Panie będą wiedziały :)

11. Data: 2005-07-12 07:21:24

Temat: Re: Panie będą wiedziały :)
Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> No popatrz - mam to samo :D. Ze mnie się moja czasem śmieje, że jak
> czegoś nie rozbiorę i nie zajrzę do środka to jestem chory ;)
>
> Ale jak naprawię cieknący kran czy zatykający się odpływ to już nic
> przeciwko nie ma ;)

Oj, panowie, panowie, toście sobie popsioczyli na te Wasze kobiety ;-P
A jakby sie braly na rowni z Wami za "meskie" zajecia domowe, to Wasza meska
duma bylaby pewnie urazona i mielibyscie kolejny powod do narzekan ;-)

--
giga

12. Data: 2005-07-12 08:01:49

Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zobacz w instrukcji obslugi... W instrukcji mojej pralki podano
> orientacyjnawage niektorych rzeczy. Z wlasniego doswiadczenia powiem, ze
> wiecej niz 3 pary jeansow + "miekkie wypelniacze" nie odwazylabym sie
> wlozyc.

Nie ciesz się! Potem czeka cię suszenie i - co dużo okropniejsze -
prasowanie! Na pocieszenie - nie wszystko trzeba prasować, można to metodą
eksperymentu stwierdzić.

Grzexs

13. Data: 2005-07-12 08:21:11

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ciesz się! Potem czeka cię suszenie i - co dużo okropniejsze -
> prasowanie! Na pocieszenie - nie wszystko trzeba prasować, można to metodą
> eksperymentu stwierdzić.

Wnioskuje, ze odpowiadasz a&B, a nie mi, prawda?:)

--
giga

14. Data: 2005-07-12 09:58:51

Od: biotyt <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj kupi?em sobie pralke automatyczn?,

A mozesz powiedziec jaka to pralka

15. Data: 2005-07-12 10:13:54

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Głaszcz napisał(a):

> [...]
> założenia że od takich spraw jak co działa i dlaczego jest facet i Ona
> bez potrzeby nie musi sobie tym głowy zawracać.

Ja faceta mialam na mysli ;) Bo znam takich, ktorzy chyba nie widza
zwiazku miedzy czystymi ubraniami a pralka :)

th

16. Data: 2005-07-12 11:21:09

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja faceta mialam na mysli ;) Bo znam takich, ktorzy chyba nie widza
> zwiazku miedzy czystymi ubraniami a pralka :)

Wie, wie też do czego służy żelazko i z garnkiem też sobie poradzi. :)

17. Data: 2005-07-12 21:21:21

Temat: Odp: Panie będą wiedziały :)
Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik biotyt <t...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:op.stsoodmvipua1f@desktop...

> A mozesz powiedziec jaka to pralka

Mastercook PFD-113IP z Wrozametu Wrocław. Przy okazji jak oceniacie tą
firmę. Na rynku jest taki wybór że zgłupiałam kiedy przyszło mi się
zdecydować. Z początku planowałem kupić Whirpool'a Są składane na Słowacji i
podobno często się psują.
Peter

18. Data: 2005-07-12 23:28:15

Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik giga <t...@v...arg.cy> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:datn9n$7kt$...@s...infinity.net.pl...

> [...]
> nie jest duzo - to norma. Piorac recznie taka liczbe rzeczy, jak w trakcie
> jednego cyklu prania, i z takim skutkiem (wyplukane dokladnie) zuzylbys
wody
> o wiele wiecej i nawet bys sie nie zorientowal. I zmeczylbys sie okrutnie
:)

> Wiekszosc pralek poza tym jest obecnie na tyle inteligentna, ze sama
dobiera
> wlasciwa ilosc wody do ilosci prania albo ma wbudowana opcje 1/2 wsadu. W
> zwiazku z tym nie zawsze pobiera te 46 litrow. Tylko przy maksymalnym

Sadzisz że na na bęben 5 kg wejdą tylko trzy sztuki spodni Nie wiem ile tam
trzeba zostawić wolnego miejsca A propos ilości proszku Jak jest ta
szufladka to trzeba przegródkę całą zapełnić?
Peter

19. Data: 2005-07-13 05:43:13

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzisz że na na bęben 5 kg wejdą tylko trzy sztuki spodni Nie wiem ile
tam
> trzeba zostawić wolnego miejsca

Wyprobuj wiecej, raz sie nic nie stanie. Ja tam wole nie zajezdzac tak nowej
pralki od samego poczatku. Tu nie chodzi o liczbe sztuk, tylko o wage.
Przecietne meskie jeansy moga wazyc nawet kilogram (wlasnie zwazylam moje i
dodalam troche, bo mala osobka ze mnie raczej;), a po nabraniu wody maja
glupi zwyczaj nierownomiernego rozkladania sie w bebnie.

> A propos ilości proszku Jak jest ta
> szufladka to trzeba przegródkę całą zapełnić?

Nigdy w zyciu. Gdzies tak do polowy. Hmm, kiedys specjalnie dla brata
przeliczylam to na lyzki stolowe... wyszlo: 8-10 na pelen zaladunek.

--
giga

20. Data: 2005-07-13 06:55:37

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodalam troche, bo mala osobka ze mnie raczej;), a po nabraniu wody maja
> glupi zwyczaj nierownomiernego rozkladania sie w bebnie.
Tak, tylko te kilogramy to są kilogramy suchego "wsadu" a nie mokrego. Ja do
wąskiej pralki o pojemności bębna 3 kg tez wkładam 3 pary jeansów, więc myślę
że to 5 kilogramowej można spokojnie więcej. A jeśli chodzi o nierównomierne
rozkładanie w bębnie to właśnie im mniej prania tym gorzej. Teraz te wszystkie
nowoczesne pralki spokojnie radzą sobie z tym problemem.

Pozdrawiam,
Mała

Gdzie czyscic posciel welniana
Calgonit3w1