Pistolet?

1. Data: 2002-05-15 08:36:54

Temat: Pistolet?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

W TVP widziałam w programie ogródkowym niezwykłe urządzenie - taki jakby
pneumatyczny "pistolet" do wstrzykiwania nawozu pod ziemię. Czy ktoś może
widział to cudo w rzeczywistości? Tak sobie myślę, że trochę ułatwiłoby
latanie z granulkami wszelakimi po ogródku.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2002-05-15 19:01:43

Temat: Re: Pistolet?
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widział to cudo w rzeczywistości? Tak sobie myślę, że trochę ułatwiłoby
> latanie z granulkami wszelakimi po ogródku.

Taak :
"W telewizji pokazali ,
a uczeni podchwycili
że jednemu psu gdzieś w Azji
przyszyli łeb od świni " .....

Stoję sobie na tarasie celuję w tuję i bach jej trzy porcje , potem
przesuwam muszkę na cisa i bach mu 4 porcje , następnie odwracam się do
tyłu i córce bach 1 porcję ;-)))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-05-17 11:56:19

Temat: Odp: Pistolet?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Stoję sobie na tarasie celuję w tuję i bach jej trzy porcje , potem
> przesuwam muszkę na cisa i bach mu 4 porcje , następnie odwracam się do

Czemu córce? Ślimaków nie masz? ;)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-05-18 05:04:46

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu córce? Ślimaków nie masz? ;)

A skąd u mnie ślimaki i to w dodatku w domu ?

W ogrodzie mam ale w tak małych ilościach,że ciągle się dziwię Waszym walkom
na kapcie ze ślimakami.U mnie trzymają się tylko studzienek z doprowadzeniem
wody .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Do Edyty Szajnóg