[Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!

1. Data: 2002-03-26 13:59:59

Temat: [Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!
Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bart" <b...@w...pl> wrote in news:a7pq7e$9s7$1@news.tpi.pl:

> biedaczku.... prima aprilis dopiero za miesiac!!!!
>
> Zastanawiam sie czy w ogole odpisywac... czy to nie jest jakas prowokacja
> eksperymentujacego psychologa (co tez oni mo na to napisza?)...
>
> Tak poza tym kto ci dal prawo takie brednie wypisywac na tak powaznej
> grupie? ty albo jestes niespelna rozumu i masz duzo odwagi glosic takie
> rzeczy, albo masz niesamowity tupet tak nagabywac.
> Jak w ogole smiesz wzywac imie Boga w tych bredniach! - obrazasz wielu na
> tej grupie i mnie.
>

> BartekK
>
> PS. Swiadomie zwracam sie do tej osoby z malej litery.
===
Madry (z duzej litery)Bartlomieju K. oraz wszyscy inni madrzejsi od
Proroka!

Ustalmy kilka waznych spraw!

Jesli uwazacie, ze jestescie od Proroka madrzejsi,
to nie ma szans, byscie sie od niego cokolwiek nauczyli.
Wniosek stad taki, ze czytanie tekstow Proroka to dla Was przykra strata
czasu.
Prosze wiec, nie czytajcie moich tekstow!!!
Ja od poczatku chce Wam to ulatwic. Moje posty maja w 'subject' wstawke:
[Profet] i czasem info o jezyku [pl].
Jak widzicie cos takiego to nie czytajcie tych tekstow.

Sa tez inne metody: uzyj w swoim czytniku filtra albo plonk file.

Poza tym, skoro wszyscy uwazacie ze Albert Jacher to:
wariat, idiota, schiozol, swir itp. itd...
to jak to jest ze czytujecie jego teksty i odpowiadacie na nie?!?!?!
:-o
Ja przedstawiam sie wszystkim jako prorok z imienia i nazwiska!
Wy rozpoznajecie idiotow anonimowo!
Czyzbysci wstydzili sie otwarcie twierdzic, ze Prorok to idiota?

Jako kolejny prorok, wybrany przez Boga, chetnie dowiem sie, ktorzy inni
prorocy byli idiotami. Dlaczego Bog wybiera idiotow na prorokow?
A moze wszyscy wierzacy i milujacy Boga to schizole i idioci?!
Ktorzy dokladnie? Chrzescijanie? Muzulmanie? Judaisci? Buddysci? Wyznawcy
Wakan Tanka?
Mam wiele takich pytan po waszych madrych wypowiedziach.

Chyba nie doczekam sie odpowiedzi od Was, bo kto by tam dyskutowal z
kretynem, prawda? :-)

Mam nadzieje, ze od teraz na moje listy beda odpowiadac tylko Ci, ktorzy
chca sie ode mnie uczyc, a nie mnie pouczac.

Kto obraza mnie, reprezentanta Boga -- obraza samego Boga, z idacymi za tym
dla niego konsekwencjami. Jesli nie wpierasz dobra -- to wtedy wspierasz
zlo.
Dlatego obrazanie i ponizanie mnie, traktuje jako sprawe miedzy Toba a
Bogiem. Ja wiedzialem na co sie godze i wasze reakcje mnie nie zaskakuja.

Podkreslam wiec raz jeszcze, ze nie do Was skierowane jest moje proroctwo,
ale do tych ktorzy cenia prawde, madrosc i potrzebuja nauczyciela.

Niech Bog Wam sprzyja!
--
Albert Jacher, the Profet(Prorok)

http://www.geocities.com/WisdomReligion
http://wisdom-theory.republika.pl
usenet: pl.soc.religia,talk.religion.newage

"If you do not support the Good -- then you support the Evil."
"Everything is religious | a religion."

1. Data: 2002-03-26 16:23:15

Temat: Re: [Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!
Od: "student-urgent" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze od teraz na moje listy beda odpowiadac tylko Ci, ktorzy
> chca sie ode mnie uczyc, a nie mnie pouczac.

