Jestem gruba!!!!

11. Data: 2001-03-20 17:57:41

Temat: Re: Jestem gruba!!!!
Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <S...@p...fm> napisal w wiadomosci
news:t7tcbtsuj8c2dm5jam1vhl3b48jvsk6kn8@4ax.com...
> Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba...Przytylam w ciagu
> roku 20 kg a teraz zupelnie nie moge sobie z tym poradzic. Problemy z
> wygladem odbijaja sie negatywnie na mojej psychice tym bardziej, ze
> rok temu wygladalam jeszcze jak czlowiek. > S.

A czy Ty przypadkiem dziewczyno nie cierpisz na bulimie? Czy Twoja tusza nie
jest zwiazana z pewnego typu zespolem nerwicowym polegajacym na natrectwie
jedzenia w sytuacji stresu? To jedzenie jest wtedy podswiadomym mechanizmem
redukcji napiecia nerwowego, dyskomfortu i depresji. Nie od dzis wiadomo, ze
niejako odruchowe, nadmierne objadanie sie ma na celu redukcje leku i
poczucia zagrozenia. Obecnie - jak zauwazyli niektórzy dyskutanci - jestes
juz w sytuacji blednego kola. Twój stan psychiczny jest coraz gorszy. Zglos
sie do psychologa i porozmawiaj o podswiadomych frustracjach, ktore pchaja
Cie w kierunku coraz wiekszej tuszy. Jezeli ktos fachowo nie pomoze Ci ich
zniwelowac, ciagle ponawiane, desperackie próby odchudzania sie, moga byc
skazane na niepowodzenie.
Dorrit

12. Data: 2001-03-20 18:43:59

Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba

Problem tkwi w Twoim wnętrzu a nie ciele, w tym jak postrzegasz siebie.
Ja znam kilka bardzo grubych osób, których otyłość jakoś pewnie gdzieś w
środku męczy, ale nie okazują tego otoczeniu - wręcz przeciwnie - podchodzą
do tego z humorem, nawet naśmiewają się ze swojego wyglądu, co sprawia, że
otoczeniu wcale to nie przeszkadza!
Oglądasz czasami Jagielskiego w "Wieczorze z wampirem"? Facet potrafi
natrząsać się ze swojego wyglądu, co dodaje mu uroku i wcale nie odbieramy
go jako brzydkiego, tylko sympatycznego, skupiamy się raczej na jego
osobowości niż wyglądzie. Wiem, łatwo mi mówić bo sama nie mam takiego jak
Ty problemu, mogę tylko wyobrażać sobie jakie to dla Ciebie trudne - ale
spróbuj tak nawet wbrew sobie pożartować z tego, pokazać ludziom że nie jest
to dla Ciebie problem.

Nie moge zrozumiec dlaczego stosunek moich starych,
> dobrych kolezanek do mnie zmienil sie diametralnie odkad nadwaga
> zamienila sie w obrzydliwa otylosc. Jeszcze rok temu odwiedzaly mnie,
> zapraszaly na imprezy a teraz....teraz nawet zadna nie zadzwoni...

Skoro odwróciły się od Ciebie z takiego powodu, to znaczy, że absolutnie nie
są warte Twojej przyjaźni, więc nie zaprzątaj sobie nimi głowy!!!

.Dla Was drodzy
> panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

Eee na pewno są tacy którzy wolą puszyste :-)

Trzymaj się

Gosia

13. Data: 2001-03-20 18:54:06

Od: "km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

"Astec SA" <b...@a...pl> wrote in message
> S...@p...fm wrote:
> 2) Kontroluj co jesz. Ogranicz wszystko co ma dużo tłuszczu,
> - oprócz czekolady! - czyli szczególnie żółte i topione sery, frytki,

dlaczego oprocz czekolady?

km

14. Data: 2001-03-20 19:00:39

Temat: Re: Odp: Jestem gruba!!!!
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Marek N." <m...@p...wp.pl> writes:

> Sadze, ze fizyczna atrakcyjnosc facetow moze nie byc tu zbyt istotna. Wydaje
> mi sie, ze jest ogrom facetow, ktorzy przede wszystkim patrza na wnetrze
> Kobiety. Sadze, ze od tego jaka jest dusza Kobiety, zalezy jakich facetow
> Kobieta przyciaga...

