Jak mie dawno tu nie było...

11. Data: 2003-04-15 17:59:58

Temat: Re: Jak mie dawno tu nie było...
Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Frank wrote:
>> pamięta ktoś mnie jeszcze ?:)
>
> Wojtek, a Tyś kto??? ;-))))
>
> Pozdrawiam
> Frank

Frank ... a Tyś kto :-))) ???
Przyganiał kocioł garnkowi :-)

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - x...@p...fm
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

12. Data: 2003-04-15 20:09:45

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> Łomatko ......
> Witaj Józek !!!!!!!! :-)))
>
> Zasubskrybowałeś psi marnotrawny synu .... ???? :-)))

Wiosna i misie się budzą i wracają :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

13. Data: 2003-04-15 21:24:58

Temat: Odp: Jak mie dawno tu nie było...
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Frank ... a Tyś kto :-))) ???
> Przyganiał kocioł garnkowi :-)

O przepraszam, czasami tu wpadam i nawet czasami się odzywam (nawet jak
jestem poza domem) - np. posty z: 03-04-15 15:32; 03-03-20 12:59; 03-03-16
13:34; 03-03-16 16:44 i te pozostałe tysiące ;-))) postów których tu nie
wymieniłem! ;-)))) Tak więc nie zaczepiaj... ;-)))

Pozdrawiam
Frank

14. Data: 2003-04-15 21:57:37

Od: "Andrzej 'Soulless' Kozakowski" <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> pamięta ktoś mnie jeszcze ?:)
>
> pozdrawiam
> - Wojtek J

pamieta :D

co tam w firmie? pracujesz jeszcze w M.?
Ja teraz to juz gdynianin jestem, wyemigrowalem za kobieta :D

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
/| /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|________________death is only the beginning...
www.soulless.bezduszni.net s...@b...net

15. Data: 2003-04-16 13:38:24

Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Frank wrote:

> O przepraszam, czasami tu wpadam i nawet czasami się odzywam
[....]
> i te pozostałe tysiące ;-))) postów których tu nie wymieniłem! ;-))))
>Tak więc nie zaczepiaj... ;-)))

Dobrze już dobrze i tak Cię lubię o ! :-)

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - e...@i...org.pl

16. Data: 2003-04-17 08:49:02

Temat: Re: Odp: Jak mie dawno tu nie by?o...
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilem sobie przerwe, Przyznaje sie bez bicia :))
Faktycznie musze sie przypomniec, bo niektorzy zapomnieli
jak tos chce to mozna poczytac troche nowego na moich stronach.
pozmienialo sie nie co
http://samisobie.clan.pl/~radiol
http://wojtekjab.fm.interia.pl

Wojtek

17. Data: 2003-04-17 08:59:39

Temat: Re: Jak mie dawno tu nie by?o...
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b7hv8c$q27$...@f...man.torun.pl, Andrzej 'Soulless' Kozakowski at
s...@b...net wrote on 15/4/03 23:57:

> pamieta :D
>
> co tam w firmie? pracujesz jeszcze w M.?
> Ja teraz to juz gdynianin jestem, wyemigrowalem za kobieta :D

Firma stoi.
Pracuje dalej. Zmiany sa personalne. Po Twoim odejsciu wiele sie przewinelo.
Przyjmuja i zwalniaja, sami odchodza. Podwyzki nikt nie widzial od lat.
Przynajmniej ja nie widze :(
Po za tym spoko.

W Gdyni mowisz jestes :))
Zawsze chcialem wyjechac z B-stoku, moze i 3-masta. Zwlaszcza ze TAM wlasnie
moja rodzina sie z tad czesciowo przeniosla , tez za kobietami

Wojtek
moje nowe i stare namiary jakby co

r...@c...pl
w...@p...fm
w...@o...pl
w...@w...pl
w...@o...pl :)

18. Data: 2003-04-17 09:12:21

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O przepraszam, czasami tu wpadam i nawet czasami sieœ odzywam (nawet jak
> jestem poza domem) - np. posty z: 03-04-15 15:32; 03-03-20 12:59; 03-03-16
> 13:34; 03-03-16 16:44 i te pozosta?e tysiaœce ;-))) postów których tu nie
> wymieni?em! ;-)))) Tak wieœc nie zaczepiaj... ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Frank

Ja rozumiem pewne zeczy. Ale jednego nie moge pojac. Raptem pol roku minelo
od spotkania v U2002 a Ty mowisz kto ja jestem
Wejdz na strone np moja
http://wojtekjab.fm.interia.pl/ustron/
to sobie przypomnisz
:)))))

Wojtek

19. Data: 2003-04-18 13:25:29

Temat: Odp: Odp: Jak mie dawno tu nie by?o...
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
minelo
> od spotkania v U2002 a Ty mowisz kto ja jestem

Wojtek, nie musze wchodzic, bo wszystko pamietam! I zwracaj uwage na
emotikony [ ;-))) ] które sa w postach. :-))

Pozdrawiam
Frank

20. Data: 2003-04-18 17:14:35

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja Ciebie Wojtuś pamiętam - jak żeś tutaj trafil ??
jest takie coś jak grupy dyskusyjne....
i jest taka grupa pl.soc.inwalidzi.
Po prostu kilka lat temu zassałem i siedzę tu już Ho Ho a może i dłużej :)
Czasami się odzywam, czasmi tylko czytam Ale jestem
> Tak długo milczałeś - żem już się marwił żeś nas opuścił :)
Nie ..... jestem jeszcze :)

pozdr. Wojtek

Gdzie w Warszwie wypożyczyć łóżko?
Re: Zaproszenie na mecz kosza-wawa
lista
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
Biuletyn DPS Forum 30a/14.04.2003