nowy paznokiec na kciuku - czy bedzie takiego samego rozmiaru?

1. Data: 2006-06-13 14:17:15

Temat: nowy paznokiec na kciuku - czy bedzie takiego samego rozmiaru?
Od: "hieroglif" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawie pol roku temu uderzylem drzwiami od samochodu w
kciuk(przytrzaśnięcie) paznokiec schodzil sam .. jak juz nowy
piodchodzil na gore to chyba zaczal wrastac w to co zostalo po straym
to wycialem to sobie.. teraz ten nowy przyklejony jest nie do konca
palca (rosnie dalej ) wyglada to koszmarnie czy to juz tak zostanie???
czy przyklei sie samo?

2. Data: 2006-06-13 21:20:43

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hieroglif <t...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@f...googleg
roups.com...
[...]

Nalezy iść do ortopedy, specjalisty od ręki.

j.

3. Data: 2006-06-13 22:23:27

Od: "hieroglif" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):

> Nalezy iść do ortopedy, specjalisty od ręki.
po co? przeciez tego mi nie przyklei!
wyjaśnij prosze

4. Data: 2006-06-14 11:03:25

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hieroglif <t...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@h...googleg
roups.com...

jagna napisał(a):

> Nalezy iść do ortopedy, specjalisty od ręki.
po co? przeciez tego mi nie przyklei!
wyjaśnij prosze

Do usług;

Konia prowadza się do kowala aby go podkuł a nie do szewca;
aby mu zrobił buty.
Z chorym zębem idziemy do lekarza stomatologa, a nie stelmacha.

Chyba proste!!!

J.

5. Data: 2006-06-14 11:33:28

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jagna <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e6oqet$bk4$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik hieroglif <t...@o...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
> napisał:1...@h...googleg
roups.com...

> [...]
> aby mu zrobił buty.
> Z chorym zębem idziemy do lekarza stomatologa, a nie stelmacha.

Mój jegomość;

Wybacz!!!
Zapomniałam dodać: możesz iść do manikiurzystki, przylepi Ci *tipsy
żelowe* pomaluje gwiazdki.
Tu znajdziesz adres i zakres usług:
http://www.tipsy.bytom.pl/

Lekarz, specjalista w dziedzinie ortopedii ręki, zerwie Ci chore paznokcie
w znieczuleniu miejscowym, oczyści, aby stworzyć miejsce dla odrostu
nowego paznokcia.
Za usługę u lekarza specjalisty, który uczył się minimum 20 lat zapłacisz
mniej niż u manikiurzystki po jednym roku nauki na wieczorowych
kursach.
Wybór należy do Ciebie.

J.

6. Data: 2006-06-14 23:49:36

Od: "hieroglif" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):
> [...]
> Za usługę u lekarza specjalisty, który uczył się minimum 20 lat zapłacisz
> mniej niż u manikiurzystki po jednym roku nauki na wieczorowych
dzieki za sarkazm, ale widzisz poprostu niezrozumialas co napisalem,
otóż mam kciuk, na ktorym rosnie juz ostatnia warstwa nowego
paznkocia jest spoko gdyby nie to ze zamiast normalnie rosnac do
konca palca a potem wyjsc poza niego ( juz bialy kolor) ten bialy
kolor(nieprzyklejony paznokiec zrobil sie o wiele za szybko.. tu raczej
zerwanie paznokcia nic nieda bo bedize to samo

Wynik badania histopatologicznego
Radiowizografia - cyfrowe zdjęcie zęba
Wypadek - specjalisci od odszkodowan
Uciazliwe zajady