Szczepienie pytanio-prosba

21. Data: 2000-03-23 08:30:00

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Szczepienie pytanio-prosba
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych > >
> Ja juz kiedys mowilem:Prosze nie uzywac slow ktorych nie rozumiem.
> oczkowac to mozna rajstopy(o ile sie jest ryzykantem;-)))))
> Juras

Jak tylko podasz mi wykaz slów, które nie rozumiesz, bede sie stosowala do
Twojej prosby.
Pozdrawiam Krystyna

22. Data: 2000-03-23 10:18:11

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Szczepienie pytanio-prosba
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Jak tylko podasz mi wykaz slów, które nie rozumiesz, bede sie stosowala do
>Twojej prosby.
>Pozdrawiam Krystyna

doszedlem do litery j w slowniku.:-)))
Pozdrawiam
JJJuras

23. Data: 2000-03-23 10:19:10

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 22:07 00-03-22 GMT, you wrote:
>Oczkowanie - okulizacja - forma szczepienia, z ta roznica, ze wykonywana
>inna technika. Najogolniej: stozek wzrostu z rosliny szlachetnej wprowadzamy
>pod kore rosliny - podkladki. Stozek wzrostu uaktywni sie, wyrasta
>szlachetny ped. Niepotrzebna czesc podkladki usuwamy.
>Technik okulizacji jest bardzo duzo, wiele z nich wogole nie jest opisanych.
>Byl o tym wczesniej list. Polecam, byl bardzo dobrze napisany.

> [...]
Morze ktos ma zachowany list o ktorym pisze Rafal?
Poprosze na priv.Bardzo poprosze.
Juras

24. Data: 2000-03-31 21:17:17

Temat: Re: Szczepienie pytanio-prosba
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Ex opere artifex agnoscitur (Z dziel poznaje sie mistrza)
Liczymy na Ciebie Piotr.