Odp: Odp: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...

From: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Odp: Odp: Odp: Przydatność teściowej w ogrodzie...
Date: Thu, 27 Dec 2001 14:09:33 +0100

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3C2B0EAE.4F6BD53D@ltz.pl...

> No... trochę lepiej, z tym że nie o np. amebach pogadujemy tylko o różnicy
> między Panem motylrm, a pania motylkową. Pamiętasz??? ;-))))

Pamiętam, naturalnie. Tylko że nie widzę specjalnie różnicy między motylem a
amebą, oczywiście w sensie anatomicznym. Po prostu na anatomii znam się tak,
jak nie wymawiając, na winoroślach i roślinach wodnych:)

> I spokojnie nie
> trzeba się bać. Trzeba entomologię poczytać i mnie objaśnić. :-)))))))

Równie dobrze mógłbyś mi życzyć czytania "Krytyki czystego rozumu". Czytam,
czytam i nic nie rozumiem.

Czy ewentualnie gwoli świąt i tzw. całokształtu darujesz mi anatomię
motylków? Proszę!!!!

> Aż tak intensywne Święta były??????? Zazdroszczę!

Intensywnie to jest po świętach.

Na zdar!
Basia.