Odp: Odp: pytanie dot.kremu

From: "LiLiT" <a...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Odp: Odp: pytanie dot.kremu
Date: Mon, 28 Apr 2003 02:11:42 +0200

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl>

Zimą uzywalam ochronnego a latem jakiegos tam zwyklego nawilzajacego( nivea
,avon czy bambino:-)) Obojętnie jaki krem to zawsze robily mi sie takie
male krostki ,ktore bardziej mozna bylo wyczuc ręką niż zobaczyć.Ogólnie
twarz zamiast byc normalna i nawilzona ,stawała się nie miła w dotyku i
chropowata.Z tego powodu baaaardzo zadko nakladam krem na twarz.Ten nivea
visage kupiłam ,juz pisalam z jakiego powodu i niestety twarz robi mi sie
taka sama jak po innych kremach.
Owszem zmarszki sie nie pojawiły;-) ale skora na twarzy mi się
spiepszyła.buuu

na kolejny nietrafiony.
Jesli konsultantka nie bedzie chciala dac, zmien konsultantke ;-)

ok dzieki,tak zrobie:-)