Jak to jest?

21. Data: 2003-04-10 13:11:09

Temat: Odp: Jak to jest?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko :
> Hejka. Zacznij od Bacha;-) tzn. kup wreszcie ten ogrod:-)
> Pozdrawiam wstępnie Ja...cki

..mam inny plan, dom kupię!.. ..a potem sobie go już ogrodem "obuduję"!..
..no, chyba że zdecyduję się na szeregowiec (bo ma jedną zaletę -
lokalizacja), wtedy zmieszczę ten swój wielki i piękny ogród na przestrzeni
wielkości apaszki!.. :-P

Agata

22. Data: 2003-04-10 14:49:53

Temat: Re: Odp: Jak to jest?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <s...@p...onet.pl> writes:

> ...ale żeby to wiedzieć, chyba trzeba by zrobić jakieś
> badania?... ..czy z góry założyć, że ziemia pod "chaszczami" jest do
> niczego i nawieźć sobie nowej?

Można (w stacji rolnej na przykład), nie jest to drogie -- kilka,
kilkanaście złotych w zależności od typu analizy. Z moich obserwacji
wynika, że ziemię nawożą tylko ,,trawnikowcy'' :)

> ..no niestety!... ..choć ja to akurat lubię i perspektywa takiej
> nauki zapowiada się dość przyjemnie!... ..hmm, zobaczymy co powiem o
> tym po paru latach!.. :-)

Mam nadzieję, że się nie zniechęcisz.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Oczywiście, zapraszam (jako KaOwiec) na spotkanie wiosenne u
pp. Radzimierskich.
--
Ta dewotka spod Kruszwicy
Modli się z pomocą świcy.

23. Data: 2003-04-10 15:04:31

Temat: Odp: Odp: Jak to jest?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:
Agata napisała:

> Mam nadzieję, że się nie zniechęcisz.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. Oczywiście, zapraszam (jako KaOwiec) na spotkanie wiosenne u
> pp. Radzimierskich.

wielki dzięks!!.. ..i baardzo, baardzo serdeczny!... ...ale, ale... ..tak
bez ogrodu?!... ..Dirko radził, że najpierw mam go w końcu kupić, a potem
gadać!... ...przyjeżdżając tak sobie bez ogrodu będę jakaś nieswoja... ..i
nie na miejscu... :-(

Agata

24. Data: 2003-04-10 15:10:49

Temat: Re: Odp: Odp: Jak to jest?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <s...@p...onet.pl> writes:

> wielki dzięks!!.. ..i baardzo, baardzo serdeczny!... ...ale,
> ale... ..tak bez ogrodu?!...

A po co Ci ogród? Wystarczy, że Gospodarze mają :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewną starą kurwę nad Nysą
Całą noc rżnęli w dupę łysą.

25. Data: 2003-04-10 15:17:04

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Agata
(...)
> Dirko radził, że najpierw mam go w końcu kupić, a potem
> gadać!... ...przyjeżdżając tak sobie bez ogrodu będę jakaś nieswoja... ..i
> nie na miejscu... :-(
>
> Agata

Dirko tak radził, nie ma obowiązku posiadania ogrodu, tylko jest obowiązek
zwiazany z przynależnością do grupy pl.rec.ogrody, aby zwiedzić raz w roku
dwa ogrody botaniczne lub arboreta z wyjątkiem Ewy, u niej trzy się liczą:-)
zapraszam :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl
p.s.
Wszyscy uczestnicy winni posiadać bilety wstepu do conajmniej dwóch
wymienionych jak wyżej :-)

26. Data: 2003-04-10 15:24:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
-botaniczny.pl:

> [...]
> zwiazany z przynależnością do grupy pl.rec.ogrody, aby zwiedzić raz w
> roku dwa ogrody botaniczne lub arboreta z wyjątkiem Ewy, u niej trzy

No prosze. Ale ja naszego nie zwiedzam, jak przez niego przelatuje :-)

Agata, nie przejmuj sie, pelna doniczka to tez grunt! I do tego jak
uprawiony :-)

> Wszyscy uczestnicy winni posiadać bilety wstepu do conajmniej dwóch
> wymienionych jak wyżej :-)

Ciezko sobie westchnelam. I jeszcze raz.
Pozdrowienia - Ewa Sz., smetna

27. Data: 2003-04-10 15:27:33

Temat: Odp: Odp: Odp: Jak to jest?
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> A po co Ci ogród? Wystarczy, że Gospodarze mają :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
> Pewną starą kurwę nad Nysą
> Całą noc rżnęli w dupę łysą.
> Ona woła: ,,Ach, goście,
> Mówcie ktoście są, ktoście?!''
> Oni na to: ,,Autochtony my są''.
> (C) Maciej Słomczyński

Grzegorz, no co Ty, jrszcze sie Agata wystraszy przyjechac.
Zosia - co prawda z ogrodem ale też niepewna.

28. Data: 2003-04-10 15:54:48

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Wszyscy uczestnicy winni posiadać bilety wstepu do conajmniej dwóch
> wymienionych jak wyżej :-)

Och , kurczę !
To jestem zmuszona zrezygnować z uczestnictwa :-(
Jeden ogród to jeszcze bym dała radę zwiedzić pomiędzy zawodami końskimi ,
dwa to za dużo.

Pozdrawiam zaganianie

--
Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

29. Data: 2003-04-10 16:11:22

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in

> Och , kurczę !
> To jestem zmuszona zrezygnować z uczestnictwa :-(
> Jeden ogród to jeszcze bym dała radę zwiedzić pomiędzy zawodami
> końskimi , dwa to za dużo.

Przyjedz z koniem :-)
Mysle, ze nawet Boguslaw uzna go za rownowartosc dwoch biletow :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

30. Data: 2003-04-10 16:26:58

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Przyjedz z koniem :-)
> Mysle, ze nawet Boguslaw uzna go za rownowartosc dwoch biletow :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jakiś pomysł to jest :-)
Koń zwierzę pożyteczne- i trawkę podkosi i nawiezie.
Szegóły transportu też mam odpracowane , ilustrację wyślę Ci osobno.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

konkurs z Garden Composer
Niektórzy jeszcze żyją...