Ogrzewanie elektryczne czy gazowe?

1. Data: 2001-12-02 20:47:02

Temat: Ogrzewanie elektryczne czy gazowe?
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc!!!

Mam dylemat ,wybraćogrzewanie elektryczne czy gazowe /parterówka 120 m2/
które jest lepsze,tańsze w eksploatacji,wydajniejsze??Proszę ,muszę podjąć
szybko decyzję.

pozdrawiam i z góry dziękuję
Agnieszka
a...@w...pl

1. Data: 2001-12-03 06:51:17

Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne czy gazowe?
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze na dzien dzisiejszy najbardziej ekonomiczne bedzie
ogrzewanie gazowe.
Z opinii moich znajomych wynika, ze elektryczne jest drozsze w
eksploatacji od gazowego.

******************************
beny76 - b...@w...pl
******************************

Użytkownik Agnieszka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ue483$1o4$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-12-03 11:49:04

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

>Mam dylemat ,wybraćogrzewanie elektryczne czy gazowe /parterówka 120 m2/
>które jest lepsze,tańsze w eksploatacji,wydajniejsze??Proszę ,muszę podjąć
>szybko decyzję.

Stoje przed podobnym dylematem, jesli masz mozliwosc zasilania z
miejskiej instalacji gazowej to gaz bedzie znacznie tanszym nosnikiem
energii, nieco tanszym niz "nocna" taryfa energii el. i blisko
trzykrotnie tanszym niz prad "jednotaryfowy". Nie wiem jednak jakie
beda dlogofalowe trendy i jak w przyszlosci beda ksztaktowac sie
relacje cenowe prad/gaz (jak to wyglada w UE?). Gdyby ktos pokusil sie
o jakies spekulacje w tym temacie, poczytalbym z przyjemnoscia.

1. Data: 2001-12-29 20:23:17

Temat: Odp: Ogrzewanie elektryczne czy gazowe?
Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> energii, nieco tanszym niz "nocna" taryfa energii el. i blisko
> trzykrotnie tanszym niz prad "jednotaryfowy".

Do grzania drugą taryfą potrzebne są grzejniki akumulacyjny. Nie wiem ile to
kosztuje i gdzie tego szukać (Wrocław). Może jakieś strony w Internecie ?

Tomasz

Okiennice - czy rolety zewnetrzne, a moze cos innego?
Opinie o produktach austriackiej firmy PAMOS
SPRZEDAM dom w Mierzynie k. Szcecina, wybudowany 2000
PYTANIE
Przecierka