Re: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!

1. Data: 2003-02-21 13:49:32

Temat: Re: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Feb 2003 19:12:45 +0100 "patrycja."

> czepiasz się ;)

Masz rację, zupełnie niepotrzebnie się czepiam.:)

> eee tam ;) wszyscy _jesteśmy_ dziećmi ;)

Jak wolisz.:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-02-21 20:33:53

Temat: Odp: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel wykombinował...:

--
Marek: >Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

ja: >eee tam ;) wszyscy _jesteśmy_ dziećmi ;)

Marek: >Jak wolisz.:) [cięcie]
> --
> Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

ja/teraz/: A TEN ZNOWU SWOJE! ;p

cieplutko.
patrycja.

--
nie oszukujmy się. wszyscy JESTEŚMY dziećmi ;D

1. Data: 2003-03-01 22:48:00

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Feb 2003 21:33:53 +0100 "patrycja."

> Marek Kruzel wykombinował...:

Widocznie ten typ tak ma.

> --
> Marek: >Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)
>
> ja: >eee tam ;) wszyscy _jesteśmy_ dziećmi ;)

> [...]

Aż mi się ciepło zrobiło.:)

Pozdrawiam
Marek

PS
Tak jakby dość późno odpowiadam...

--
Wszyscy jesteśmy dzieciami.;)

1. Data: 2003-03-01 22:51:26

Temat: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel
> Aż mi się ciepło zrobiło.:)

szybki jesteś :)
może też się dystansowałeś do mojego postku ;D

> PS
> Tak jakby dość późno odpowiadam...

wcale nie "tak jakby" tylko "strasznie" :)

no ale.. lepszy rydz niż nic :) /mówi się tak czy ja to wymyśliłam?/

> --
> Wszyscy jesteśmy dzieciami.;)

widzę że kompromisy są teraz na topie ;D

1. Data: 2003-03-03 11:28:30

Temat: Re: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 01 Mar 2003 23:51:26 +0100 "patrycja."

> szybki jesteś :)
> może też się dystansowałeś do mojego postku ;D

Może za dużo sobie pozwalasz? ;) ... zauważ, że ostatnio nie pisałem.:)

> wcale nie "tak jakby" tylko "strasznie" :)

Ktoś mi już mówił, że jestem wredny. Myślisz, że to była przesada? ;)

> no ale.. lepszy rydz niż nic :) /mówi się tak czy ja to wymyśliłam?/

Tak się mówi, ale nie przejmuj się - (prawie?) wszystko już było.;)

> widzę że kompromisy są teraz na topie ;D

Nie dyskutuję z truizmami.;p

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-03-03 14:52:18

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel
> Może za dużo sobie pozwalasz? ;) ...
nie sądzę..
>zauważ, że ostatnio nie pisałem.:)
był jakiś _konkretny_ powód czy "tak wyszło"?poważnie pytam.

> Ktoś mi już mówił, że jestem wredny. Myślisz, że to była przesada? ;)

no :) bo tak.. za bardzo nie wiem jak się ma "wredota" do długiego
nieodpisywania... no, chyba ze robiłeś to umyślnie ;)
albo po prostu /nawiązując do innego wątku/ jesteś rudy? ;)

> Tak się mówi, ale nie przejmuj się - (prawie?) wszystko już było.;)

tak.. podobno to zwiastuje koniec świata.. cieszymy się czy nie?

> Pozdrawiam

ja Ciebie też :)

1. Data: 2003-03-04 18:56:18

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 03 Mar 2003 15:52:18 +0100 "patrycja."

> nie sądzę..

To już dobrze.:)

> był jakiś _konkretny_ powód czy "tak wyszło"?poważnie pytam.

Przede wszystkim byłem nie w sosie.

> no :) bo tak.. za bardzo nie wiem jak się ma "wredota" do długiego
> nieodpisywania... no, chyba ze robiłeś to umyślnie ;)

Zastanawiałem się nad swoim ruchem.:) A potem zapomniałem.:)
Chyba sobie przypomniałem, ale nie chciało mi się. Gniewasz się?

> albo po prostu /nawiązując do innego wątku/ jesteś rudy? ;)

Twoje szanse trafienia były małe.:) Rudzi są wredni? E-tam.:)

Czyżbyś studiowała historię najnowszą? :) Przeważnie (chyba jednak)
abstrachuję od siebie. Rudzi mi pasowali do przykładu. Chodziło o to,
że nie wystarczy, aby prawo było respektowane, ono powinno być sensowne,
co znaczy sprzyjające człowiekowi, a nie koszmar Orwella, Kafki, czy też
obowiązujące w państwach wyznaniowych.

> tak.. podobno to zwiastuje koniec świata.. cieszymy się czy nie?

Podobno? ;) Coś pleciesz chyba.:) Wszystko co było, będzie powtarzane
w różnych konfiguracjach.;)

> ja Ciebie też :)

Patrycja kojarzy mi się patriarchatem, patrycjuszem i z ojczyzną.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-03-04 19:13:28

Temat: Odp: Odp: przeszlosc nie musi byc wiezieniem!
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel
> To już dobrze.:)

to dobrze :)

> Przede wszystkim byłem nie w sosie.

bu... /to podobno źle wpływa na cerę;)/
ale to chyba nie najlepiej świadczy o tej grupie.. bo w sumie "powinieneś"
skakać z radości że możesz tu napisać ;)

> Zastanawiałem się nad swoim ruchem.:)

mmm... "szachista".. dobrze.. dobrze ;)

>A potem zapomniałem.:)

to już nie_dobrze ;)

> Chyba sobie przypomniałem, ale nie chciało mi się. Gniewasz się?

no...
...........ok, już nie ;D

> Twoje szanse trafienia były małe.:) Rudzi są wredni? E-tam.:)

ja tylko _nawiązałam_ do wątku ;)

> Podobno? ;) Coś pleciesz chyba.:)

szybki jesteś ;) no ale _podobno_ tak jest :)

>Wszystko co było, będzie powtarzane
> w różnych konfiguracjach.;)

oj.. to strasznie ~nudne ;)

> Patrycja kojarzy mi się patriarchatem, patrycjuszem i z ojczyzną.

o mój.. o bosz... a to co? ;D
z ojczyzną? jej-> nie wiem czy mam się bać czy cieszyć ;)
może po prostu uznajmy że "patrycja" to bardzo piękne imię /to tak żeby
zrobić na złość komuś kto stwierdzi że "żaden człowiek nie ;lubi swojego
imienia"... swoją drogą.. też go kiedyś nie lubiłam :)

> Marek

Marek kojarzy mi się z ... marką.. markami.. Markami.. makaronem.. i zmorą
/to tak, żeby było cos ciekawszego;)

> --
> Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

:)

1. Data: 2003-03-04 21:15:25

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 03 Mar 2003 15:52:18 +0100 "patrycja."

> albo po prostu /nawiązując do innego wątku/ jesteś rudy? ;)

Dopiero teraz zauważyłem ten wątek o rudych.:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-03-04 21:20:00

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel

> Dopiero teraz zauważyłem ten wątek o rudych.:)

uff... to wiele.. wiele wyjaśnia ;)))))))

Re: Zle Oprogramowany Matrix
Re: Mężczyzna a zdrada C.D.
Re: proste pytanie ;p
szukam informacji