Muzyka przyjazna pieszczotom

1. Data: 2001-10-01 23:04:13

Temat: Muzyka przyjazna pieszczotom
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na przyklad:

1/ Bessie Smith

2/ Portishead (ze szczególnym uwzglednieniem "Undenied" z plyty
"Portishead")

poleca Saulo :-)

1. Data: 2001-10-02 06:37:24

Temat: Re: Muzyka przyjazna pieszczotom
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Na przyklad:
:
: 1/ Bessie Smith
:
: 2/ Portishead (ze szczególnym uwzglednieniem "Undenied" z plyty
: "Portishead")
:
: poleca Saulo :-)

Barry White - tylko to!

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-02 08:05:57

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...onet.pl> pisze:
> Na przyklad:

> 1/ Bessie Smith

> 2/ Portishead (ze szczególnym uwzglednieniem "Undenied" z plyty
> "Portishead")

> poleca Saulo :-)

Nie wiem, czy takie polecanie ma sens :).
Przecież każdy powinien słuchać po prostu tego co lubi!

Ja polecam miłośnikom disco polo słuchanie disco polo,
miłośnikom techno słuchanie techno, a sobie jak już
wcześniej napisałam hard rock & metal. W szczególności
Judas Priest, Iron Maiden, Accept, Helloween, Hammerfall,
WASP itede itepe...

Oczywiście trzeba jakoś wypośrodkować gusta swoje i partnera,
często iść na jakiś kompromis. Dlatego jeśli już to jego pytać
o zdanie, a nie kogoś z zewnątrz :).

Więc jeśli ani on ani ja nie przepadamy specjalnie za Bessie
Smith ani Portishead, to nie ma sensu tego włączać :).
Wg. mnie pytanie zadane w wątku "Muzyka pod miłość :-)"
to szukanie jakiejś uniwersalnej recepty, która nie istnieje.

Pozdrawiam i życzę skutecznych playlist ;)
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-10-02 08:12:43

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

CHANI <c...@c...org> pisze:
> Oczywiście trzeba jakoś wypośrodkować gusta swoje i partnera,
> często iść na jakiś kompromis. Dlatego jeśli już to jego pytać
> o zdanie, a nie kogoś z zewnątrz :).

Aha... oczywiście nie pytać w ten sposób "słuchaj jaką muzykę
mam zapodać jeśli chcę Cię zaciągnąć do łóżka", bo skutek
będzie pewnie odwrotny, he he ;) (wiem, że dla większości
to oczywiste ;)).
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-10-02 09:34:08

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...onet.pl> w artykule news:9paso2$mdf$1@news.tpi.pl
pisze...

> 2/ Portishead (ze szczególnym uwzglednieniem "Undenied" z plyty
> "Portishead")

I jeszcze "Roads" z płyty "Dummie". ;)))

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-10-02 09:36:22

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CHANI <c...@c...org> w artykule news:3bb974da$1@news.vogel.pl
pisze...
> Saulo <d...@p...onet.pl> pisze:

> Nie wiem, czy takie polecanie ma sens :).

Ależ ma! Dla łasych na nowe doznania! Ja jako miłośniczka irlandzkich
podskoków nie polecam tychże, za to polecam smooth jazz. :))

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-10-02 09:37:00

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9pc1kq$9fk$...@n...onet.pl, Daga Gorczyńska at z...@w...pl wrote
on 2-10-01 11:34:

> Saulo <d...@p...onet.pl> w artykule news:9paso2$mdf$1@news.tpi.pl
> pisze...

> I jeszcze "Roads" z płyty "Dummie". ;)))
>
> Serdeczności,
> Daga

Daga, bardzo prosze nie czytac mi w myslach:)))

pozdr.
Jo.

1. Data: 2001-10-02 09:52:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Daga Gorczyńska:
> Ależ ma! Dla łasych na nowe doznania!

Ech, wymyslacie IMO. :)
I tak nic nie zastapi ew zmyslowosci osoby 'pieszczacej'. :)))

Czarek

1. Data: 2001-10-02 09:54:36

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <c...@p...onet.pl> w artykule
news:B7DF575C.1DF18%chironia@poczta.onet.pl pisze...

> Daga, bardzo prosze nie czytac mi w myslach:)))

Hey, Jo!

Dlaczego nie? Ja to baardzo lubię. :)) A tak się składa, że Dummie
właśnie rozbrzmiewa mi w mojej dziupli. :)

Daga

P.S. Niech się dowiem, czy wysłałaś maila 12 godzin temu? :) Bo nie
dotarł. :(

1. Data: 2001-10-02 10:00:23

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9pc2lv$pjr$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
2-10-01 11:52:

> Daga Gorczyńska:
>
> Ech, wymyslacie IMO. :)
> I tak nic nie zastapi ew zmyslowosci osoby 'pieszczacej'. :)))
>
> Czarek

Pewnie, ze nie zastapi, ale jest roznica, czy to pusty obskorny hotelowy
pokoj, czy cieplutkie wnetrze, przycmione swiatlo i muzyka dopowiadajaca to,
co w duszy gra. A potem zagraj to jeszcze raz, Sam... :)
Synestezja... zeby uruchomic wszystkie zmysly: wzrok, wech, dotyk, smak i
sluch. Maksimum doznan przeplatajacych sie ze soba, dopelniajacych sie lub
krzyzujacych. Czasem najlepsza muzyka jest cisza, a czasem deszcz za oknem.
Nie ma gotowcow. Na szczescie:)
Jo.

W sprawie watku ODPOWIEDZIALNOSC i K2001
Prozak
Kontrowersyjny temat!
Dziwna sytuacja...(tesciowa-maz )
Re: dlaczedo?