Pierogi z grzybami

1. Data: 2001-09-17 10:38:21

Temat: Pierogi z grzybami
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Moj Luby ostatnio przyniosl wielki kosz grzybow z lasu i straszy, ze przyniesie
wiecej. Mysle sobie, ze pierogi z grzybami lesnymi bylyby swietnym pomyslem w
tych okolicznosciach, ale - wstyd sie przyznac - nigdy nie robilam zadnych
pierogow, chociaz uwielbiam je jesc. Bardzo prosze o przepis na ciasto oraz
farsz.
Z gory dziekuje,
Ania R.

1. Data: 2001-09-17 11:28:09

Temat: Odp: Pierogi z grzybami
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
> tych okolicznosciach, ale - wstyd sie przyznac - nigdy nie robilam zadnych
> pierogow, chociaz uwielbiam je jesc. Bardzo prosze o przepis na ciasto

Hej!

Ciasto: mąka, jajko,woda lub mleko.
Z samymi grzybami nie robię, bo nie lubię; dodaję kapustę kiszoną (wcześniej
wyciskam sok, żeby nie była za kwaśna).
Ugotować kapustę kiszoną, pokroić drobno. Pokrojone grzyby tylko zagotować,
odcedzić, udusić na tłuszczu. Na patelni podsmażyć cebulę, dodać grzyby i
kapustę, przyprawić, trochę podsmażyć. I lepić pierogi.
Ja w sobotę ulepiłam takich ok. 100 i zajadaliśmy cały weekend.

Ela.

1. Data: 2001-09-17 11:31:42

Temat: Re: Pierogi z grzybami
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych okolicznosciach, ale - wstyd sie przyznac - nigdy nie robilam zadnych
> pierogow, chociaz uwielbiam je jesc. Bardzo prosze o przepis na ciasto

Ja zwykle robię z suszonych grzybków pierogi. Nie wiem czy robi się pierogi
ze świeżych.

Wkn

1. Data: 2001-09-17 11:34:21

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl>:

> Ja zwykle robię z suszonych grzybków pierogi. Nie wiem czy robi się pierogi
> ze świeżych.

A czemu by nie? Drobno pokroic, poddusic z cebulka, przyprawic (sol, pieprz,
moze majeranku szczypte), wystudzic, wymieszac z tarta bulka i jajkiem.

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2001-09-17 12:05:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o4nbe$gfa$...@m...insert.com.pl...

> A czemu by nie? Drobno pokroic, poddusic z cebulka, przyprawic (sol,
pieprz,
> moze majeranku szczypte), wystudzic, wymieszac z tarta bulka i jajkiem.

To jade na grzyby

Wkn

1. Data: 2001-09-17 12:23:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja w sobotę ulepiłam takich ok. 100 i zajadaliśmy cały weekend.
>
>                                    Ela.

Dzieki!
A na 100 szt - ile mniej-wiecej maki?

AniaR.