Re: Jestem gruba!!!!

From: "Gosia" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jestem gruba!!!!
Date: Tue, 20 Mar 2001 19:43:59 +0100

> Moj problem jest taki. Otoz jestem cholernie gruba

Problem tkwi w Twoim wnętrzu a nie ciele, w tym jak postrzegasz siebie.
Ja znam kilka bardzo grubych osób, których otyłość jakoś pewnie gdzieś w
środku męczy, ale nie okazują tego otoczeniu - wręcz przeciwnie - podchodzą
do tego z humorem, nawet naśmiewają się ze swojego wyglądu, co sprawia, że
otoczeniu wcale to nie przeszkadza!
Oglądasz czasami Jagielskiego w "Wieczorze z wampirem"? Facet potrafi
natrząsać się ze swojego wyglądu, co dodaje mu uroku i wcale nie odbieramy
go jako brzydkiego, tylko sympatycznego, skupiamy się raczej na jego
osobowości niż wyglądzie. Wiem, łatwo mi mówić bo sama nie mam takiego jak
Ty problemu, mogę tylko wyobrażać sobie jakie to dla Ciebie trudne - ale
spróbuj tak nawet wbrew sobie pożartować z tego, pokazać ludziom że nie jest
to dla Ciebie problem.

Nie moge zrozumiec dlaczego stosunek moich starych,
> dobrych kolezanek do mnie zmienil sie diametralnie odkad nadwaga
> zamienila sie w obrzydliwa otylosc. Jeszcze rok temu odwiedzaly mnie,
> zapraszaly na imprezy a teraz....teraz nawet zadna nie zadzwoni...

Skoro odwróciły się od Ciebie z takiego powodu, to znaczy, że absolutnie nie
są warte Twojej przyjaźni, więc nie zaprzątaj sobie nimi głowy!!!

.Dla Was drodzy
> panowie liczy sie tylko zgrabny tylek!!!!

Eee na pewno są tacy którzy wolą puszyste :-)

Trzymaj się

Gosia