Prosze przeczytac - info dla wszystkich

1. Data: 2001-05-30 07:46:05

Temat: Prosze przeczytac - info dla wszystkich
Od: "pablo" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taka prosbe do wiekszosci z grupowiczow,
nie uzywajcie w swoich postach polskich znakow,
bo momentami nie daje sie tego czytac.
Pozdrawiam
Pablo

1. Data: 2001-05-30 07:53:32

Temat: Ogonki [Re: Prosze przeczytac - info dla wszystkich]
Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

pablo wrote:

> Mam taka prosbe do wiekszosci z grupowiczow,
> nie uzywajcie w swoich postach polskich znakow,
> bo momentami nie daje sie tego czytac.

Nie, to bez sensu. Piszmy normalnie po polsku!
Wg oficjalnego FAQ polskiego Usenetu:
******
Czy w newsach można używać polskich "ogonków"?

Zdecydowanie tak.[...]
******
Patrz http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki

A prośba powinna brzmieć:
"Skonfigurujcie sobie poprawnie programy do newsów!"
Jeśli nie wiesz jak, przeczytaj FAQ grupy news:pl.news.czytniki

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-05-30 15:20:49

Temat: Re: Prosze przeczytac - info dla wszystkich
Od: "Peter Wolf" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pablo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam taka prosbe do wiekszosci z grupowiczow,
> nie uzywajcie w swoich postach polskich znakow,
> bo momentami nie daje sie tego czytac.
> Pozdrawiam
> Pablo

"Niestety" ja również jestem za używaniem ogonków. Jest to jak najbardziej
zgodne z regułami Usenetu (standard ISO 8859-2).
pozdr
Peter Wolf

1. Data: 2001-05-30 17:51:32

Od: "MurMar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taka prosbe do wiekszosci z grupowiczow,
> nie uzywajcie w swoich postach polskich znakow,
> bo momentami nie daje sie tego czytac.
> Pozdrawiam
> Pablo

Polacy nie gęsi SWÓJ JĘZYK MAJĄ !

Pozdrawiam
MurMar

1. Data: 2001-05-31 10:03:17

Od: s...@h...pl (Saddie) szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze pablo :
> Mam taka prosbe do wiekszosci z grupowiczow,
> nie uzywajcie w swoich postach polskich znakow,
> bo momentami nie daje sie tego czytac.

Obawiam się, że musisz dostosować swój czytnik do standardów,
a konkretnie do jednego, który każe kodować polskie litery w ISO-8859-2.
To samo, rzecz jasna, tyczy się używających innych kodowań.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka ----- s...@i...nom.pl -----
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2001-05-31 17:41:25

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się że zostałeś przegłosowany i to jednomyślnie (ja również lubię
ogonki). To się chyba nazywa "siła demokracji". A swoją drogą że
komunikowanie się bez "ogonków" już przerabialiśmy i to na najwyższym
poziomie: " nie chcem ale muszem" "otake Polskem walczem" ...

1. Data: 2001-06-01 07:23:12

Od: "Tomasz Szulist" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Kałdunek napisał w wiadomości news:9f7caa$hs4$1@news.telbank.pl...
> Hej,
> czy z moimi ogonkami :))) w/g was wszystko ok:
>
> Z gąską będzie Maniuś żył. Koń i ŹrebiĘ z ŻÓŁWIEM.
>
> Ale mi poezja wyszla hi, hi.
> Pozdrawiam tych z ógóńkąmi i bez.
> Darek.

Jak najbardziej! Używajmy ISO 8859-2 i nie będzie kłopotu. To w końcu
standard, a można go używać i na Windows i na Linuxie.

Tomek

1. Data: 2001-06-01 07:24:25

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Kałdunek" wrote:

> Hej,
> czy z moimi ogonkami :))) w/g was wszystko ok:
[...]
Nie - brak wpisów w nagłówku informujących o kodowaniu.
Ponadto w temacie zamiast "Odp:" powinno być "Re:".
Michał
PS Uwaga, FUT!

1. Data: 2001-06-01 08:30:44

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Szulist wrote:
[...]
> Jak najbardziej!

A właśnie, że nie. Ty zresztą również nie masz wpisów w nagłówku.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html
[U. Eco]

Drzwi
Sprzedam mieszkanie własnościowe w Gdyni -
prlaki amica
Re: Remont kuchni
Instalacje plastikowe