odp:aborcja ile igdzie?

1. Data: 2000-03-16 12:43:26

Temat: odp:aborcja ile igdzie?
Od: "Katarzyna Sokołowska" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W Poznaniu bez problemów. chcesz wiedzieć więcej napisz.

2. Data: 2000-03-18 02:59:33

Temat: Re: odp:aborcja ile igdzie?
Od: a...@a...com (ALB435) szukaj wiadomości tego autora

mimo wszystko i bez problemow...
jest to jednak zycie ktore zostalo zapoczatkowne w taki czy siaki sposob...
i jesli nie popelnisz morderstwa to Twoje dziecko bedzie lekarzem, prawnikiem,
politykiem, dyrektorem, sprzataczka...
czym kolwiek bedzie - nie tobie decydowac

3. Data: 2000-03-20 08:09:26

Temat: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ALB435 <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com
> [...]
prawnikiem,
> politykiem, dyrektorem, sprzataczka...
> czym kolwiek bedzie - nie tobie decydowac

ale chyba, tez nie tobie decydowac o losie innych, pytanie bylo wyrazne
"ile i gdzie" a nie "czy jest to moralne".
Tatiana

4. Data: 2000-03-20 14:03:27

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ta grupa!!!!
Spadaj ze swoimi moralnymi wywodami na pl.religia

Bleys

5. Data: 2000-03-21 04:23:10

Temat: Re: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
Od: s...@a...com (SeleneWoW) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
From: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>
Date: Mon, Mar 20, 2000 03:09 EST

U?ytkownik ALB435 <a...@a...com> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisa?:2...@n...aol.com
> [...]

ale chyba, tez nie tobie decydowac o losie innych, pytanie bylo wyrazne
"ile i gdzie" a nie "czy jest to moralne".

============================

Chetnie bym cie kopnela w te cichodajska dupe ktora sluzy ci do myslenia, ale
mam troche za daleko. Zamiast pyskowac, lepiej pilnuj swojego dupska bys nie
musiala sie skrobac.

6. Data: 2000-03-21 17:27:30

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SeleneWoW" <s...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> mam troche za daleko. Zamiast pyskowac, lepiej pilnuj swojego dupska bys

Ucisz sie mamuska... Albo przenies sie na pl.soc.bluzgi.
Bez pozdrowien
Malgorzata Majkowska

----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

7. Data: 2000-03-21 23:45:58

Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kim ty jestes??? Widze ze takie slowa sa ci dobrze znane moze o tobie
mowia cichodajska dupa albo i gorzej, zapadlo w pamieci, zabodlo i na innych
sie odgrywa.
FUJ
*PLONK*
*PLONK*
nycpd

8. Data: 2000-03-22 10:36:05

Temat: Odp: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SeleneWoW <s...@a...com> w wiadomooci do grup
> [...]

myslenia, ale
> mam troche za daleko. Zamiast pyskowac, lepiej pilnuj swojego dupska

najpierw, koteczku, naucz sie czytac, kto co napisal, potem odpowiadaj.
A troszke kultury Tobie by tez sie przydalo. A pomijajac wszystko, to ja
nie wiem jak ty, ale ja za posrednictwem dupy w ciaze nie zaszlam nigdy,
i wg Twojego wywodu to u mnie przynajmniej do myslenia sluzy dupa, a u
ciebie, niestety, nawet dupa za myslenie nie odpowiada, bo
zaprezentowalas wybity brak rozumku - no coz blondynka???
Bez pozdrowien
Tatiana

9. Data: 2000-03-22 14:46:34

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> mam troche za daleko. Zamiast pyskowac, lepiej pilnuj swojego dupska bys

Masz absolutna racje ........ ale tylko w swoim mniemaniu
W nagrode 30-to dniowa wycieczka do mojego killfilka
Nagrode wyplacam do razu *PLONK*

10. Data: 2000-03-23 14:42:25

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b4m9m$2hq$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
>
> ale chyba, tez nie tobie decydowac o losie innych, pytanie bylo wyrazne
> "ile i gdzie" a nie "czy jest to moralne".

Czy gdyby ktoś na grupie zadał na przykład pytanie: "w jaki sposób bić
dziecko, aby mu zadać najwięcej bólu?", też byś tak odpowiedziała?
Ewa

wzw typu b
cukrzyca typ1
błona dziewicza