Po zabiegu powiększenia biustu (:

41. Data: 2002-07-14 18:26:21

Temat: Re: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jul 2002, margaretka wrote:

> Ludzie, którzy decydują się na operację plastyczną, przeważnie czują się źle

jesli brac pod uwage aspekt seksualny - no to wszyscy sie starzejemy
a w tej materii - czyli atrakcyjnosci - chyba najwazniejsze z wiekiem
staja sie relacje partnerskie - wlasciwe i ciagle wzajemne zrozumienie.
Zrobienie sobie ladnych piersi czy powiekszenie penisa zapewne nie
zastapi (a tak moze inni mysla) wzajemnej czulosci i milosci jako
podstawowej motywacji do uprawiania seksu w ukladzie partnerskim
- ale to tylko moje zdanie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

42. Data: 2002-07-14 18:46:00

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisał ...

> [...]
> zastapi (a tak moze inni mysla) wzajemnej czulosci i milosci jako
> podstawowej motywacji do uprawiania seksu w ukladzie partnerskim

Nie tylko Twoje. To jest raczej oczywiste.
Rzecz jednak w tym, że operację plastyczną
(mniejsza o to, czy powiększenia biustu,
czy korektę odstających uszu) człowiek
robi zazwyczaj nie dla partnera i nie po to,
żeby mu się w łóżku lepiej układało,
ale przede wszyskim dla siebie.
Bo czegoś tam w sobie nie akceptuje, z czymś tam
jest mu źle, na coś tam nie może patrzeć w lustrze.
On, a nie jego partner.
Fakt, że kochający partner często jest najlepszym
lekarstwem na kompleksy. Ale nie zawsze.

Pozdrawiam !
Mała Mi

43. Data: 2002-07-14 19:08:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jul 2002, Mała Mi wrote:

> robi zazwyczaj nie dla partnera i nie po to,
> żeby mu się w łóżku lepiej układało,
> ale przede wszyskim dla siebie.

tak ale po takiej korekcji biustu, uszu, penisa
Bog wie czego jesli nie swiadomie to podswiadomie
oczekuje, ze wszystkie jego problemy w ukladzie
znikna. A nie znikaja, bo przeciez korekcja
ciala nie uzdrowi duszy. I jest zal,
ze sie to czy tamto zrobilo a zadnej poprawy
nie ma. Oto mo chodzilo

P.
----

44. Data: 2002-07-14 21:24:36

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...
> [...]
> zastapi (a tak moze inni mysla) wzajemnej czulosci i milosci jako
> podstawowej motywacji do uprawiania seksu w ukladzie partnerskim

Wiem Piotrze o co Ci chodzi i zgadzam się z Tobą. Jednak do osiągnięcia
pełni szczęścia, często czegoś brakuje... Kobiety niezależnie od wieku chcą
wyglądać młodo i atrakcyjnie, dlatego chirurdzy plastycy mają pełne ręce
roboty. Jeśli taki zabieg może w jakiś sposób pomóc, to jestem za ...
Każdy jest kowalem własnego losu.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

45. Data: 2002-07-15 14:36:39

Temat: Odp: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: "Mar" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź
Zabieg był pierwszy, z drugiego zrezygnowaliśmy.
Konsultowaliśmy się z wieloma chirurgami tej specjalności i najczęściej
padało stwierdzenie że robota została spaprana.
Wkładka została usytuowana za wysoko. Zdjęcia mam ja(VIS), ma chirurg ale
podejrzewam że ich nie ujawni.
Zobaczymy jak sprawy się potoczą, dziś spotkanie z adwokatem.

pozdrawiam

Mar

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Pine.GSO.4.31.020
7...@d...am.torun.pl...

46. Data: 2002-07-15 18:19:04

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W zyciu sie nie spotkalem z takim przypadkiem, aby mezatka sobie
> powiekszala biust,
> bo i po co.
> Meza juz ma.

Do wszystkich fanow Expierda!
Wiem, ze NTG, ale polecam watek na telefonii dot. naruszenia Ustawy o
Ochronie Danych Osobowych - uwazajcie, bo jacek vel, vel, vel ... ma na Was
wszystkich oko i tylko patrzec jak odpowiednie sluzby dobiora nam sie do 4
liter. Mnie tez juz pare razy odsadzil od czci i wiary i wpakowal do KF -
strasznie to przezylam. Najwieksza traume sprawilo mi to, iz wyzwal mnie od
chlopca smarkacza - to jest jego poziom postrzegania rzeczywistosci, a ja
jestem K w slusznym wieku :-(((
Poza tym polecam cyt. tu ksiege cytatow rzeczonego osobnika - przed lektura
nalezy oproznic pecherz. Mysle, ze w/w sentencja stanie sie mottem roznego
rodzaju poradnikow.
pa
jasio

47. Data: 2002-07-22 15:52:36

Temat: Re: [ntg] Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:

> Ekspierd przeszedł samego siebie.:-)))

Chyba jest po urlopie.

--
Pozdrowionka
__

Doustne podawanie szczepionki polio - czemu przemoca ?
albumina
interpretacja wyników
Pozdrowienia
Bardzo prosze o przetlumaczenie z łaciny