A czy mogą odpowiadać ci, którzy chcą z tobą merytorycznie dyskutować?
Moje posty przybrały mniej subtelną postać ze względu na twoją ignorancję:
większość ważnych pytań (nie tylko moich) pozostała bez odpowiedzi...
Jestem otwarny na świat i na uczenie się nowych zagadnień. A czy ty wiesz
już wszystko? Czy jesteś otwarty na krytykę i dyskusję?

1. Data: 2002-03-26 16:41:48

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

student-urgent:
> ... A czy ty wiesz już wszystko?

Wie wszystko, lecz nie oslabia sie 'gadaniem' z watpiacymi
prostakami, gdyz nie chce marnowac czasu w obliczu 'misji'
jaka Bog wyznaczyl mu rzekomo do wypelnienia. ;)

Czarek

1. Data: 2002-03-26 16:42:39

Od: "The_Tick" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ustalmy kilka waznych spraw!
Dobra, nie ma problemu.

> Jesli uwazacie, ze jestescie od Proroka madrzejsi,
> to nie ma szans, byscie sie od niego cokolwiek nauczyli.
Gówno prawda.

> Wniosek stad taki, ze czytanie tekstow Proroka to dla Was przykra strata
> czasu.
Możliwe

> Dlatego obrazanie i ponizanie mnie, traktuje jako sprawe miedzy Toba a
> Bogiem. Ja wiedzialem na co sie godze i wasze reakcje mnie nie zaskakuja.
Jakto zaskakują, przecież posiadłeś już zdolność przewidywania
przyszłości!!! A mówiłeś iż nie dane jest ci kłamać!

A tak, wg. to ja także jestem prorokiem!
I mój Bóg rzekł do mnie iż mam skopać tyłki fałszywym prorokom takim jak ty,
i zaorać je niczym rolnik (Lepper). A potem posadzić pietruszke.

I jak możesz mi udowodnić, że kłamię??? A może ty jesteś po prostu napalonym
małolatem który pierwszy raz dorwał się do kompa?

poz.
Adam Jochanowski

1. Data: 2002-03-26 16:45:39

Od: "The_Tick" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A i tak wg. to ile mam wpłacać na twoje konto kasy za "nawrócenie"?
A może przyjmujesz tylko w gotówce, albo czekiem?

1. Data: 2002-03-26 17:57:47

Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"student-urgent" <s...@o...pl> wrote in

> A czy mogą odpowiadać ci, którzy chcą z tobą merytorycznie dyskutować?
===
Odpowiadac moga. Dyskutowac --raczej nie.
Dlatego oglosilem sie prorokiem, zeby ze mna nie dyskutowac!
Prorokowi mozesz albo uwierzyc, albo nie. Nie dyskutuje sie z prorokiem. Po
co? Czy jest sens by np. ateista dyskutowal z prorokiem od Boga, czy bog
istnieje? Albo dyskutowac z prorokiem. ktory to Bog go wybral i dlaczego...
:-)
Zachecam za to do nauki i dyskusji miedzy soba. Ja tworze rdzen Religii
Madrosci. Inni ludzie beda ja rozwijac i ubogacac.
Jest mnostwo rzeczy do zrobienia.

> [...]
> ignorancję: większość ważnych pytań (nie tylko moich) pozostała bez
> odpowiedzi... Jestem otwarny na świat i na uczenie się nowych
===
To dobrze, ze jestes otwarty i poszukujesz.
I choc nie mamy duzo czasu do stracenia jako ludzkosc, to nie badzmy az w
takim pospiechu. Religia Madrosci jest dla nas na przyszle lata i dla wielu
przyszlych pokolen. Czeka nas wiele lat wysilku i nauki.

>A czy ty wiesz już wszystko? Czy jesteś otwarty na krytykę
> i dyskusję?
===
Nie, Nie wiem wszysktkiego. Wielu wie ode mnie duzo wiecej. Nie chodzi tu
jednak o WIEdze, ale o Madrosc, czyli 'zdolnosc'.
Wiedza jest czescia madrosci ale madrosc to cos wiecej.

