzałam się miesiąc, ze spaniem także miałam kłopot
(nerwica) no i jeszcze ten szok przy czytaniu czegoś tak przewrotnego, jak
"Dieta Optymalna" ... eh... to były emocje!

> Co jadam: jajka na boczku, bigos optymalny, smietane 30%, pasztetowa,
> salceson, placki serowe z przepisow, lyzke surowki z kapusty kiszonej.
> Czy cos nie tak?

Jesz bardzo dobrze. Tak trzymaj i daj sobie trochę czasu i więcej
cierpliwości, bo naprawdę warto, szczególnie gdy jeszcze całe zycie przed
Tobą. Na razie dużo czytaj na temat DO i trzymaj się przepisów.

Acha! I musisz uodpornić się na wszelkiego rodzaju reklamy zalecające
"zdrowe odżywianie" i tego typu rzeczy, a niestety jesteśmy na to narażani
na każdym kroku.

Pozdrawiam
Krystyna*Opty*
(3,5 roku na DO)
> Bardzo prosze zaawansowanych optymalnych o pomoc.
> pozdrawiam
> Beata

Na początek trzymaj się tych przepisów, chodzi o to, by wyrobić sobie pewne,
zupełnie odmienne nawyki. Także przy zakupach potrzebny jest nowy sposób
wartościowania żywności. Zawartość mojego kosza w sklepie wygląda zupełnie
inaczej, niż innych klientów.
Najpierw więc trzeba zmienić myślenie, nie ulegać odruchom naśladownictwa
ogółu (odruch stadny), ale to wymaga samodzielnej, niezależnej i świadomej
decyzji.
Im bardziej dieta była odmienna od DO, tym wiecej białka organizm potrzebuje
na przebudowę enzymów. Ja w pierwszych dniach nawet czułam się jak przy
grypie, przyspieszylo także serce, ale następne dni były już coraz lepsze.
Przeczytałam gdzieś, że w ludzkim przewodzie pokarmowym może znajdować się
aż 1,5 kg (!) różnych mikroorganizmów żywiących się naszym pokarmem. Przy
zmianie diety, one giną, stajemy się więc lżejsi także z tego powodu, to
jest jednak tylko początek. Bywa u ludzi spadek 10 kg na miesiąc. Nie miałam
nadwagi więc mogę tylko powiedzieć, jak było ze mną (56 kg). Pierwszy spadek
wagi (2kg) nastapił po około 2-3 tygodniach, następny spadek znowu nastąpił
skokowo za ok. miesiąc i w sumie zatrzymał się na 52 kg. Widocznie jest taka
właśnie moja
n a l e ż n a waga (a nie "idealna", bo cóż to jest ideał?) J.K. używa
zwrotu "należna", czyli zgodna z naszym indywidualnym programem genetycznym.

35. Data: 2002-01-18 01:18:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 164 cm wazylam 69 kg teraz po tygodniu 70,5. To dla mnie
> przerazajace, cale zycie bardzo dbalam by nie przytyc a teraz....

Zwariowałaś? Przecież te 1.5kg to może być różnica złudna...
Zwykły błąd pomiaru, albo zbyt dużo pokarmu w bebechach :-)

> Zaczynam juz watpic w te diete. Blagam poradzcie mi cos.
> Co jest nie tak?

Ja Ci powiem co jest... "Nie tak" jest spodziewanie się
rezultatów po tygodniu stosowania tej diety...
Pomijając już fakt, że nie powinnaś do tego podchodzić
jak do diety cud lecz jako do zmiany sposobu życia...

> [...]
> przekraczac okreslonych ilosci wagowych (48g 150g 48g). Wysylam juz
> emaile na strony o DO ale niestety zero odpowiedzi...Wy jestescie

"Ile się chce" to tylko "chwyt reklamowy". Chodzi o to, że planowo
na tej diecie spada podobno poczucie głodu i co zatem idzie spada
zapotrzebowanie na ilość jedzenia. Podsumowując: po kilku MIESIĄCACH
jedzenia w taki sposób rzeczywiście będziesz mogła jeść "ile chcesz"
bo będziesz chcieć mniej niż teraz. Na razie nie przykładaj się do
jedzenia "ile chcesz" bo nic z chudnięcia nie będzie, uwierz mi :-)

> Co jadam: jajka na boczku, bigos optymalny, smietane 30%,
> pasztetowa, salceson, placki serowe z przepisow, lyzke surowki
> z kapusty kiszonej.
> Czy cos nie tak?

Tak. Ilość jest nie taka jak trzeba.
Nie jest tyle ile chcesz, jedz znacznie mniej bo jeśli
rzeczywiście jesteś gruba to jest całkiem oczywiste,
że nie potrzebujesz jeść tyle kalorii ile jesz bo Twój
organizm odkłada zapasy na 'ciężkie czasy'.

> Bardzo prosze zaawansowanych optymalnych o pomoc.