Przepraszam, ale lagodnie rzecz biorac mowisz bzdury. To, co zauwazamy
w drugim czlowieku _najpierw_ to jest zawsze jego wyglad i fizycznosc.
najpierw kogos widzisz a potem w ogole mozesz sie wdac z nim w
rozmowe. A jak nie zaakceptujesz jego wygladu to w bardzo wielu
wypadkach w ogole do rozmowy nie dojdzie i nie bedzie zadnej okazji
poznac tego "wnetrza".

Poza tym wiekszosc ludzi grubych nie lubi i nie akceptuje.
tutaj nikogo nie oszukasz.

Zamiast kogos przekonywac i wmawiac mu, ze grube jest piekne lepiej
zeby sie taka osoba odchudzila i tyle.
Tym bardziej, ze oprocz wzgledow estetycznych przemawiaja przeciw
nadwadze wzgledy zdrowotne.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

15. Data: 2001-03-20 19:18:47

Od: a...@...sygnaturce (Jan Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wt 20 mar 2001 08:09:00a S...@p...fm wrote to pl.sci.psychologia

>Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba...Przytylam w ciagu
>roku 20 kg a teraz zupelnie nie moge sobie z tym poradzic.

Mimo wszystko nadal probuj. Przedewszystkim staraj sie mniej jesc.

>Wydaje mi sie, ze ludzie na ulicy sie za mna ogladaja, gdyz wygladam
>okropnie...

Masz racje - wydaje Ci sie.

>nie wspomne o jezdzie autobusem, gdzie nikt nie chce zajmowac miejsca
>obok mnie!!!...

No nie, to juz przesada. Nie wiem jak innym, ale mi jeszcze chyba nigdy
nie zdarzylo sie zrezygnowac z usiascia kolo kogos w autobusie z uwagi na
jego wyglad...

>NIE JESTEM PRZEWRAZLIWIONA!!!!

Wszystko wskazuje jednak na to, ze jestes.

> [...]
>zamienila sie w obrzydliwa otylosc. Jeszcze rok temu odwiedzaly mnie,
>zapraszaly na imprezy a teraz....teraz nawet zadna nie zadzwoni...

IMO dlatego, ze zamknelas sie w sobie i odsunelas od nich.

>Czy to co czuje jest normalne...smutek, zal..brak sily na poprawe
>swojego losu...Boje sie, ze nie dam rady dalej tak zyc...

Napewno nie znajdziesz troche sily, zeby powstrzymywac sie z jedzeniem?
Sprobuj!

>Najgorsze jest to, ze faktycznie nieciekawi fizycznie faceci
>znajduja z powodzeniem piekne dziewczyny, ktore zauwazaja w nich
>dusze, inteligencje,

Taak? To powiedz mi, gdzie takie sa ;)

>Dla Was drodzy panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

A dla was dres, zloty lancuch, sportowa fura i gruby portfel ;)
Nie ma sie co umartwiac. Moglas trafic na duzo wiekszy problem, niz
wykrzesanie w sobie odrobiny silnej woli i powstrzymywanie sie od
jedzenia.

[=] http://www.ufo.fr.pl <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar[@]data.pl <=> PGP key ID: 0x61409C8A [=]

16. Data: 2001-03-20 19:55:14

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> km zapytał:
> dlaczego oprocz czekolady?

Dlatego, że czekolada zawiera substancje poprawiające nastrój
i samopoczucie (psychiczne), nie ma więc sensu jej nie jeść,
szczególnie gdy się zabiera za ograniczenia jedzenia innych lubianych
rzeczy.
Oczywiście to nie oznacza także, że można się czekoladą objadać.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

17. Data: 2001-03-20 20:26:51

Temat: Odp: Odp: Jestem gruba!!!!
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisala (taktownie;-) swoja wypowiedz,
ktorej znaczna czesc nie jest sprzeczna z moimi slowami:

> [...]
> rozmowe. A jak nie zaakceptujesz jego wygladu to w bardzo wielu
> wypadkach w ogole do rozmowy nie dojdzie i nie bedzie zadnej okazji

Zgadzam sie z twoja wypowiedzia (minus *...*). I nie widze tu sprzecznosci z
tym co ja napisalem.