Ja mam te zdolnosc kojarzenia faktow i wyciagania wnioskow. To nie jest
wiedza sama w sobie.

Lubie porownania komputerowe. Np. mozesz podac programowi A wiele danych
(wiedza), a on i tak nie zrobi z tym nic sensownego.
Inny program dostanie mniej danych a moze podac calkiem przydatny wynik.
Sprobuj to przetestowac w wyszukiwarkach internetowych!
Czasem na zapytanie dostaniesz ogromna wiedze tysiecy odpowiedzi -- ale
madrosci od tego ci nie przybywa, bo nie dostales tego czego szukales.

Mozna ze mna dyskutowac, i mnie krytykowac, ale prosze, z dobrymi
intencjami.

1. Data: 2002-03-26 20:29:08

Temat: Odp: [Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja też mam zdolność obserwacji i wyciągania wniosków, i tak jakoś mi wyszło,
że z Twoja logiką jest coś nie tak. Zanim zaczniesz " nauczać" przemyśl co
piszesz i do kogo. A oto cytaty z Twojego postu.

[..ciach..] Odpowiadac moga. Dyskutowac raczej nie.
Dlatego oglosilem sie prorokiem, zeby ze mna nie dyskutowac!
Prorokowi mozesz albo uwierzyc, albo nie. Nie dyskutuje sie z prorokiem.
[...i znów ciach...]
Mozna ze mna dyskutowac, i mnie krytykowac, ale prosze, z dobrymi
intencjami.

To się człowieku kupy nie trzyma i nawet śmieszne nie jest. Przez takiego
nawiedzonego p&*^%$ jak Ty, 3 lata temu pochowaliśmy 18 - letniego chłopaka.

beataO

--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

1. Data: 2002-03-26 21:01:30

Od: Settembrini <s...@z...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher, Profet, pisze Pan:

> [...]
> [Profet] i czasem info o jezyku [pl].
> Jak widzicie cos takiego to nie czytajcie tych tekstow.

Wydaje mi się, że stosuje Pan tutaj prostą zagrywkę psychologiczną -
"jeśli uważacie się za mądrzejszych, nie będziemy rozmawiać, co
jesteście głupsi ode mnie". Oczywiście nie dosłownie, ale na to
wychodzi... Myślę, że chce Pan dzięki temu osiągnąć większe
zainteresowanie swoimi tekstami, jednocześnie omijając "kłopotliwe"
pytania. Dlaczego dyskryminuje Pan tych, którzy chcą polemizować?

Przy okazji: na grupie pl.sci.filozofia zadałem Panu kilka pytań - od
tego czasu pojawiło się na grupie wiele innych Pana listów, jednak moje
pytania pozostały bez odpowiedzi... Jeśli Pan je przeoczył - proszę
poszukać i odpowiedzieć, jeśli Pan nie uważa, że jestem za głupi na
rozmowę z Panem (wiem - ja też stosuję grę: prowokuję od udzielenia mi
odpowiedzi... Jednak bardzo chciałbym ją otrzymać).

> Poza tym, skoro wszyscy uwazacie ze Albert Jacher to:
> wariat, idiota, schiozol, swir itp. itd...

Wszyscy?

> Ja przedstawiam sie wszystkim jako prorok z imienia i nazwiska!
> Wy rozpoznajecie idiotow anonimowo!
> Czyzbysci wstydzili sie otwarcie twierdzic, ze Prorok to idiota?

Przez słowo "Prorok" rozumie Pan siebie? Jeśli tak - czy ktoś (pomijając
bezsensowne i niewarte czytania odpowiedzi) nazwał Pana "idiotą"?

> Jako kolejny prorok, wybrany przez Boga, chetnie dowiem sie, ktorzy inni
> prorocy byli idiotami. Dlaczego Bog wybiera idiotow na prorokow?

Pamiętam, jak w szkole średniej na religii tłumaczono nam właśnie tą
kwestię: Bóg wybiera na proroków tych "mniej inteligentnych", ponieważ
wtedy onie "nie mają nic do gadania" - mówi Bóg. Zaznaczam jednak, że to
nie moje słowa!

