Odp: Odp: Skad katalog Avonu?

From: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: Odp: Skad katalog Avonu?
Date: Wed, 28 May 2003 18:43:42 +0200
Sender: n...@p...onet.pl@pc165.rzeszow.sdi.tpnet.pl

Tak ponad tym sporem i złośliwościami personalnymi, zajrzałam do ustawy o
kosmetykach i cytuję:

"art. 6 ust.2 pkt 4) termin trwałości, do którego kosmetyk przechowywany w
odpowiednich warunkach zachowuje w pełni swoje właściwości i odpowiada
wymaganiom art. 4 ust. 1; termin ten powinien być poprzedzony wyrazami
"najlepiej zużyć przed końcem" lub informacją o miejscu jego umieszczenia;
termin powinien być wyraźnie oznaczony przez podanie odpowiednio miesiąca i
roku, a jeżeli jest to niezbędne ze względu na właściwość kosmetyku, należy
wskazać warunki zapewniające jego przydatność do użycia; podanie terminu
trwałości nie jest wymagane, jeżeli minimalny okres przydatności kosmetyku
do użytku wynosi więcej niż 30 miesięcy"

Nie miałam więc racji, co do tego okresu trzyletniego-wynosi on trochę
mniej - 30 miesięcy. Ale jest też kategorycznie napisane: że termin
trwałości powinien być wyraźnie oznaczony przez podanie odpowiednio miesiąca
i roku. Tak oznaczony wyraźnie jest wg ustawodawcy " terminem ważności" a
nie data produkcji i sformułowanie: najlepiej zużyć do 3 lat od daty
produkcji" W sumie to nie istotne: Avon produkuje kosmetyki o długotrwałej
długoletniej:) ważności więc "terminu ważności" oznaczać wcale nie musi.
Przykro mi Liu, że odebrałaś mnie jako osobę chamską- ja mówiłam jedynie o
twej złośliwości...kłócimy się, bo mamy inne podejście do kosmetków-do
Twojej osoby nic nie mam-bo przecież Cię nie znam...tak jak ty mnie...
Ale by wrażliwe osoby z grupy nie bulwersować, pomimo, że sie zdenerwowałam
przesyła Lii- przeprosiny oficjalne. Ocenę naszego zachowania pozostawiam
grupie.
-R.
A co do kosmetyków-to kłócić się z Tobą będę zawzięcie:)