Jaka czysta wódka?

1. Data: 2014-02-20 18:34:05

Temat: Jaka czysta wódka?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jest obecnie najlepsza? Tzn najlepsza w smaku i działaniu, tj. żeby
miała smak wódki a nie fuzli, po wieczornej imprezie nie dawała rano po
żołądku i po głowie...
Poważne zapytanie, bo nie jestem żtp mocna w temacie, a MŚK stwierdził, ze
z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)
--
XL przed chrzcinami ;-)

2. Data: 2014-02-20 20:25:12

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
> wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)

Ja od roku nie kupuję wódki, bo się boję metylowego, wszędzie mogą wcisnąć
szajs.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3c

3. Data: 2014-02-20 21:04:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Feb 2014 20:25:12 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Ja od roku nie kupuję wódki, bo się boję metylowego, wszędzie mogą wcisnąć
> szajs.

Ja kupuję tylko w Makro - wydaje mi się, że tam najmniejsze
prawdopodobieństwo szajsu, raczej nie pozwoliliby sobie na to.

No to dalej czekam na podpowiedzi i typy :-)

4. Data: 2014-02-20 21:07:20

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

[...]

Ja raczej wódczany nie jestem, ale jak już, to od wielkiego dzwona (musi być
gruba okazja), to najlepiej służyła mi dobrze schłodzona Finlandia.
Kiedyś po wypiciu Soplicy, nie miałem dnia następnego - alkohol w takich
dawkach przyjmuję z powodzeniem w piwie :) - po prostu zatrucie lub brak
"treningu" z tym trunkiem (chodzi o jakieś 0,5L wódki ~ 8 piw).

Pzdr.
Artur

5. Data: 2014-02-20 23:57:16

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-20 21:04, Ikselka pisze:

> Ja kupuję tylko w Makro - wydaje mi się, że tam najmniejsze
> prawdopodobieństwo szajsu, raczej nie pozwoliliby sobie na to.
>

> No to dalej czekam na podpowiedzi i typy :-)

ja walę prawie codziennie od taniochy do górnej póły i powiem szczerze,
że rypałem nawet tę podejrzaną gorzałę z pieskami huski jak było gorąco
i widniało zdjęcie etykiety tej gorzały, że moze byc podrobiona tj z
metylem, nie dajcie sie zwariować, metylu już nie ma, chyba że jakiś
menelaos na niego trafi, jeśli chodzi o wódę na imprezę to chętnie się
raczę wódką DĘBOWA z takim paskiem dębu w środku, smaku to nie daje ale
złe nie jest i rypie dekiel, a tak na prawdę to mówiłem prawdę ale
ostatnio się ograniczyłem i piję mniej bo ponoć to szkodzi ... teraz
rypie dla kurażu soplicę smakową pigwę + warkę stronga na poprawkę

6. Data: 2014-02-21 00:54:08

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20srednich półek.02.2014 18:34, Ikselka pisze:
> [...]
> z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
> wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)

To fakt, że wódki schodzą na psy. Mnie osobiście te modne (Żołądkowa
czysta, Krupnik czysty,... nie podchodzą - ale to prawda znana od dawna
- kto robi dobrą wódkę smakową to nie zrobi dobrej czystej).
Osobiście smakują mi:
-z wyższych półek: Finlandia, Nemiroff i coś na S litewskiego (nie
pamiętam teraz nazwy)
-z dolno-średnich półek: Wyborowa
W zasadzie to w ogóle najbardziej mi smakuje wyborowa z czystych.

A dla pań polecam Cytrynówkę Lubelską, Soplicę żurawinową, malinową,
wiśniową a przede wszystkim (ale nie w dużych ilościach, bo zamuli od
słodkości) Soplicę orzech laskowy. (W zasadzie Lubelskie polecam we
wszystkich smakach oprócz tej z miętą).

GA

7. Data: 2014-02-21 00:56:17

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
> wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)

Orkisz, Siwucha (Polmos Zielona Góra), czysta rozrobiona na spirytusie
józefowskim (Polmos Józefów koło Błonia).

Czyste, zbożowe destylaty, bez ziemniaczanej karbidówy.

No i oczywiście szczecińska Starka - ale to już inna klasa, to nie
wódka, to dojrzewany trunek!

--
Darek

P.S. Polmos Zielona Góra robił kiedyś poza Siwuchą jeszcze ciekawszy
wynalazek - Legalną. Wyjątkowo ciekawie przyprawiona gorzała z pozoru
czysta - ale zrezygnowali ładnych parę lat temu. Szkoda.

8. Data: 2014-02-21 01:07:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 00:56:17 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> [...]
>
> Czyste, zbożowe destylaty, bez ziemniaczanej karbidówy.
>
> No i oczywiście szczecińska Starka - ale to już inna klasa, to nie

Wszystkim dziękuję, jakąś listę sobie skompiluję na zakupy ;-PPP

9. Data: 2014-02-21 10:15:35

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> DLa pań to zawsze było wino.

Chyba Mamrot :)))
Większość na nic lepszego nie zasługuje.
pozdr
Stefan

10. Data: 2014-02-21 10:17:24

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 18:34:05 +0100 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> ...jest obecnie najlepsza? Tzn najlepsza w smaku i działaniu, tj. żeby
> miała smak wódki a nie fuzli, po wieczornej imprezie nie dawała rano po
> żołądku i po głowie...

jak wypijesz po kieliszku to nie ma znaczenia. Jak wypijesz za dużo to
nawet po najlepszej będzie kac

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?