> A moze wszyscy wierzacy i milujacy Boga to schizole i idioci?!

Nie wszyscy, ale niektórzy pewnie tak. I nie mam tu na mysli Pana -
odpowiadam tylko na publicznie postawione pytanie.

> Chyba nie doczekam sie odpowiedzi od Was, bo kto by tam dyskutowal z
> kretynem, prawda? :-)

I znowu Pan to robi - prowokacja do dyskusji, polemizacji... Kto
pozostawi bez odpowiedzi takie pytanie?

> Kto obraza mnie, reprezentanta Boga -- obraza samego Boga, z idacymi za tym
> dla niego konsekwencjami. Jesli nie wpierasz dobra -- to wtedy wspierasz
> zlo.

Dlaczego jest Pan pewien, że ci, którzy Pana obrażają, czynią to samo
Bogu?

> Dlatego obrazanie i ponizanie mnie, traktuje jako sprawe miedzy Toba a
> Bogiem.

To samo tyczy się każdego innego. Poniżanie kogokolwiek jest poniżeaniem
Boga - wydaje mi się, że tak właśnie mówi nauka Kościoła!

> Ja wiedzialem na co sie godze i wasze reakcje mnie nie zaskakuja.

To Bóg Pana pytał, czy chciałby Pan zostać prorokiem? Zazdroszczę, jeśli
sam Bóg Pana prosi!

> Podkreslam wiec raz jeszcze, ze nie do Was skierowane jest moje proroctwo,
> ale do tych ktorzy cenia prawde, madrosc i potrzebuja nauczyciela.

Czyli z góry wyklucza Pan wszystkich czytających ten tekst? Czy uważa
Pan również, że nie będą oni zbawieni? Albo, że obrażają Boga?

--
[ Settembrini ] [ e-mail: s...@z...prv.pl ]
[ WWW: http://www.zauberberg.prv.pl ]

1. Data: 2002-03-26 21:02:41

Od: "Yans Yansen" <y...@N...poczta.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ustalmy kilka waznych spraw!

Tak, ustalmy i wytłumaczmy sobie co nieco.

> Jesli uwazacie, ze jestescie od Proroka madrzejsi,
> to nie ma szans, byscie sie od niego cokolwiek nauczyli.

Ustalmy więc, że uczyć się będziemy od nauczycieli, lub od mamy.

> Wniosek stad taki, ze czytanie tekstow Proroka to dla Was przykra strata
> czasu.
> Prosze wiec, nie czytajcie moich tekstow!!!

Pierwszy i ostatni raz to uczyniłem. Dlaczego ? Otóż wyobraź sobie,
Przemądry Proroku, zdarzył się nam na grupie swego czasu jeden taki, co
przerósł księżyc. I wierz, mi, porwał się kilka razy podobnie jak Ty i
skończył szybciej swoją egzystencję na grupie, niż jesteś w stanie sobie
wyobrazić.

> Ja od poczatku chce Wam to ulatwic. Moje posty maja w 'subject' wstawke:
> [Profet] i czasem info o jezyku [pl].

Pozwól sobie nie dodawać samowolnie i niepotrzebnie tych przywilejów.

> Poza tym, skoro wszyscy uwazacie ze Albert Jacher to:
> wariat, idiota, schiozol, swir itp. itd...
> to jak to jest ze czytujecie jego teksty i odpowiadacie na nie?!?!?!

Żeby mu wyjaśnić, że pl.sci.psychologia, to nie
pl.sci.psychiatria.pomocy.jestem.chory

> Ja przedstawiam sie wszystkim jako prorok z imienia i nazwiska!
> Wy rozpoznajecie idiotow anonimowo!

Powiedz mi, masz może jakieś papiery na to swoje rzekome proroctwo ? Nie
wiem jak inni, ale jak nie uwiżu, to nie uwierzu. A powiem Ci coś jeszcze w
sekrecie. Idiotów poznaje się właśnie po takiej jak Twoja Anonimowości. Ty
się zwiesz, Albrecht Jacher, a ja Yans Yansen. Skoro to Twoje prawdziwe
nazwisko, to podeślij mi prywatnym kanałem skan Twego dowodu osobistego, lub
jakiegokolwiek sensownie wyglądającego papieru potwierdzającego Twoją
tożsamość.

