Poszukiwane leki

1. Data: 2002-12-29 18:18:39

Temat: Poszukiwane leki
Od: "Justynka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów !

Może ktoś jest zorientowany w dystrybucji leków na polskim rynku, dokładnie
chodzi mi o Losec 10mg x 14 tbl. (mups) i
Coordinax zawiesinę. We wszystkich aptekach w Poznaniu i na Śląsku nie można
tego dostać, w hurtowaniach też nie bardzo potrafią pomóc ( lub im się nie
chce).

Leki te są potrzebne dla czteroletniego dziecka, i wydaje mi się, że w
aptece powinni dać jakieś odpowiedniki tychże lekarstw. Jestem pośrednikiem
w sprawie no i niestety laikiem, dlatego Was proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Justa

2. Data: 2002-12-29 18:48:00

Temat: Re: Poszukiwane leki
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Losec jest w ofercie Cefarmu i Prospera. Produkuje Astra. Popros w aptece
zeby Ci zmowili.

Jestem troche zdziwiony ze jest zapisany dziecku (sam biore 20 mg) bo we
wskazaniach napisano: Choroba wrzodowa zoladka i dwunastnicy, refluksowe
zapalenie przelyku, objawowy refluks zoladkowo-przelykowy, zespól
Zolinger-Ellisona.

Co do Coordninax-u to tez w ofercia ma Prosper:

Lek stosowany jest w leczeniu zarzucania tresci trawionego pokarmu z zoladka
do przelyku, u niemowlat czesto powtarzajacych sie ulewan pokarmu po
jedzeniu lub wymiotów, gdy prawidlowe odzywianie i wlasciwa pozycja dziecka
nie zapobiegaja tym stanom.
Stosowany jest równiez w leczeniu takich dolegliwosci, jak: uczucie pelnosci
po spozyciu posilku, wzdecia, brak apetytu, nudnosci, wymioty, odbijanie
sie, oraz jako lek wzmacniajacy kurczliwosc miesniowa jelita grubego przy
leczeniu przewleklego zaparcia.

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwnikowków i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla
alergików, diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz
www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

3. Data: 2002-12-29 20:41:34

Temat: Odp: Poszukiwane leki
Od: "Justynka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander <A...@s...ca> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:00f001c2af6a$c386f0f0$afbe5c41@ati1000osjngy
n...
> Losec jest w ofercie Cefarmu i Prospera. Produkuje Astra. Popros w aptece
> zeby Ci zmowili.

Czy to, ze maja w ofercie oznacza, ze jest aktualnie w sprzedazy? Pytam
dlatego, bo w aptekach w których byla mama chorej dziewczynki mówia, ze
dzwonili po wszystkich hurtowniach i nie ma.

> [...]
> wskazaniach napisano: Choroba wrzodowa zoladka i dwunastnicy, refluksowe
> zapalenie przelyku, objawowy refluks zoladkowo-przelykowy, zespól

Claudia (4 latka) ma stwierdzone nadzerki dwunastnicy, nie sa jeszcze znane
wyniki biobsji jelita.

Serdecznie dziekuje

Justa

4. Data: 2002-12-30 06:45:58

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> Czy to, ze maja w ofercie oznacza, ze jest aktualnie w sprzedazy? Pytam
> dlatego, bo w aptekach w których byla mama chorej dziewczynki mówia, ze
> dzwonili po wszystkich hurtowniach i nie ma.

Czy jak jest w ofercie to jest w sprzedazy?...hmmm. Wiem natomiast ze sa
apteki ktorym sie po prostu nie chce dzwonic do hurtowni po jeden lek, albo
maja dlugi do konkretnej hurtowni i ta im nic nie daje do momentu az
ureguluja. Na stronie http://www.vitacomplete.com/vitamins_pl.html sa
umieszczone telefony do Prospera w kilkunastu miejscowosciach. Sprobuj do
nich zadzwonic i sie zapytac. Telefonow do Cefarmu niestety nie mam.

5. Data: 2002-12-30 07:03:35

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisal w wiadomosci
.

> [...]

To ze jest w ofercie niestety nie znaczy ze jest w chwili obecnej dostepny
na rynku. Czesc hurtowni drukuje oferte "na pale". Wspomnianych leków
niestety faktycznie nie ma w hurtowniach. Spróbuje dzisiaj sie zorientowac
dlaczego ich nie ma i kiedy beda.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

6. Data: 2002-12-30 22:14:11

Od: "JAM" <E...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justynka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aptece powinni dać jakieś odpowiedniki tychże lekarstw. Jestem
> pośrednikiem w sprawie no i niestety laikiem, dlatego Was proszę o

Jutro spróbuję się zorientować czy są osiągalne, a jeśli nie , to kiedy
będą...

--
Z pozdrowieniami

- Andrzej

E...@p...onet.pl

Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne...
[Bernard Shaw]

GG# 2050
ICQ# 170523758

7. Data: 2003-01-02 19:39:08

Od: "Odyn" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do Losec'u jest dostepny normalnie w apteka zaopatrujacych sie w hurtowni
Galenica Pharma w Swarzedzu - jednak nie w opakowaniach po 14 tabl - jest
napewno po 7 i po 28 tabletek - Coordinax zawiesina jest ostatnio towarem
deficytowym w wiekszosci hurtowni - nie wiem czy jest w ogole osiagalny.

8. Data: 2003-01-03 20:35:10

Od: "JAM" <E...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAM" <E...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> - Andrzej
>
> E...@p...onet.pl
>
> Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne...

To jeszcze raz ja. Info dot. interesujących Cie leków poszło do Ciebie na
priv.

9. Data: 2003-01-07 20:27:50

Od: "Miłosz M" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coordinax zawiesina jest ostatnio towarem
> deficytowym w wiekszosci hurtowni - nie wiem czy jest w ogole osiagalny.

Jesli sprawa jest nadal aktualna, to u mnie w aptece jest ostatnie
opakowanie Coordinaxu. Niestety nie moge namierzyc oryginalnej wiadomosci i
bezposrednio poinformowac zainteresowanej.

MiloszM

10. Data: 2003-01-08 18:26:30

Od: "Andie Bradley" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchaj. oba leki sa w sprzedarzy, ale najwidoczniej to jest tak jak z
bimanolem. szukalam go juz dawno i podobno przestali produkowac. ja teraz
mam zaprzyjazniona apteke i sie okazuje, ze jest. poszukaj dobrej apteki
pa
Andie

> [...]
pośrednikiem
> w sprawie no i niestety laikiem, dlatego Was proszę o pomoc.

cefalosporyny
Rybia łuska
Lek
OZNACZANIE BIALEK W TKANCE MIEKKIEJ (METODA LOWRY'EGO)
Lek