Pękające naczynia krwionośne

1. Data: 2000-08-23 13:58:27

Temat: Pękające naczynia krwionośne
Od: "Wojtek" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na wstępie pozdrawiam wszystkich i prosze o radę w następującej sprawie:
moja żona (lat 26) ma poważny (nie wiem jak bardzo) problem z pękającymi
naczyniami krwionośnymi. Na nogach i rękach samoczynnie (przeważnie) lub pod
wpływem ucisku, ewentualnie niewielkiego uderzenia powstają u niej ogromne
siniaki. Wystarczy, że np. przechodząc obok fotela zahaczy o niego mocniej
nogą - na drugi dzień w tym miejscu ma siniaka. Nie wiem co może być tego
przyczyną. Próbowałem ją namówić żeby poszła do lekarza lub chociaż zaczeła
zażywać rutinoscorbin - jak dotąd bez rezultatu. Za kilka miesięcy planujemy
spłodzić potomka - czy tak słabe naczynia krwionośne mogą stanowić jakieś
zagrożenie dla dziecka w czasie ciąży? Proszę o odpowiedź, za co z góry
dziękuję. Pozdrawiam.

Wojtek

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-08-29 21:41:16

Temat: Odp: Pękające naczynia krwionośne
Od: "Anna Krawczyk" <A...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja również łatwo "chwytam" siniaki, wystarczy, że się lekko puknę i juz na
drugi dzień śliwa jak malowana. O dziwo, w czasie ciąży nie miałam ani
jednego siniaka, nawet takiego tyci-tyci, nic!!!
Teraz mam 3-miesięcznego synka zdrowego jak rydz,a nogi znów posiniaczone.
Sama się zastanawiam Czy nie wybrać się z tym do lekarza.

--
---------
A...@p...com

demodex follic.