> Czyzbysci wstydzili sie otwarcie twierdzic, ze Prorok to idiota?

Och, a kto tu mówi o proroku - idiocie ? Owszem IDIOTA - zgadzam się, ale
PROROK ? Nieee, stary. Za mało głupi i naiwny jestem, żeby dać się w takie
gierki nabierać.

> Jako kolejny prorok, wybrany przez Boga, chetnie dowiem sie, ktorzy inni
> prorocy byli idiotami. Dlaczego Bog wybiera idiotow na prorokow?

Zacznijmy od tego, KTÓRY BÓG Cię wybrał ? Bo z tego co widzę, to żaden ze
znanych mi, a znam ich kilku...

> Chyba nie doczekam sie odpowiedzi od Was, bo kto by tam dyskutowal z
> kretynem, prawda? :-)

Exactly ! Albo inaczej. Po kiego ch.... prorok ma rozmawiać z kretynami ?

> Mam nadzieje, ze od teraz na moje listy beda odpowiadac tylko Ci, ktorzy
> chca sie ode mnie uczyc, a nie mnie pouczac.

Nadzieja matką... wynalazków.

> Kto obraza mnie, reprezentanta Boga -- obraza samego Boga, z idacymi za
tym
> dla niego konsekwencjami. Jesli nie wpierasz dobra -- to wtedy wspierasz
> zlo.

Ble ble ble... w koło Macieju jedno i to samo.

> Dlatego obrazanie i ponizanie mnie, traktuje jako sprawe miedzy Toba a
> Bogiem. Ja wiedzialem na co sie godze i wasze reakcje mnie nie zaskakuja.

A ja takie sprawy traktuję jako sprawy między mną a interlokutorem.

> Podkreslam wiec raz jeszcze, ze nie do Was skierowane jest moje proroctwo,
> ale do tych ktorzy cenia prawde, madrosc i potrzebuja nauczyciela.

Jednym słowem - PIWO.

> Niech Bog Wam sprzyja!

I niech Ci w zdrowiu wynagrodzi podejście Twoje do życia.

Tak na koniec powiem Ci w sekrecie (o ile doczytałeś do tego momentu).
Wyluzuj stary i zacznij gadać jak człowiek a nie jak pierdolnięta istota z
Marsa mająca się za Bóg wie co.
I JEŚLI MNIE NIE POSŁUCHASZ, TO SKOŃCZYSZ JAK TEN POPRZEDNIK, KTÓRY NIÓSŁ
ŚWIATU ZBAWIENIE.
Generalnie jeszcze masz szansę stać się normalnym człowiekiem i poznać na
grupie przyjaciół, ale jeśli dalej będziesz plótł takie rzeczy, to
zobaczysz, jaki z Ciebie gnój zrobią normalni i zwyczajni użytkownicy psp...

Z poważaniem

Yans Yansen

1. Data: 2002-03-26 21:41:20

Od: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yans Yansen" <y...@N...poczta.pnet.pl> wrote in

Yans Yansen!

===
Czytajac twoj list zastanawialem sie czy jest mozliwe, ze chcialbys bym byl
twoim prorokiem. Doszedlem do wniosku, ze nie.

I tej wersji sie trzymajmy!
Pisales:
> Och, a kto tu mówi o proroku - idiocie ? Owszem IDIOTA - zgadzam się,
> ale PROROK ? Nieee, stary. Za mało głupi i naiwny jestem, żeby dać się
> w takie gierki nabierać.
To niech tak zostanie.
Nie jestem prorokiem dla ciebie. Daj sobie ze mna spokoj.

Pozdrawiam ciebie i wszystkich milych grupowiczow.

--
[...]

[Profet][pl] Zaproszenie do studiowania NUW Religion
Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
pomocy- nie moge sie zakochac
[Profet][pl] Zaproszenie do studiowania NUW Religion
Pozdrowienia dla zaby