Always happy to help :-)

36. Data: 2002-01-18 05:21:52

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26p12$n7n$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a26nj6$dgk$...@n...tpi.pl...

> [W tej grupie kropelek ... czyli kałuży ;-), raczej sie nie dogadamy, bo ja
> zdecydowanie stronię od ideologii - miałam na myśli kropelki z serii z
> DIETĄ.]

ok :(( jak wolisz

> Tylko, ze klucz nie lezy w diecie lecz glebiej.
>
> [Gdzie? Zaintrygowałeś mnie ...]

No to sie zdecyduj. Chcesz sluchac o ideologii, motywacji,
sensie istnienia czy nie ? ;)

> w tydzien

> [Ja za to poleciłabym taką co bez żadnych cudów da porządany efekt - sposób
> na to jest jeden, zmniejszyć podaż kalorii - wiekszość ludzi na świecie je
> po prostu za dużo.

Jesc mniej niz sie zuzywa! Czyli zachwiac bilans!
I dogadujemy sie swietnie! Szkoda, ze nie jestes optymalna bo
mielibysmy precedens. :)

pozdrawiam Chaciur

37. Data: 2002-01-18 05:22:02

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a27gjo$gkh$...@n...tpi.pl...

> [...]
> co Ty

> Jako wielki badacz tematu powinienes sie poswiecic dla dobra ludzkosci i

Ok! no problem - uluzcie mi tylko diete optymalna veganska, dobrze?
Mysle ze jest to mozliwe. Mowie zupelnie powaznie.
Tylko moze lepiej dla mnie gdybyscie wzieli tez pod uwage
rady Atkinsa i moze jeszcze tego chinczyka Izy - jezeli to
nie jest Kwasniewski w peruce i z klipsami uskasniajacym.

> (przez 2 miesiace na pewno nie umrzesz, a przynajmniej przestaniesz klepac
> jezorem bez potrzeby )

Zaczynam sie obawiac czy sie nie stane zbyt agresywny, po Twych
slowach sadzac . Ale oki! Zgodzilem sie - slowo sie rzeklo!

pozdrawiam Chaciur

38. Data: 2002-01-18 08:38:20

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok! no problem - uluzcie mi tylko diete optymalna veganska, dobrze?
> Mysle ze jest to mozliwe. Mowie zupelnie powaznie.

jezeli w wersji lakto - ovo ( tak to sie mowi ?) to powinno sie udac
musialbys wstepnie podac swoje podstawowe parametry
wzrost, waga, wiek i czy masz jakies schorzenia

PS. to byla agresja kontrolowana - jakbym mial reagowac na kazdy post
do ktorego mam zastrzezenia to byscie mnie szybko splonkowali ;-)
a w Twoim przypadku wkurzylo mnie ze ktos szuka konkretnego rozwiazania
a Ty bawisz sie w "scrabble"

39. Data: 2002-01-18 09:05:59

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a28ml7$juq$...@n...tpi.pl...

> "chaciur" <g...@k...net.pl> wrote in message

> jezeli w wersji lakto - ovo ( tak to sie mowi ?) to powinno sie udac

Musi byc weganska. Mysle, ze tez sie da. Leszek cos takiego pisze
w watku: Weganska opty news:a27n64$nub$1@news.tpi.pl .

> musialbys wstepnie podac swoje podstawowe parametry
> wzrost, waga, wiek i czy masz jakies schorzenia

szesc stop i dwa cale ;) ok nie bede utrudnial:
188cm/70kg/31zim schorzenia: alergia na kota - po glodowce
mi przeszla ale teraz wraca, wada wzroku -2 dioptrie

> a w Twoim przypadku wkurzylo mnie ze ktos szuka konkretnego rozwiazania
> a Ty bawisz sie w "scrabble"

No wiesz co! Zartowalismy sobie z Iza wesolo o marketingu.
Jezeli takie rzeczy wyprowadzaja Cie z rownowagi to moze
powinienes dolaczyc do mnie?
Wez udzial w eksperymencie opty-weganska 2 miesiace? No!
Nie daj sie prosic.
W trakcie zabijania zwierzat one sie strasznie boja.
Wyobraz sobie siebie - gdyby tak pijany rzeznik pomylil
Cie z jakims zwierzatkiem ? Bal bys sie jak cholera!
Wydziela sie adrenalina i bog raczy wiedziec co jeszcze.
A myslisz, ze skad sie bierze agresja - ze strachu wlasnie.
Ze strachu ktorym sie karmisz.
pozdrawiam Chaciur

40. Data: 2002-01-18 10:16:58

Temat: Odp: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale godac nimi potraaaafisz :-))) it to calkiem zgrabnie
> i bardzo madrze ...

Jureczku, dzisiaj to ja niczego nie potrafie, a juz na pewno stukac w
klawiature, zwlaszcza polskich znakow - dostalam blokade w dwa kolejne stawy
jednej i drugiej dloni i jetsem najprawdziwsza w swiecie kaleka :-(

I.

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!