Odp: Psychologia ewolucyjna

From: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Psychologia ewolucyjna
Date: Wed, 8 Aug 2001 11:53:26 +0200
Sender: e...@p...onet.pl@host-205-218.tele2.pl

Użytkownik eFranken ma nawroty?
miał zmienić nik

> Wszystko co robi... zdrowy homo sapiens. A jak mu się co w głowie
> pomiĘsza? To zaraz zostanie miłośnikiem poezji śpiewanej... ;)

Zastępczo tak. Również laksigen, pozwala co nie co wyzwolić :-))

> A mało to takich? Albo całkiem zdrowy umysłowo ale impotent. Co taki
> robi? Leży cały dzień przykuty do łóżka? Też nie... Może zostać
> adwokatem i też jakoś tam się w życiu spełnić.

Ładnie zauważone.
U adwokatów, w Polsce, objawia się to jeszcze, przebieraniem.
Przy czym o dziwo. Mężczyźni chowają się w sukienki, A kobiety kryją wdzięki.
W dodatku wydaje się im, że to coś oznacza. I zmienia jakoś ich wartość.
Ale my już wiemy, co i gdzie :-)
Takie substytuty - jak laska marszałkowska, itp.
To cywilizacja ociemniałych umysłowo.

> Ooo! To teraz już wiem, skąd moja tęsknota za "prostym życiem"! :)

Nie połapałeś się wcześniej?
Przecież pisałeś, że jest coś więcej :-))

eTaTan