Problemy z tetnem

21. Data: 2000-03-22 16:03:02

Temat: Re: Problemy z dr(?) Kwasniewskim
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> do 3.5 gramów tłuszczu
> (najlepiej zwierzęcego)i dodać 0.8 grama węglowodanów. Tą metodą
> leczonych jest
> przyczynowo kilkanaści chorób powszechnie uważanych za nieuleczalne.
> l...@p...wp.pl

Czlowieku, to leczenie przyczynowe nieuleczalnych chorob za pomoca twojej
diety to przesada. Przeczytalem o tym na twojej stronie - brzmi to wszystko
nonsensownie. Nie namawiaj innych do stosowania tej diety. I przeczytaj
sobie zalecenia nt. zdrowego odzywiania na stronie
http://www.quackwatch.com/03HealthPromotion/dga.html
. Lamiesz podstawowa
zasade medycyny: primum non nocere.

Piotr Zielinski

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

22. Data: 2000-03-22 21:27:31

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> wrote in message
a.pl...

> [...]
> nonsensownie. Nie namawiaj innych do stosowania tej diety. I przeczytaj
> sobie zalecenia nt. zdrowego odzywiania na stronie
Ta strona jest swietna, tylko dlaczego ponad polowa amerykanow ma nadwage.
Te zalecenia gwarantuja problemy zdrowotne, a to jest w interesie firm
farmaceutycznych ktore sponsoruja takie publikacje.
Prosze cie nie kompromituj sie polecajac 10 razy jesc dziennie najlepiej
siano, czyli owoce i warzywa.
Czlowiek nie jest krową, która stoi caly dzien na pastwisku i albo żre albo
przezuwa.
Jesli uwazasz ze to jest to do czego czlowiek ma dążyć to ci współczuję.
KRETYNSTWO!!!!!!!

A czy dieta optymalna szkodzi ze z takim tekstem wyjezdzasz?
dla ciebie to jest bezsensowne bo nie rozumiesz co tam jest napisane.
Falandysz to kiedys nazwal kagańcem oświaty.
Mówi sie trudno
Jacek

23. Data: 2000-03-23 09:56:52

Temat: Re: dr Kwasniewski na prezydenta
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A czy dieta optymalna szkodzi ze z takim tekstem wyjezdzasz?
> dla ciebie to jest bezsensowne bo nie rozumiesz co tam jest napisane.

Wedlug dostepnych mi zrodel udowodniono, ze spozycie warzyw obniza
zachorowalnosc na wiele nowotworow i obniza poziom cholesterolu. Wedlug
dostepnych mi zrodel spozycie tluszczu zwierzecego (z weglowodanami czy bez)
i brak warzyw przyspiesza miazdzyce i niektore nowotwory. Dlatego uwazam, ze
dieta optymalna szkodzi, a argumety jej zwolennikow sa oparte na
nieopublikowanych (czyli po naszemu nieudowodnionych, bo nie potwierdzonych)
przeslankach wymyslonych przez jednego czlowieka.

Dlaczego uwazasz, ze dieta optymalna na cokolwiek pomaga? Gdzie znajde
dowody na to, w jakim czasopismie o zasiegu miedzynarodowym, gdzie
opublikowano wiarygodne wyniki badan na ten temat? Prosze, odpowiedz mi na
to, moze tez zostane optymalnym.

Piotr Zielinski

24. Data: 2000-03-23 13:29:45

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> Żółtka jaj, masło, słoninę, nerki, wątrobę, boczek, podgardle, smalec itp.
> Ogólnie białko zwierzęce, (30-50 g dziennie), Tłuszcze zwierzęce, im
> twardsze tym lepsze.
> Weglowodanów ok 0,8 g na kg ciała. Tyle aby nie było ketonów w moczu.

To z tego zoltka jaj zawieraja chyba (oprocz wody) glownie
bialko i weglowodany, wiec ich chyba niewiele jecie, nerki
i wartoba tez sa wysokobialkowe, a pozostale to prawie sam
tluszcz, i jak ma byc niewiele bialka, to ten tluszcz musi
stanowic wiekszosc tego, co zjadacie. Moje pytanie: jak to
przyrzadzic, zeby bylo "zjadliwe"? Bo mnie skwarki z boczku
calkiem smakuja (jak jeszcze z cebula to juz sa znakomite -
czy wasza dieta dopuszcza cebule?) ale jak je zjadam razem
z chlebem (a w nim przeciez jest pelno weglowodanow, ktorych
unikacie). Swoja droga boczek to jeden z tanszych produktow,
wiec moze taka dieta moglaby byc calkiem tania, przynajmniej
dopoki nie stanie sie modna (wiec nie namawiajcie do niej!).

Jurek

25. Data: 2000-03-23 19:08:21

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> wrote in message
a.pl...

> [...]
potwierdzonych)
> przeslankach wymyslonych przez jednego czlowieka.

