Jakie pszyprawy do buraczka?

51. Data: 2014-02-22 10:11:53

Temat: Re: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... kalafior i seler naciowy zimą to oczywiście podstawa! Zwłaszcza dla
> tych, co liczą każdy grosz!
> :-/

Hm... u mnie na wiosce naciowy tańszy od korzenia.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

52. Data: 2014-02-22 10:14:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-22 09:13, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Kobieto, 3.50 za wiąchę selera to jakoś ekstremalnie dużo? Więcej płacę
> za chleb (bo białego nie kupuję).
> A kalafior mrożony - zresztą pisałam.
> Cena z tesco - 700g brokuła za 8 zł. Kalafiora akurat nie sprawdzałam,
> ale raczej na pewno nie jest droższy.

W Biedrze 450 kalafiora leży za 2.49 albo 2.99 (nie pamiętam dokładnie).
Brokuły tyle samo.

53. Data: 2014-02-22 11:03:27

Temat: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mając do dyspozycji wszelakie własne przetwory warzywne plus świeżą
> cebulę,
> jabłka, kapustę w główkach ze sklepu (swojej już nie uprawiam, żałuję, ale
> sklepowa niezgorsza, bo polska), generalnie unikam zimą i wczesną wiosną
> tych zagranicznych kolorowych trucizn, co je w Polsce sprzedają pod
> zdewaluowanym hasłem "nowalijki".
> Co do "grosza" - spróbuj jednak poznać uwarunkowania tego wątku (tu:
> Stokrotki - która w dodatku wcale nie jest wyjątkiem), a nie kierować się
> czubkiem własnego nosa. Ale cóż, do tego to trzeba PATRZEĆ na innych - na

Tiaaa... Z Twoich postow wyraznie widac, ze Ty NAJDOSKONALEJ wiesz co inni
mysla i czuja ;)))))))
Nawet lepiej niz oni sami ;) Ubawilam sie setnie ;)))

Wytlumacz wiec moze, jakie to "uwarunkowania tego wątku" sobie wysnulas z
prostego pytania Stokrotki, ze az je zacytuje:
"Jakie pszyprawy pasują do buraczka
by nie miał właściwości, jakie ma?"

> Akurat tego wątku - wybitnie. Vide data założenia.

;))))))))))))))))))))))))))))
Czyli jak w sierpniu zapytam jakie narty najlepiej kupic, to oczywiscie
bedzie temat "letni" ? ;)))
Logika rzeczywiscie na miare XL ;)))))
A juz typowo zimowa potrawa sa ... buraczki ;)))

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

54. Data: 2014-02-22 11:31:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-22 11:03, obywatel @ uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Wytlumacz wiec moze, jakie to "uwarunkowania tego wątku" sobie wysnulas
> z prostego pytania Stokrotki, ze az je zacytuje:

A ja wiem. Już.
Szafran pasuje najlepiej. W dużych ilościach.

> ;))))))))))))))))))))))))))))
> Czyli jak w sierpniu zapytam jakie narty najlepiej kupic,

Na kółkach.

55. Data: 2014-02-22 21:56:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 09:13:40 +0100, Aicha napisał(a):

> Kobieto, 3.50 za wiąchę selera to jakoś ekstremalnie dużo?

Dla kogoś, kto ma np 600 zł na miesiąc - niebotycznie.

Jak wyżej.

56. Data: 2014-02-22 22:03:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 09:24:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Kusiciele niedobre!
> Seler, pietruchę już oswoiłam (a cale życie mi nie smakowały). Przez Ws
> zacznę pory jeść... ta grupa to zuoooo :D

Pory (i to całość, nie tylko "to białe") zawsze polecam, byle nie z
importu.
Seler - mogę kilo zjeść w tej postaci:
http://www.przepisy.pl/przepis/salatka-waldorf-2
Tyle że seler surowy, tj bez blanszowania, jedynie skropiony cytryną i
zmacerowany z solą i cukrem, no i bez żadnych "knorów".

57. Data: 2014-02-22 22:06:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 10:11:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-21 23:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> ą.
> Hm... u mnie na wiosce naciowy tańszy od korzenia.

U mnie dosyć drogi. I niesmaczny zimą. Sto razy wolę korzeń, choćby i
droższy.

58. Data: 2014-02-22 22:07:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 10:14:42 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-22 09:13, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> W Biedrze 450 kalafiora leży za 2.49 albo 2.99 (nie pamiętam dokładnie).
> Brokuły tyle samo.

Import spod folii i na wełnie mineralnej chowany, co ziemi Bożej nie
widział...

59. Data: 2014-02-22 22:10:41

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:03:27 +0100, @ napisał(a):

> Tiaaa... Z Twoich postow wyraznie widac, ze Ty NAJDOSKONALEJ wiesz co inni
> mysla i czuja ;)))))))

A ja tam nie wiem, co Tobie widać, ale skoro tak Ci wychodzi, to musi Cię
to bardzo wkurzać - to musi być smutne tak się wkurzać na wytwory własnej
imaginacji, to zdaje się rodzaj schozofernii takiej...

> Nawet lepiej niz oni sami ;) Ubawilam sie setnie ;)))

Jak wyżej - TY tak sama ze sobą?...

> Wytlumacz wiec moze, jakie to "uwarunkowania tego wątku" sobie wysnulas z
> prostego pytania Stokrotki, ze az je zacytuje:
> "Jakie pszyprawy pasują do buraczka
> by nie miał właściwości, jakie ma?"

Po co mam tłumaczyć i psuć Ci zabawę?
3-]

> [...]
> bedzie temat "letni" ? ;)))
> Logika rzeczywiscie na miare XL ;)))))
> A juz typowo zimowa potrawa sa ... buraczki ;)))

Jak najbardziej.

60. Data: 2014-02-22 22:11:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:31:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Na kółkach.

To JA miałam radzić, nosz ubiegłaś mnie 3333-))

Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!
Soljanka.