> Poza tym wiekszosc ludzi grubych nie lubi i nie akceptuje.
> tutaj nikogo nie oszukasz.
Czy ja wypowiedalem sie na ten temat?

> Zamiast kogos przekonywac i wmawiac mu ...
Oj, cos fantazjujesz ;-)

Pozdrowienia
Marek

18. Data: 2001-03-20 20:56:42

Od: pk <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

> Poza tym wiekszosc ludzi grubych nie lubi i nie akceptuje.
> tutaj nikogo nie oszukasz.

Trudno sie z tym niezgodzic - czego to wg Ciebie dowodzi ?
Idac dalej tym torem rozumowania dojdziemy do tego ze wszelkie
odmiennosci sa niemile odbierane. Od czego zalezy czy cos co dla jednego
wydaje sie byc odrazajace dla drugiego jest raczej tylko inne. Co
ciekawe wydaje mi sie ze innosc ta bedzie coraz bardziej odrazajaca
wtedy gdy obiekt bedzie coraz mocniej sie jej wstydzil. Wtedy gdy jego
reakcje na odraze nie beda depresyjne poziom odrazy otoczenia bedzie
malal.
A moze sie myle..., nie wiem... ;)

> Zamiast kogos przekonywac i wmawiac mu, ze grube jest piekne lepiej
> zeby sie taka osoba odchudzila i tyle.

Wszystko jest piekne ale szczuple jest jezcze piekniejsze - rzecz jasna
*seksualnie* IMO :) Wszystko mi jedno czy kolezanka z pracy jest otyla
czy nie ... to jej nie powinno byc to obojetne, chyba ze nie chce w
zyciu piescic sie z facetami o "srednich" gustach.

> Tym bardziej, ze oprocz wzgledow estetycznych przemawiaja przeciw
> nadwadze wzgledy zdrowotne.

Obawiam sie ze przedmowca mimo ze plotl bzdury byl przyjemniej odebrany
przez okragla Saanale niz Ty Droga Nino, mimo ze bylas jak zwykle
perfekcyjna. :) Moim niegodnym zdaniem taki psycholog jak Ty niewielu
ludziom by pomogl,...chyba ze sie do konca zalamac ;-P Ludzie IMO czasem
plota bzdury tak zwyczajnie by sie nawzajem wspierac.
pk

19. Data: 2001-03-20 22:26:59

Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "cbnet" zapytal Saanale
> Rodzice nie ostrzegali ze jak bedziesz klamac
> to bedziesz gruba i brzydka? ;)))

------ zapytam - nie dali Ci do czytania Pinokia ?
- dowiedzialabys sie, co jeszcze dzieje sie tym, którzy klamia..)))
a nastepny post zaczniesz zapewne
tak " moim problemem jest baaardzo dlugi nos"
E.

20. Data: 2001-03-21 02:12:19

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Mar 2001 19:43:59 +0100, "Gosia" <g...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>natrząsać się ze swojego wyglądu, co dodaje mu uroku i wcale nie odbieramy
>go jako brzydkiego, tylko sympatycznego, skupiamy się raczej na jego

Bo to facet. W dodatku mozna go chyba nazwac "czlowiekiem sukcesu",
Szkaradny przeciez tez nie jest. Inny przyklad to Wojciech Mann.

>.Dla Was drodzy

Nie tylko, ale jest wazny ;)
Zreszta... od dawna wiadomo, ze faceci leca na wyglad a kobiety na
forse. Pewnie zaraz uslysze, ze to nieprawda. No fakt, czasem jest
odwrotnie ;)

>Eee na pewno są tacy którzy wolą puszyste :-)

Tak. 1 na 1000?

>Gosia

Pozdr. Pio72

--
Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

help
testy na psychologie Uniwersytet Wroclawski
Help3 !!!
Help2 !!!
Help !!!