Oslabienie

1. Data: 2002-01-24 18:11:02

Temat: Re: Oslabienie
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, podaj poprawny adres e-mail. Nie mogę wysłać poczty.
Krzysztof

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a374kd$kmc$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

2. Data: 2002-01-29 10:56:34

Temat: Oslabienie
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Od jakiegos czasu odczuwam znaczne oslabienie i brak koncentracji (ok
tygodnia). Wczesniej odczuwalem bole miesni i stawow. Teraz, momentami
miewam uczucie, ze w mojm organizmie toczy sie jakas bitwa. Nie mam
goraczki, choc temperatura ciala waha sie - w granicach od 36,3 do 36,8.
Czasami wydaje mi sie ze mam wysoka temperatura, ktorej jednak nie mam.
Wezly chlonne nie sa powiekszone, gardlo lekko czerwone, brak kaszlu i
kataru. Wczoraj, objawy niemal nagle ustapily i poczulem sie duzo lepiej.
Dzisiaj znow jest gorzej. Co to moze byc ????
Pozdrawiam serdecznie

3. Data: 2002-01-29 11:02:38

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jan 2002, Krzysztof wrote:

> Dzisiaj znow jest gorzej. Co to moze byc ????

wszystko od banalnej infekcji az do AIDS!!!

pisanie o takich objawach na grupie zamiast
szukac porady u lekarza swiadczy natomiast nienajlepiej
o piszacym to.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2002-01-29 11:08:58

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc ????

To może być wszystko co sobie pomyślisz, jesli szukasz uczciwej diagnozy na
takie pytanie, to złóż wyrazy współczucia swojemu organizmowi.

Mysle ze do tych objawow mozna dopasowac prawie wszystkie choroby znane i
nie znane, włącznie z przepracowaniem od wypadniecia jednego wlosa do
smiertelnych przypadkow klinicznych. Wybor nalezy do ciebie.
Lekarzy jakichkolwiek u was niet?

5. Data: 2002-01-29 12:21:21

Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedzi takie o odpowiadajacym swiadcza fatalnie.
Tylko wspolczuc wyjatkowego wyczucia, smaku oraz erudycji.
K.
Bylem wczoraj u lekarza -> stwierdzil ze wszystko jest ok.
W srode udaje sie do nastepnego.

Uzytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomosci do grup
dyskusyjnych
napisal:Pine.GSO.4.31.0201291201270.930-100000@dorot
a.am.torun.pl...

7. Data: 2002-01-31 19:40:07

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę, podaj poprawny adres e-mail. Nie mogę wysłać poczty.
> Krzysztof

Adres jest poprawny, ja tez nie moge dzisiaj do nikogo wyslac wiadomosci:(
u...@p...onet.pl
Pozdrawiam
Ula

8. Data: 2002-01-31 19:41:49

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3c6a8$6ph$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Adres jest poprawny, ja tez nie moge dzisiaj do nikogo wyslac wiadomosci:(
> u...@p...onet.pl
> Pozdrawiam
> Ula

Acha adres musisz skopiowac, bo nie wiem dlaczego z listy nie mozna wyslac
poczty do nikogo
U.

badanie moczu-pytanie?
Kurzajki