Widzisz, ty bardzo cenisz slowo pisane, zwlaszcza kiedy widnieje tam podpis
jakiegos profesora albo dwoch.
Ja troche mniej, zwlaszcza kiedy sie to kłóci z tym co widzę po sobie. Ja
byłem ciekaw jak to będzie i spróbowałem na sobie.
Gdyby nie to, że zadziałało tak jak pisał Kwaśniewski to pewnie tak bym
mowil jak ty teraz.
Dodatkowo wziąłem do reki kilka ksiązek, typu biochemia i nie znalazłem tam
niczego co by zaprzeczało temu co mówi Kwaśniewski. Dlatego jestem spokojny
o swoje zdrowie.
Również niepokoi mni8e bardzo to ze dziś juz nie mamy dostępu do
obiektywnych badan. Dziś większość z nich jest sponsorowana pprzez tych
którzy chcą osiągnąć efekt finansowy.
Kiedyś się śmialiśmy ze jak były badania potwierdzające szkodliwość kawy to
było to sponsorowane przez prodcentów herbaty i na odwrót.
A dziś to już dotyczy wszystkiego, zwłaszcza zdrowia, na którym robi się
najlepsze interesy.
Zauważ przy tym że ludzie coraz częsciej chorują, mówi sie o 4 milionach
cukrzyków w Polsce, a na całym świecie o epidemii tej choroby.
Dieta Optymalna Cukrzycę leczy!!!!!
A jakoś tłuszczycy nie widać u optymalnych i innych.

> [...]
> dowody na to, w jakim czasopismie o zasiegu miedzynarodowym, gdzie
> opublikowano wiarygodne wyniki badan na ten temat? Prosze, odpowiedz mi na
Widzisz nie pokażę ci takich publikacji, ale zapraszam cię serdecznie na
spotkanie z ludźmi którym pomogło. Dowiesz się z pierwszej ręki.

Jacek

26. Data: 2000-03-24 07:06:19

Temat: Odp: Problemy z dr(?) Kwasniewskim
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Tarasiuk <j...@f...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> To z tego zoltka jaj zawieraja chyba (oprocz wody) glownie
> bialko i weglowodany,

Jedno żółtko zawiera średnio: 2,8g białka, 5,3g tłuszczu i tylko 0,2g
węglowodanów

27. Data: 2000-03-24 07:07:33

Od: "Michal Kupski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Marta napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik Jerzy Tarasiuk <j...@f...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

>Jedno żółtko zawiera średnio: 2,8g białka, 5,3g tłuszczu i tylko 0,2g
>węglowodanów

Ale kolega pewnie spożywał żółtka wyłącznie w postaci "kogiel-mogiel"
a tam węglowodanów jest znacznie więcej... :)

Michal -- Tarnowskie Góry --

28. Data: 2000-03-24 08:45:01

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2000-03-25 12:20:23

Od: "Asiek" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Poręba" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> "Cynizm to pierwszy stopien do nieporozumienia"
> "...(?)dr Kwśniewski..." w środowisku lekarskim być może przestrzega
się tytułowania,
> natomiast dla optymalnych Kaśniewski jest poprostu doktorem.
Zapewnwe nigdy nie
> zwracasz się do lekarza pre panie lekarzu tylko panie doktorze. I
taka nazwa zwyczajowa
> do Kwaśniewskiego się przykleiła. Na ostatniej stronie "Diety
optymalnej" w opisie
> książki wyraźnie jest napisane, że Kwachu jest lekarzem z II
stopniem specjalizacji.
> Kto czyta ten wie.

Wlaśnie czekam, az ktos mi poleci ksiazki autorstwa tego lekarza (BTW
w czym sie specjalizowal?), tylko prosze podac ceny!

> Dieta Optymalna funkcjonuje już od 30 lat, a doktor Kwaśniewski
najdłużej ją stosuje.

Jedna jaskolka nie czyni wiosny, a jeden przypadek nie swiadczy o
skutecznosci tej diety.

pozdrawiam
Asiek

30. Data: 2000-03-25 12:21:23

Od: "Asiek" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
żre albo
> przezuwa.
> Jesli uwazasz ze to jest to do czego czlowiek ma dążyć to ci

Prosze cie nie kompromituj sie polecajac dziesiatki razy jedzenie
padliny, krwi i tluszczu.
Czlowiek nie jest hiena, która caly dzien rozszarpuje miecho i żre
cialo innych zwierzat.
Jesli uwazasz ze to jest to, do czego czlowiek ma dążyć to ci
współczuję.
KRETYNSTWO!!!!!!!

Kilka postow wyzej zadalam pare konkretnych pytan na ktore nie
odpowiedziales, dlatego ponawiam to, na ktore Twoja odpowiedz mnie
najbardziej interesuje: ile masz ksiazek napisanych przez
Kwasniewskiego? Czy prenumerujesz jakies czasopismo zwiazane z ta
dieta? TIA

Asiek

Polipy nosa - po raz drugi
nerki - a uklad krzepniecia