Puder w kamieniu firmy Joko

1. Data: 2003-03-11 10:58:46

Temat: Puder w kamieniu firmy Joko
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:-)

Właśnie kupiłam podkład w kamieniu firmy Joko. Czy ktoś już stosował
kosmetyki tej firmy?
W sklepie zauważyłam również lakier do paznokci tej firmy i muszę przyznać,
że kolory wyglądały zachęcająco.
Oto kilka wrażeń dotyczących tego pudru (juz zdążyłam go wypróbować, ale tak
"na szybko";-)
1. Bardzo ładne opakowanie - w niczym nie ustępujące drogim kosmetykom tego
typu (to samo dotyczy lakierów),
2. Bardzo fajna gąbeczka do nakładania - zazwyczaj jest to milimetrowy
kawałek czegoś gąbko-podobnego (mam na myśli pudry w cenie do 20 zł)
3. Bardzo miły zapach - dosyć silny, ale nie przyprawiający o mdłości - ja
lubię tego typu zapachy.
4. Puder zawiera jedwab i nie zatyka porów( tak pisze na opakowaniu), bardzo
ładnie się rozprowadza i matuje.
5. Baaardzo ładna cena - 8zł. - podkreślam 8 zł!!! Ostatnio padały tu
zarzuty, że zajmujemy się TYLKO drogimi kosmetykami. Oszczerstwo. Ten post
(i wiele innych na temat MArizy, Ziaji, Bieledny) to dowód.

Ostatnio fascynuje mnie poszukiwanie i oczywiście zdobywanie tanich
kosmetyków - jaka to jest radość jak okazuje się, że taki tani kosmetyk jest
dobry :-)))))
A jaki ból jeśli wydajemy 50 zł lub więcej a tu....porażka :-(
W przypadku tych tanich kosmetyków, nawet jesli okazują sie one porażką...to
ta porażka niewiele kosztuje:-)

Pozdrawiam
@gi

1. Data: 2003-03-11 11:13:38

Temat: Odp: Puder w kamieniu firmy Joko
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @gi <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4kfj1$24f$...@a...news.tpi.pl...
> Witam:-)
>
> Właśnie kupiłam podkład w kamieniu firmy Joko. Czy ktoś już stosował
> kosmetyki tej firmy?

mieszkam w Gdyni i nie widziałam w sklepach kosmetyków tej firmy, a z chęcią
bym spróbowała. Może są w jakiś supermarketach?
Mariola

1. Data: 2003-03-11 11:38:14

Temat: Re: Puder w kamieniu firmy Joko
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> "na szybko";-)
> 1. Bardzo ładne opakowanie - w niczym nie ustępujące drogim kosmetykom
<ciach>

Ja tez kupilam ten puder, ale ten drozszy (o jakies 3 zlote, hehe) De Luxe
czy jakos tak. I nie jestem zadowolona, ma za grube ziarenka i kojarzy mi
sie troche z pudrem Constance Caroll, ktory jest badziewiem do potegi
(oczywiscie moim zdaniem)
Trudno go rowno rozprowadzic (rozlozyc?) na twarzy, zwlaszcza ta gabeczka -
puszkiem dolaczona do opakowania.
:(
Ale duzo nie stracilam - kilkanascie zlotych... Puder lezy sobie w lazience
i czekam az sie przeterminuje - wtedy z czystym sumieniem go wyrzuce;)

Kaska

1. Data: 2003-03-11 12:55:34

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puder lezy sobie w lazience
> i czekam az sie przeterminuje - wtedy z czystym sumieniem go wyrzuce;)
>
> Kaska

Alez mozesz wysatwic na allegro (tysiace razy opajwiaja sie tu reklamy
:)))) czy innej aukcji.
Moze ktos na niego poluje i w swoim miescie nie moze znalezc?
Tylko dobry uczynek zrobisz :))

1. Data: 2003-03-11 13:10:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Alez mozesz wysatwic na allegro (tysiace razy opajwiaja sie tu reklamy
> :)))) czy innej aukcji.
> Moze ktos na niego poluje i w swoim miescie nie moze znalezc?
> Tylko dobry uczynek zrobisz :))

A po co Allegro?
To moze od razu tu dam ogloszenie:
sprzedam zuzyty w jednej trzeciej puder Joko za jedyne 40 zl! hehe:)
A tak serio gdyby ktos z Krakowa chcial, to moge go oddac, ale nie polecam:)

Kaska

1. Data: 2003-03-11 13:10:16

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> mieszkam w Gdyni i nie widziałam w sklepach kosmetyków tej firmy, a z
chęcią
> bym spróbowała. Może są w jakiś supermarketach?
> Mariola

Niestety, ja kupiłam w zwykłej drogerii. Nie mam pojęcia czy jest dostępny w
supermarketach.
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2003-03-11 13:37:40

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyznać,
> że kolory wyglądały zachęcająco.
> Oto kilka wrażeń dotyczących tego pudru (juz zdążyłam go wypróbować, ale
ja trowniez ten puder kupilam i jestem zadowolona i za 7,5 zł
kupilam rowneiz lakie do paznokci za 10 zł ale juz widzialam za 9 zł i
calkiem dobrze sie rozprowadza i trzyma na paznokciach
mialam wczesniej Maybellin i moge je porownac jakosciowo
takze polecam
widzialam pomadki i tu niestety nie polece
dosc beznadziejne i rozwarstwaja sie

1. Data: 2003-03-11 15:46:57

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariola" <m...@w...pl> wystukał(a)

> mieszkam w Gdyni i nie widziałam w sklepach kosmetyków tej firmy, a z
> chęcią bym spróbowała. Może są w jakiś supermarketach?

witam z Gdyni :)
Widzialam kosmetyki Joko w drogerii przy dworcu glownym, bodajze Natura
sie toto nazywa obecnie, nie wiem tylko czy jeszcze sa, ale byl spory
wybor zarowno pudry jak i cienie, reszty nie ogladalam. Wydaje mi sie
tez ze cos tam uswiadczysz na ul. Strowiejskiej w drogerii niedaleko
domu Abrahama.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-03-12 06:54:02

Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem bardzo zadowolona z cieni Joko.Mam już ich 5 zestawów, świetne są
perłowe i te z drobniutkim brokatem. Mają sporą gamę kolorków, i są
zestawiane po 4, 3 i 2 odcienie, widziałam nawet że są pojedyncze.
Ateraz mnie dziewczyny ucieszułyście wiadomością , że mają też lakiery pudry
i pomadki. Musze dziś poszukać ich u siebie w Łodzi.

A może ktoś wie gdzie je kupić w centrum Łodzi??

Pozdrowionka
SILL

NTG? O facetach
"kwiaty polskie"