Odp: Po zabiegu powiększenia biustu (:

From: "Mar" <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Date: Mon, 15 Jul 2002 16:36:39 +0200

Dzięki za odpowiedź
Zabieg był pierwszy, z drugiego zrezygnowaliśmy.
Konsultowaliśmy się z wieloma chirurgami tej specjalności i najczęściej
padało stwierdzenie że robota została spaprana.
Wkładka została usytuowana za wysoko. Zdjęcia mam ja(VIS), ma chirurg ale
podejrzewam że ich nie ujawni.
Zobaczymy jak sprawy się potoczą, dziś spotkanie z adwokatem.

pozdrawiam

Mar

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Pine.GSO.4.31.020