Po operacji żylaków

1. Data: 2000-01-12 19:55:28

Temat: Po operacji żylaków
Od: "Krystyna" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pięć tygodni po operacji małych żylaków łydki. Usunięto mi żyłę
odpiszczelową, nacinając nogę w czterech miejscach: kostka, pachwina i dwa
razy w międzyczasie. Pojawiła mi się nowa dolegliwość, coś w rodzaju uczucia
"ciągnięcia" tuż nad kostką oraz niewielki obrzęk kostki. Czy to świadczy o
jakiejś nieprawidłowości ?

kb

2. Data: 2000-01-12 20:59:37

Temat: Re: Po operacji żylaków
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uczucia
> "ciągnięcia" tuż nad kostką oraz niewielki obrzęk kostki. Czy to świadczy

Obawiam się niestety, że tak. Najprawdopodobniej doszło do zapalenia żyły
głębokiej lub gorsza ewentualność doszło do niedrożności żyły głębokiej.
Radzę wizytę u chirurga - dość szybką.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

3. Data: 2000-01-20 23:05:30

Temat: Odp: Po operacji żylaków
Od: "Arek K." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wizytę u chirurga popieram w 200%, aczkolwiek mogę powiedzieć, ze uczucie
"ciagnięcia" w okolicy rany na wys. kostki przyśr. (po odcięciu VSM) jest
dość często spotykane- razem z VSM w ty odcinku przebiega gałązka nerwu
czuciowego, którą należy ostrożnie odpreparować od żyły. Jak się tego nie
zrobi, to nic wielkiego się nie dzieje- pozostaje niedoczulica w obrębie
okolicy blizny i pobolewania wokół tego obszaru.
Ale trzeba to koniecznie pokazać chirurgowi- bo mozliwe są i inne, wyżej
wspomniane możliwości...

Re: ciepłota ciała wegetarian
Potrzebujemy radiologa
Wrzody?