Przydatność teściowej w ogrodzie...

61. Data: 2001-12-27 11:52:58

Temat: Odp: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: "Basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3C2B0139.8B21D663@ltz.pl...

> Oj! Basiu!
> Nie sądzisz chyba, że takimi żartami obok tematu dam Ci się wyłgać
:-))))))
> Konkretnie, entomologicznie, anatomicznie poproszę. :-)))))

Jakie żarty? Toż to było jak najbardziej entomologicznie.
Anatomicznie nie będzie, bo jakoś te wszystkie rożki, rzęski, pławki i
nibynóżki zawsze mnie napełniały strachem:).

Pozdrawiam sennie
Na shledanou!
Basia.

62. Data: 2001-12-27 11:56:26

Temat: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: "Basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cóż to? Jakiś fanclub mojej urody się zawiązuje???? :-)))))

To chyba dopiero P O otrzymaniu fotek?

Ale pomysł bardzo dobry. Cztery panie, cztery leżaczki i g ł ó w n a osoba
donosząca upłynnione winogrona.

Pozdrawiam, Basia.

63. Data: 2001-12-27 12:03:23

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):

> Jakie żarty? Toż to było jak najbardziej entomologicznie.
> Anatomicznie nie będzie, bo jakoś te wszystkie rożki, rzęski, pławki i
> nibynóżki zawsze mnie napełniały strachem:).

No... trochę lepiej, z tym że nie o np. amebach pogadujemy tylko o różnicy
między Panem motylrm, a pania motylkowš. Pamiętasz??? ;-)))) I spokojnie nie
trzeba się bać. Trzeba entomologię poczytać i mnie objaśnić. :-)))))))

> Pozdrawiam sennie

Aż tak intensywne Święta były??????? Zazdroszczę!
Pozdrawiam :-)
Janusz

64. Data: 2001-12-27 12:15:30

Temat: Re: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):

> Ale pomysł bardzo dobry.

No po raz pierwszy chyba w życiu zgadzam się w 100% z cudzym poglšdem :-)))

> Cztery panie,

jestem za ( liczbowo)! Ttylko które?

> cztery leżaczki

jestem za!

> i g ł ó w n a osoba

jestem za!

> donoszšca upłynnione winogrona.

też jestem za!

Tylko kurczę boję się skutków bo jak się kobitki naršbiš.... :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

65. Data: 2001-12-27 13:09:33

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No... trochę lepiej, z tym że nie o np. amebach pogadujemy tylko o różnicy
> między Panem motylrm, a pania motylkową. Pamiętasz??? ;-))))

Pamiętam, naturalnie. Tylko że nie widzę specjalnie różnicy między motylem a
amebą, oczywiście w sensie anatomicznym. Po prostu na anatomii znam się tak,
jak nie wymawiając, na winoroślach i roślinach wodnych:)

> I spokojnie nie
> trzeba się bać. Trzeba entomologię poczytać i mnie objaśnić. :-)))))))

Równie dobrze mógłbyś mi życzyć czytania "Krytyki czystego rozumu". Czytam,
czytam i nic nie rozumiem.

Czy ewentualnie gwoli świąt i tzw. całokształtu darujesz mi anatomię
motylków? Proszę!!!!

> Aż tak intensywne Święta były??????? Zazdroszczę!

Intensywnie to jest po świętach.

Na zdar!
Basia.

66. Data: 2001-12-27 13:43:09

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Tylko że nie widzę specjalnie różnicy między motylem a amebš, oczywiście w
> sensie anatomicznym. Po prostu na anatomii znam się tak, jak nie wymawiajšc,
> na winoroślach i roślinach wodnych:)

dlatego prosiłem byś po Twojej (jednak!) prowokacji trochę o entomologii
poczytała....

> Równie dobrze mógłbyś mi życzyć czytania "Krytyki czystego rozumu". Czytam,
> czytam i nic nie rozumiem.

Eeee! Znowu figlujesz. :-))))
Jednakże i takš próbę "zaczepki" mogę potraktować poważnie.... :-))

> Czy ewentualnie gwoli świšt i tzw. całokształtu darujesz mi anatomię
> motylków? Proszę!!!!

Darowane. Prośba spełniona! Jednak wyłšcznie ze względu na całokształt.
:-)))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A cóż Cię tak na czeski wzięło??????
Ze mnš po czesku się nie da pogadać choć znam 2 (najważniejsze chyba) słowa:
laska i borowiczka :-))))
J.

67. Data: 2001-12-27 16:21:31

Temat: Re: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze mógłbyś mi życzyć czytania "Krytyki czystego rozumu". Czyt
am,
> czytam i nic nie rozumiem.
Hmmm, bo to książka dla rewolucjonistów. [Kup sobie Atlas filozofii a nie
będziesz miec problemów z jej zrozumieniem, no może 10% bedzie wymagało wy
tłumaczenia.]

> Czy ewentualnie gwoli świąt i tzw. całokształtu darujesz mi anatomię
> motylków? Proszę!!!!
O właśnie, o to chodzi, że nie powinien ci darować. To ten sam problem jak
z czytaniem Kanta, w "teorii poznania" poznania nie stosuje się do przedmi
otu, lecz przedmiot do poznania.
:-)))
Tak więc łap motyle i przyglądaj się im. ;-)))

> Intensywnie to jest po świętach.
>
> Na zdar!
Na zdar - Jiří Fiala
"Ke každému člověku patří tedy i krajina jeho přátel - ne: on je tou kraji
nou. A různí lidé mívají různé krajiny. Některé jsou jak zahrádka, pečlivě
či méně pečlivě obdělávaná a podle toho také vydávající své drobné i užite
čné plody: cibuli, mrkev, rajčata. Jiné jsou krajiny monokulturní, které d
obře obdělávány plodí tu kukuřici, tu řepku olejku. A jsou ovąem i krajiny
pusté jak pusta a mrazivé jak ledová pole Antarktidy."

pozdr. Jerzy

Ksiązki Brookes'a
witam
Po lekturze.