Odp: Pomóżcie, please !

From: "Asmira" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Pomóżcie, please !
Date: Sun, 16 Jan 2000 14:23:16 GMT

Użytkownik Tomasz Pawlak <t...@i...mps.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85qqh7$had$...@h...man.lublin.pl...
> Cze
> Już mam dość. Nie wiem co się dzieje. Dlatego zwracam się do Was o pomoc,
do
> psychologów oraz do życzliwych niekoniecznie psychologów.
>
> Objawy:
> Nie wiem co jest grane. Studiuje sobie, nawet mnie to cieszyło, a teraz...
> Widzę, jak inni, nie zawsze najmądrzejsi robią kariery, są doceniani, i
> wszystko im wychodzi. Mnie jakoś nie bardzo. Zastanawiam się po co
> studiować, uczyć się mądrych rzecz (tryb dzienny), zamiast spokojnie być
na
> [...]

Ja mimo, że jestem "obciążona" rodziną i muszę zarabiac na życie, wybrałam
studia dzienne. I jestem z tego bardzo zadowolona. Studiowałam juz wczesniej
zaocznie, na tej samej uczelni, tak więc mam porównanie. Wiekszość studentów
zaocznych w ogóle nie ma ochoty zgłębiaćprzedmiotu studiów, chce jedynie
odbębnić to co konieczne i dostać dyplom.
Może się tobie wydawać, że to nie ci najlepsi robią kariery zawodowe, ale w
tym trochę się mylisz. Poprostu widzisz to co chcesz zobaczyć. Oczywiscie,
część ludzi na niezłych stanowiskach to partacze, ale wyobraź sobie siebie
na ich miejscu - chy potrafiłbyś nad tym zapanować, robić wszystko tak jak
powinno to być robione?
Zanim podjęłam pracę również wyobrażałam sobie, że będę pracować lepiej niż
inni, chociażby dlatego, że bez problemów dostrzegałam jakie błędy inni
popełniają. A kilkanaście tygodni temu położyłam spore przedsięwzięcie, źle
przygotowanym (z nadmiernym optymizmem) planem marketingowym.
Radzę ci spróbować podjąć jakąś pracę, skoro studia ci nie wystarczają.
Zostań chociażby przedstawicielem handlowym, czy posiedź w supermarkecie na
kasie. Troszkę się schłodzisz, zapewniam.

Asmira