Pekniecia scian w wielkiej plycie

1. Data: 2005-12-28 14:51:11

Temat: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wielka płyta z szczelinami między płytami + pęknięcia ścianek działowych
(szczeliny na wylot). Czym to skutecznie zakleić? Budynek co prawda
stary, ale drgania i wibracje powodują wykruszanie się gipsu ze
szczelin. Znalazłem Cekol C40 - podobno elastyczny. Może są jakieś
lepsze środki? Będę wdzięczny za rady.
Fonon

2. Data: 2005-12-28 14:52:19

Temat: Odp: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dou8hj$lfu$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> stary, ale drgania i wibracje powodują wykruszanie się gipsu ze
> szczelin. Znalazłem Cekol C40 - podobno elastyczny. Może są jakieś
wyczyscic pekniecia zagruntowac i jakims klejem elastycznym wypelnic..na
wirzech zatopic siatke (na calej dlugosci szczeliny...okolo 10 cm na boki
od szczeliny) i zaszpachlowac najlepiej Uniflott'em (troche drogi okolo 26
zl za 5 kg ale dobry na pekniecia)...potem tylko z wierzchu kosmetyka
(przeszlifowac i malowac)
ja tak zrobilem i mam spokooj..moze ktos ma lepsza rade . pozdro

3. Data: 2005-12-28 17:40:00

Temat: Re: Odp: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radex wrote:
> jakims klejem elastycznym wypelnic..
Jakiego rodzaju? Może jakiś przykład?
Dziękuję,
Fonon

4. Data: 2005-12-28 21:13:51

Temat: Odp: Odp: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego rodzaju? Może jakiś przykład?
> Dziękuję,
> Fonon

np klej do plytek atlas plus (chyba 5 kg opakowania tez sa w sprzedazy) albo
inny elastyczny ..trzeba dokladnie wypelnic szczeline :)

5. Data: 2005-12-28 23:17:50

Temat: Re: Odp: Odp: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radex napisał(a):

> np klej do plytek atlas plus (chyba 5 kg opakowania tez sa w sprzedazy) albo
> inny elastyczny ..trzeba dokladnie wypelnic szczeline :)

ja mam podobnie, ze spoldzielni przychodzili siatke kladli i dalej lipa,
teraz jak sie za to wezme to uzyje wlasnie jakiegos kleju elastycznego
do plytek tak kiedys postanowilem i widze ze macie podobne pomysly :-)

Pozdrawiam Andrzej

6. Data: 2005-12-29 09:37:08

Temat: Odp: Odp: Odp: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam podobnie, ze spoldzielni przychodzili siatke kladli i dalej lipa,

owszem bo ze spoldzielni robili szybko i jak najtannszym nakladem a siatke
zatapiali w jakims badziestwie..........knauf unifflott ma to do siebie ze
ma w srodku takie jakby niteczki ktore znaczaco likwiduja pekniecia przez
laczenie sie :) no i wazne zeby szczeline przed osiatkowaniem wypelnic
dokladnie klejem elastycznym :) a oni pewnie tego nie robili tylko
siatke na wierzch dawali

7. Data: 2005-12-29 12:26:49

Temat: Re: Pekniecia scian w wielkiej plycie
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, to chyba dobry pomysł.
Fonon

8. Data: 2005-12-29 12:34:08

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radex wrote:
> np klej do plytek atlas plus (chyba 5 kg opakowania tez sa w sprzedazy) albo
> inny elastyczny ..trzeba dokladnie wypelnic szczeline :)
Już się ucieszyłem, ale przypomniałem sobie, że Altas+ jest klejem
cienkowarstwowym do 5 mm. Szczelina jest rzecz jasna głębsza i miejscami
szersza, więc moim zdaniem atlas plus się nie za bardzo nadaje (skurcz)
- chyba, żeby nakładać kilka warstw, co bardzo wydłuży i utrudni cały
proces. Może inny klej elastyczny?
Fonon

9. Data: 2005-12-29 17:45:34

Od: "Radex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dp0l3v$7k2$...@h...uw.edu.pl...
Radex wrote:
> [...]
szersza, więc moim zdaniem atlas plus się nie za bardzo nadaje (skurcz)
- chyba, żeby nakładać kilka warstw, co bardzo wydłuży i utrudni cały

Racja ... u mnie nie byly glebokie wiec spokojnie zrobilem ...ale w tym
przypadku popytaj w sklepie o jakis klej ktory akurat bedzie nadawal sie
dla ciebie ...sprzedawca powinien cos doradzic i pokazac opis kleju zebys
mogl sam poczytac o nim pozdro :)

10. Data: 2005-12-30 11:59:35

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję i pozdrawiam,
Fonon

Golarka Barun: 1715 czy 3710
PRALKA
Biala farba do scian i sufitu
Projektant/architekt wnetrz - Krakow - kto poleci ?
drzewko bonzai