Pilniczek szklany

1. Data: 2002-12-18 18:09:35

Temat: Pilniczek szklany
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam dzisiaj,
jako alternatywe do zagubionego ( znaczy sie podejrzanym jest kot ;-) )
dotychczasowego.
Skusił mnie przede wszystkim kolor - rózowawy (nigdy nie twierdziłam ze
zakupów dokonuje racjonalnie :) )
Tutaj go mozna obejrzec:
http://www.vion.com.pl/produkty.php?kid=7&lang=pl

Własnei go użyłam - i jestem zachwycona.
Bardzo szybko sie nim "piłuje", nie da sie piłowac w tę i wewtą ( jesli ktos
ma taki nawyk - pomoze na pewno).
Zupełnie inna jakosc używania, nei ma problemów z "wykończeniem" - nei
zostają jakies takei drobonki nie dopiłowane.

Na opakowaniu napisane:
"Przeznaczony do pielęgnacji paznokci naturalnych i sztucznych. Usuwa
zrogowaciałą skórę ( zabieg nalezy przeprowadzic na wilgotnej skórze).
Regularne stosowanie zapobiega pęknięciom paznokci. Jest higieniczny - mozna
go dezynfekować, sterylizowac w temp. do 240 stopni, myc woda z mydłem i
delikatna szczoteczką. Wykonany jest z hartpowanego szkła. Mkroskopijna
powierzchnia scierna zapewnia doskonala pielegnacje i modelowanei paznokci.
Czas uzywania pilnika jest nieograniczony."

Kosztował 25 zł :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-18 18:20:02

Temat: Re: Pilniczek szklany
Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to cudo kupilas, bo tez bym sie w taki zaopatrzyla??
A najchetniej to powiedzcie gdzie kupic taki we Wrocławiu, ewentualnie w
Warszawie, bo teraz ma mi go kto z Wawy przywieźć.
Pozdrawiam Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-12-18 18:21:21

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Pawel Rupinski " wrote:

> A gdzie to cudo kupilas, bo tez bym sie w taki zaopatrzyla??
> A najchetniej to powiedzcie gdzie kupic taki we Wrocławiu,
> ewentualnie w Warszawie, bo teraz ma mi go kto z Wawy przywieźć.

Kupiłam go w Poznaniu,
w hipermarkecie Tesco,
jest sporo wywieszonych produktów firmy KillyS.

Przypuszczam ze jesli masz we Wrocławiu Tesco - to asortyment powinien byc
podobny :)

1. Data: 2002-12-18 18:31:53

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> napisał w wiadomości

> A najchetniej to powiedzcie gdzie kupic taki we Wrocławiu,

Będzie po nowym roku w perfumerii Eva na ul. Komandorskiej - niedaleko lodów
:-)
Wiem, bo pytałam, mam już zaklepany :-)
Ale, dopiero po nowym roku, jak powiedziała miła pani. Swoją drogą - w tej
perfumerii jest bardzo miła obsługa.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
(A. Saint-Exupery)

1. Data: 2002-12-18 19:00:38

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zakupiłam dzisiaj,

Ja dwustronny kupilam za 18 a jednostronny widzialam za chyba 12 zl:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-18 19:58:15

Od: "toja" <j...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powierzchnia scierna zapewnia doskonala pielegnacje i modelowanei
paznokci.
> Czas uzywania pilnika jest nieograniczony."

Też sobie taki kupię , zachęciłyście mnie :-)

pozdrawiam ASia

1. Data: 2002-12-18 20:55:14

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dwustronny kupilam za 18 a jednostronny widzialam za chyba 12 zl:-)
> DominikaNM

Hejeczka Dominiczko;-)))

Gdzie widziałaś taki pilniczek w Krakowie, bo ostatnio moje paznokcie wołają
o pomstę do nieba, może czas zmienić pilnik;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2002-12-18 21:57:34

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie widziałaś taki pilniczek w Krakowie

Są w Douglasie, ja tam kupowałam.

Hanuś

1. Data: 2002-12-18 22:12:08

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są w Douglasie, ja tam kupowałam.

Hejeczka;-)))

Dzięki;-))) pewnie tam zawitam w trakcie świątecznych zakupów;-))

Miłej nocki,

Kaliope

1. Data: 2002-12-18 22:20:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłej nocki,
>
> Kaliope

Dzięki, ale ta dziś chyba nie będzie miła.

Hanuś

Jaki tusz?
szczotka do masażu
Perfumy dla nastolatki?