Osrodek odwykowy

1. Data: 2002-11-22 18:09:32

Temat: Osrodek odwykowy
Od: "LuceK" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo bliska mi osoba ma ogromny problem z alkocholem... czy ktos moze
zna adres ,tel, jakikolwiek namiar na dobry osrodek odwykowy...slyszalem
kiedys od kogos ze jest taki osrodek gdzies w okolicach Pomorskiego ...
prosze o pomoc

LuceK Gadu-Gadu#600000

2. Data: 2002-12-08 16:31:41

Temat: Re: Osrodek odwykowy
Od: "lechox" <l...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedys od kogos ze jest taki osrodek gdzies w okolicach Pomorskiego ...

Kazdy osrodek jest dobry... sukces zalezy tylko od pacjenta....

3. Data: 2003-01-16 15:36:47

Temat: Odp: Osrodek odwykowy
Od: "Iwona" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

. "Alkoholowe Vademecum dla każdego"
(wyd. Ośrodek Apostolstwa Trzeźwości w Zakroczymiu, 1992)

. "O czym powinien wiedzieć terapeuta uzależnień"
(wyd. Instytut Psychologii Zdrowia PTP, Warszawa 1994)

. "Alkoholizm jest chorobą"
(wyd. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Warszawa 1999)
.

. "Bez tajemnic o uzależnieniach i ich leczeniu"
(wyd. Instytut Psychiatrii i Neurologii, Warszawa 2001) NOWOŚĆ!

Odznaczony przez Prezydenta RP Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski
"za wybitne zasługi i zaangażowanie w działalności na rzecz ludzi uzależnion
ych".

Użytkownik LuceK <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:arlru5$9g7$...@n...onet.pl...
> [...]
> zna adres ,tel, jakikolwiek namiar na dobry osrodek odwykowy...slyszalem
> kiedys od kogos ze jest taki osrodek gdzies w okolicach Pomorskiego ...

Ojciec moralny wzór załącz pić pomóżcie.
Jak pomóc alkoholikowi ?
esperal
tabletki na palenie
Pracoholizm?